Ja, daar win je de oorlog wel meequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie zegt dat ik een punt wil maken met mijn_!
die smiley gebruik ik echt bijna altijden overal maja dat kon jij ook niet weten
maar goed jij roept maar al t egraag dat mensen speciaal zijn of kneus als je het niet met ze eens bent, veel plezier ermee maar zo overtuig je nog geen halve borrelnoot
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:43 schreef PeZu het volgende:
maar goed jij roept maar al t egraag dat mensen speciaal zijn of kneus als je het niet met ze eens bent,
Als je de term bureaucraat niet kent mag je dat best zeggen. Daar hoef je jezelf niet voor te schamen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:42 schreef Jarno het volgende:
Helderziend ook nog. Toe maar. Maar vooruit, pisvlekje, waar denk je dit uit op te kunnen maken met dat snappertje van je?
Het is jouw punt, quote hem dan zelf opnieuwquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.
Scherp hoor. Een grap recyclen die ik net ook al heb gemaakt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als je de term bureaucraat niet kent mag je dat best zeggen. Daar hoef je jezelf niet voor te schamen.
Hey, laat die domme ONZinner maar eens wat doen voor z'n centen. Kunnen we gelijk even checken of -ie tot negen kan tellen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is jouw punt, quote hem dan zelf opnieuwe.
de negende post is van thrilledquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Lees even de negende post in dit topic. En kom dan nog eens terug.
Omdat hij het niet met jou eens is is hij dom? Nou dat zegt wel weer genoeg over deze discussiequote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:46 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hey, laat die domme ONZinner maar eens wat doen voor z'n centen. Kunnen we gelijk even checken of -ie tot negen kan tellen.
In Nijmegen zijn toch echt al sinds mensenheugenis SP en PvdA aan de macht.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Eh, wake up call, zero tolerance is toch echts een rechts agendapuntje.
De negende *inclusief* de OP, ei.quote:
Wie ben jij en waarom praat jij tegen mij? Doe's weg?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:47 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Omdat hij het niet met jou eens is is hij dom? Nou dat zegt wel weer genoeg over deze discussie_1
Ik reageer op een post van jou naar mij, flapdrol.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wie ben jij en waarom praat jij tegen mij? Doe's weg?
Ook dat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemen ze een forum. Openbaar, en iedereen mag op elkaar reageren.
Bijdehande vrouwtjes horen gewoon in de keuken en niet op een forum, klaar.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat noemen ze een forum. Openbaar, en iedereen mag op elkaar reageren.
Ooohh, nu heb je me goed te pakkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bijdehande vrouwtjes horen gewoon in de keuken en niet op een forum, klaar.
Als je maar uit de weg ligt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ooohh, nu heb je me goed te pakken. Ik ga even in een hoekje huilen
.
ja en dus? wat heb ik daar mee te makenquote:
De kracht van de herhaling. Daar wordt de "grap" wellicht beter van. Het was immers niet zo'n heel sterke grap van je.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef Jarno het volgende:
Scherp hoor. Een grap recyclen die ik net ook al heb gemaakt.
wat verwacht je van iemand die bengint met schelden en te wijzen dat je moet oprottenquote:
Ik gunde hem nog het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat verwacht je van iemand die bengint met schelden en te wijzen dat je moet oprotten_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |