The Shining?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:07 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je loopt achter
Heb je de beste film van Jack al gezien?
heb je de beste gelijk gehadquote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef cultheld het volgende:
Mja, ik heb ze nu alle 3 (Amores Peros al maanden), maar ik moet ze alle 3 nog kijken, dus dan begin ik maar meteen met Amores Perros
.
quote:
Amores Perros was idd erg indrukwekkendquote:
De ViTALiTY (camquote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Zometeen naar Pirates 3![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
En, en, hoe was iequote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Zometeen naar Pirates 3![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
Ik wil je best van die kwelling afhelpen hoor, kom maar hiet met die nieuwe compquote:Op woensdag 23 mei 2007 23:53 schreef Dizer het volgende:
OMG... ik heb net 2 uur gedaan over het backupen van mijn hardeschijf op mijn computer.
Nu ontdek ik dat ik nog 39 dvd/cd's met bestanden erop heb die ik ook moet backupen
Fuck.. overstappen op een nieuwe computer is best een klote taak.
Daar ben ik nu dus mee bezig. Al die DVD's en CD's met bestanden en zo. Die gaan allemaal op een Externe HDquote:
Vast niet zo belachelijk veel als waar ik verantwoordlijk voor benquote:Op donderdag 24 mei 2007 00:52 schreef Dizer het volgende:
Wat heb ik toch een hoop troep zeg. Zoveel documenten. Belachelijk veeeeeeeeeeeeel foto's. Het is niet normaal.
Ik heb maar 5000 foto's @ 6 GBquote:Op donderdag 24 mei 2007 05:43 schreef slindenau het volgende:
[..]
Vast niet zo belachelijk veel als waar ik verantwoordlijk voor ben![]()
. Meer dan 18.000 foto's @ 13.7 GB
En het is wel beter om je backups niet op 1 HD te zetten, maak er liever een 100% mirror van op nog een HD of andere draagbare media (CD/DVD)...want er hoeft maar iets te gebeuren met zon mooie 500GB externe HD en alles is weg.
Zal ik hier dan ook maar zeggen hoeveel muziek ik hebquote:
Was in Maasmechelen, om 00.05uurquote:Op woensdag 23 mei 2007 18:38 schreef Professional het volgende:
Zal wel in Lanaken naar de bios gegaan zijn. Daar begint de laatste film om 22.30.
Maandag sinds heel lang weer 's in Maastricht naar de bios geweest...quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Was in Maasmechelen, om 00.05uur
Hij was![]()
![]()
![]()
Heb je nu eerst pirates "2" gekeken om zo goed aan te kunnen sluiten met deze nieuwe, of maakt dat niet zoveel uit?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Was in Maasmechelen, om 00.05uur
Hij was![]()
![]()
![]()
Dat vind ik niet zo gekquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:11 schreef drs_Kiwi het volgende:
[..]
Maandag sinds heel lang weer 's in Maastricht naar de bios geweest...
Ik miste Maasmechelen![]()
Dat wilde ik wel eerst doen: wilde dinsdag deel 2 kijken en dan vanavond naar deel 3 gaan. Komt m`n broer aan: "Zullen we naar Pirates 3 gaan? "quote:Op vrijdag 25 mei 2007 06:05 schreef slindenau het volgende:
[..]
Heb je nu eerst pirates "2" gekeken om zo goed aan te kunnen sluiten met deze nieuwe, of maakt dat niet zoveel uit?
Projectmanager en Manager van inkoop en marketing. Part-timequote:Op vrijdag 25 mei 2007 18:51 schreef slindenau het volgende:
Wat heb jij dan voor topbaan dat 3000 "maar" is bij jou?
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Projectmanager en Manager van inkoop en marketing. Part-time.
Je bedoelt verkoperquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Projectmanager en Manager van inkoop en marketing. Part-time.
Kom je onder me te werken. Maar wij zeggen, samenwerkenquote:Op vrijdag 25 mei 2007 22:55 schreef Timo20 het volgende:
FF nacho cheese chips gepakt[afbeelding]
[..]dan wil ik daar wel full-time werken
Hoe krijg je het voor elkaar om Projectmanager, marketing en inkoop te zien als verkoperquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |