Neequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef fysicus het volgende:
maar het repareren van een kraan heb je al moeite mee..![]()
Wacht maar tot je volgend jaar zelf lid wordt van een vereniging.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef fysicus het volgende:
PS: Ik doe zelf Vwo en ben van plan hierna wiskunde te studeren..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Hoewel, je zult vooral leren dat MBO'ers nuttige paupers zijn, terwijl HBO'ers scholieren zijn die daadwerkelijk niets toevoegen.![]()
![]()
Alsje enigszins begrijpend kan lezen had je gemerkt dat dat inderdaad de essentie van mijn betoog vormt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Wacht maar tot je volgend jaar zelf lid wordt van een vereniging.
Dan leer je wel anders praten over MBO'ers. Hoewel, je zult vooral leren dat MBO'ers nuttige paupers zijn, terwijl HBO'ers scholieren zijn die daadwerkelijk niets toevoegen.![]()
![]()
Dat MBO'ers in principe nuttiger zijn dan HBO'ers?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef fysicus het volgende:
[..]
Alsje enigszins begrijpend kan lezen had je gemerkt dat dat inderdaad de essentie van mijn betoog vormt.
Is het niet waar danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:23 schreef fysicus het volgende:
Ja beste FOK!ers, ergeloos erger ik me aan sommige WO'ers die denken dat alle MBO'ers campers zijn die rondblazen met een getunede Golfje uit 85'. . En dat ze moeite zouden hebben om 23 x 32 te berekenen uit hun hoofd. En het enige wat ze kunnen is bouwFOK!ken. :'
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef soylent het volgende:
Dus we moeten ze maar respecteren omdat we ze nodig hebben? Tamelijk egoistische reden vind je niet. Net als van die gebrainwashte kinderen die maar naar God bidden omdat ze bang zijn om in de hel te komen.*
Bovendien, echt hard nodig hebben we ze nou ook niet hoor. Prima als ze zich nuttig maken, maar een samenleving zonder ze zou best kunnen overleven. Net zoals een samenleving zonder WO-ers. Het werk zou op natuurlijke wijze herverdeeld worden.
Ik respecteer gewoon alleen de lekkere wijven die niet al te dom zijn.
* Is het straks echt waar, zit ik daar met m'n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow ben je er ook zo eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:26 schreef Pool het volgende:
[..]
Wacht maar tot je volgend jaar zelf lid wordt van een vereniging.
Dan leer je wel anders praten over MBO'ers. Hoewel, je zult vooral leren dat MBO'ers nuttige paupers zijn, terwijl HBO'ers scholieren zijn die daadwerkelijk niets toevoegen.![]()
![]()
Bullshit. Ga jij lekker je eigen fokking auto repareren dan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef soylent het volgende:
Bovendien, echt hard nodig hebben we ze nou ook niet hoor. Prima als ze zich nuttig maken, maar een samenleving zonder ze zou best kunnen overleven. Net zoals een samenleving zonder WO-ers. Het werk zou op natuurlijke wijze herverdeeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |