abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 mei 2007 @ 11:41:28 #76
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49261554
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:14 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

en salsadansen leek me een uitermate geschikt methode om "dichter tot elkaar te komen"
worked for me
pi_49265002
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hm omdat we begin mei wat met elkaar kregen zijn er nu zoveel "speciale data" af en toe wel lastig.. Maar als ik mezelf gewoon toesta om er eventjes bij stil te staan is toch makkelijker dan het iedere keer weer verdringen..

Tis alleen.. kheb zo'n sterke behoefte om hem te zien en kweet dat dat gewoon niet mag ! iig nog niet.. want dan beginnen die vlindertjes wss weer te fladderen e.d.
ik moest ff denken op welke datum we iets kregen

nee ja, sinds ik het afgelopen week nog 2 keer heb geprobeerd een leuk normaal gesprek met haar aan te gaan (was niet gelukt),,heb ik haar weer uit mijn msn gegooid en nu doet ze me helemaal niks meer

[ Bericht 8% gewijzigd door Lakai op 11-05-2007 17:50:45 ]
Ik doe niet meer aan een signature
pi_49266657
ik moet volgende week nog wat spullen ophalen bij mijn ex. Ben benieuwd of we dan een normaal gesprek kunnen voeren. Zie het wel, als ze kortaf en boos doet ben ik zo weer weg, en anders hopelijk nog een aantal dingen uitpraten.
pi_49276996
Ik kan nu weer gewoon normaal omgaan met mijn ex. Eerst was ik best boos, maar dat is nu eigenlijk ook wel over.. Ik vind een andere jongen ook soort van leuk dus maybe moet ik vertrekken naar t singles topic

Maar voor de mensen die nu liefdesverdriet hebben: Ik had ook heel veel verdriet, na 2 weken had hij een ander en dat maakte t allemaal nog erger. Maar je komt er echt wel overheen en er zijn nog genoeg andere vissen in de vijver gewoon veel leuke dingen doen en nieuwe mensen leren kennen om het gat wat in je sociale leven valt een beetje te verkleinen!
  vrijdag 11 mei 2007 @ 18:37:38 #80
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49277345
Nu ben ik echt heel boos, verdrietig, in de war..

Dernet met mn ex gepraat over waarom ik niks meer tegen hem zei enzo
ik het hem wel uitgelegt,

loopt hij mij te beschuldigen, dingen om te draaien, tegen me te liegen waar ik op sta te kijken, zeggen dat ik hem niet begrijp, alle schuld op mij weer te steken. Ik heb hem echt verrot gescholden en ik voel me klote. Ik wilde het uitpraten weetjewel, zodat we echt weer vrienden konden worden.. Of iig een beetje, en het is alleen maar erger geworden..

Ik wil dit niet meer, ik ben er zo moe van geworden.. Maar ik wil gewoon dat het over is, uitgepraat en dat hij me snapt en dat hij zn excuses aanbied want dat is echt op z'n plaats..
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:11:48 #81
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49278371
sorry dat ik het zeg Liebe, maar dat was te verwachten.
Je verwacht een hele hoop van hem, en daar waar verwachtingen te hoog oplopen, gaat het niet lang goed. expectation is the root of all evil...

Word egoistisch, kies voor jezelf, laat jouw mogelijkheden om deze ellende voorbij te komen niet van hem (of wie dan ook) afhangen. Jij moet zelf de situatie scheppen waarin je verder kan komen, als je gaat zitten wachten tot hij doet wat jij vindt dat hij moet doen, kom jij hier nevernooitniet uit.

Hij is nl net als jij bezig met verwerking, en iedere keer als jij hem het vuur aan de schenen legt maak je het hem moeilijk, voeltie zich met de rug tegen de muur staan.
Is het dan gek dat hij averechts reageert?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:30:23 #82
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49278974
Nou, ja eigenlijk wel.
Want hij zei de hele tijd van 'ja ik zat er zo mee en ja ik wilde graag vrienden blijven en ik dacht ook dat dat weer goed zou komen toen'

Bovendien stel ik mezelf er voor open, voor eventuele fouten die ik heb gemaakt, ik heb ook een aantal dingen toegegeven in dat gesprek, maar hij loopt gewoon dingen te verdraaien en te liegen. En stug volhouden dat hij niks heeft gedaan. Hij blijft mij beschuldigen. Het ene moment zegt hij dit en het volgende weer dat. Hij praat over dingen heen die hij heeft gedaan, en verdraait die vervolgens. Hij is niet dom hoor, maar hij doet zich wel als dom voor. Hij doet alsof hij er heel veel moeite voor deed, maar dat heeft hij nooit gedaan.

Nee garisson, nu ga ik je geen gelijk geven. Dit keer zit hij echt fout, misschien leg ik het niet helder genoeg uit maar je zou me gelijk geven als je wist wat er allemaal gezegt en gebeurt is tussen ons.
Hé meid, hé gozer, dat jij een minderwaardigheidscomplex hebt betekent nog niet dat je niet dom en lelijk bent.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 19:32:20 #83
176844 Liebe
scheisse passiert
pi_49279044
Ik ben het wel met je eens dat ik voor mezelf moet kiezen en mogelijkheden moet scheppen, btw. Ben ik ook mee bezig, maar ik wil gewoon schone lucht tussen ons hebben, ik ben zo'n persoon die daar echt mee zit.

Maar elke keer als ik dingen uit probeer te praten wordt het alleen maar erger. en dat komt echt omdat hij niks toegeeft en ik besloten heb dat niet meer te pikken.
pi_49279259
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 19:32 schreef Liebe het volgende:
Ik ben het wel met je eens dat ik voor mezelf moet kiezen en mogelijkheden moet scheppen, btw. Ben ik ook mee bezig, maar ik wil gewoon schone lucht tussen ons hebben, ik ben zo'n persoon die daar echt mee zit.

Maar elke keer als ik dingen uit probeer te praten wordt het alleen maar erger. en dat komt echt omdat hij niks toegeeft en ik besloten heb dat niet meer te pikken.
Als praten niet meer werkt moet je stoppen met praten en afstand nemen, alleen zo kan het rusten en kan je later misschien eens praten... Je moet niet te veel willen als het zo vers is...
kom net uit een klote situatie alleen de tijd kan de zaak laten rusten niet dat dwingende gepraat
  vrijdag 11 mei 2007 @ 21:47:11 #85
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_49283200
eens met wat Hoolie zegt.
Eigenlijk maakt het helemaal niet uit wat er tussen jullie gebeurd, gezegd en gedaan is, en dat zeg ik niet om het te bagatelliseren. Ik geloof zeker dat het ugly is geweest tussen jullie, en nog steeds is.
Dit is universeel voor alle verwerkingstrajecten van verloren liefdes: jij bent zelf verantwoordelijk voor jou; uiteindelijk heb je alleen jezelf om op terug te vallen nu. Geen afhankelijkheid van hem, geen verwachtingen van hem. Jij moet zelf voor jou kiezen.

En dat betekent dus idd afstand nemen. Laat hem links liggen. Jij moet jezelf in de spiegel kunnen aankijken en zeggen dat jij eerlijk bent geweest naar jezelf. De rest telt niet. Dat is egoistisch, maar zo werkt het nou eenmaal.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 12 mei 2007 @ 14:54:33 #86
67670 Skv
Cynist.
pi_49300203
Jammer dat je niet voor jezelf even kan zeggen: 'nu denk ik er niet meer aan, nu is het over.'
Bewust ben ik er overheen, onbewust niet (dromen etc). Echt erg kut. Maar het gaat al stukken beter dan een x aantal weken geleden!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_49301005
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 55% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:02 ]
  zaterdag 12 mei 2007 @ 15:39:33 #88
67670 Skv
Cynist.
pi_49301219
En ik voel me dan ook direct de hele dag weer klote
Soms word ik echt niet goed van mezelf!
pi_49301559
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:39 schreef Skv het volgende:
En ik voel me dan ook direct de hele dag weer klote
Soms word ik echt niet goed van mezelf!
heb ik eigenlijk helemaal niet meer

mijn probleem is dat als ik haar weer zie irl, dat ik haar zo mooi vind...
en dan lacht ze ineens wel, maar op msn niet ....
pi_49304888

[ Bericht 88% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:03 ]
pi_49305394

[ Bericht 50% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:03 ]
  zaterdag 12 mei 2007 @ 18:30:21 #92
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49306226
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup ik droom ook nog regelmatig over hem.. en dan wordt je toch wel heel verward wakker iedere keer
Vannacht deels over haar gedroomd, ging in dromenland ook niet zo goed tussen ons. Ook nog over 'anderen' gedroomd, zonder vreemd soort schuldgevoel dat ik normaal aan dergelijke dromen overhield
  zondag 13 mei 2007 @ 00:35:06 #93
67670 Skv
Cynist.
pi_49319541
"Verleid me, verstik me,
pak m’n vrijheid af.
Bemin me, beperk me,
ga je gang, ik ben laf.

Je wil samensmelten,
- een onnozel idee -
Maar ik ben romantisch,
ik ga d’r in mee…

Kneed me en knecht me,
wees lief en gemeen.
Gun me de plek
van het blok aan je been.

Als jij mijn vrouw bent,
ben ik je man.
Dan vechten we samen,
voor dat wat niet kan.

We doen nóg meer water bij onze wijn,
totdat er alléén nog maar water zal zijn.
Helder maar smaakloos, geen kleur meer, geen gloed,
zo leven we samen, de dood tegemoet.

Weg met de eenzaamheid, leve de sleur,
jaloezie, irritatie, gesprekken, gezeur.
De liefde geeft hoop, de liefde heeft zin,
de liefde is een valstrik, maar ik trap er zo graag in.

Steeds dezelfde fouten,
steeds dezelfde pijn.
Bijna net zo gruwelijk,
als helemaal alleen te zijn.

Misschien is het deze keer anders,
misschien is het deze keer waar.
Is alle wijsheid van de wereld maar een fout,
ik wil het graag geloven, want ik houd zoveel van haar.

Het spel is weer begonnen,
ik zit er midden in.
Verslaafd als een verslaafde,
verzetten heeft geen zin.

Ik kan alleen verliezen,
mijn hart en mijn verstand.
De liefde laat pas los,
als ze is opgebrand.

Dan ben je weer jezelf,
alleen en onbemind.
Maar volwassen en verstandig,
totdat het weer begint."

Herken er weinig in van mezelf, maar vond het wel toepasselijk voor dit topic.
  zondag 13 mei 2007 @ 01:02:33 #94
163063 QCC
I shot the sheriff
pi_49320285
Hans Teeuwen, toch?

<zucht> weer alleen vanavond
pi_49320368
quote:
Op zondag 13 mei 2007 01:02 schreef QCC het volgende:
Hans Teeuwen, toch?

<zucht> weer alleen vanavond
same 'ere...

moet leren voor mijn examens!! zodat ik slaag, en daarna ga studeren in Nijmegen....ik heb daar echt zin in
pi_49321501
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 15:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup ik droom ook nog regelmatig over hem.. en dan wordt je toch wel heel verward wakker iedere keer
Idd en is ook een deel van het verwerkingsproces.. ik heb het ook gehad na verloop van tijd gaat het over...
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  zondag 13 mei 2007 @ 04:49:44 #97
77575 NiTiN
Move On Up
pi_49323283
De periode dat ik droomde (nachtmerries++) waren zo zwaar klote
Gelukkig heb ik die niet meer

[ Bericht 8% gewijzigd door NiTiN op 13-05-2007 06:57:43 ]
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_49323589
Gewoon geen contact zoeken en blokkeren en hyves weghalen enzovoort, dan gaat het goed hoor!

En niet zoeken naar die persoon.

Enige oplossing is negeren en leuke dingen doen......
pi_49324031

[ Bericht 94% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:39:04 ]
pi_49326891
quote:
Op zondag 13 mei 2007 08:33 schreef Nijntjes het volgende:
Gewoon geen contact zoeken en blokkeren en hyves weghalen enzovoort, dan gaat het goed hoor!

En niet zoeken naar die persoon.

Enige oplossing is negeren en leuke dingen doen......
Helemaal mee eens, alleen het is lastig zoals op zondag ook nu, ik weet dat ze altijd gaat stappen en heb dan echt de neiging om toch ff bepaalde foto sites te checken... maar ik schiet daar geen flikker mee op joh ...
gewoon alles dr uit, msn, hyves (helemaal een drama die site), telefoon etc etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')