You can fuck me and i can fuck youquote:
wtf your being hauntedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:48 schreef zainabber het volgende:
wtf!
dit is achter mijn huis!
WTF
ER ZAT EEN LIJK ACHTER MIJN HUIS!
http://www.youtube.com/watch?v=6LNRVmROm7E
Die huizen die je ziet op de achtergrond, daarachter is mijn huis!
WTF !
EEN LIJK
waar?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:07 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
beetje raar moment om te zeggen, maar wel chille huizen daar
Stond er een wijk of een stad?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:10 schreef enter het volgende:
Nu weten jullie waar ik woon maar wel even ge-edit
wat was het nou ook alweer?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef zainabber het volgende:
iedereen hier weet waar ik woon volgens mijjullie kennen zelfs mn achternaam
Ik wou een koeienkop in je bed leggen, maar een lijk achter je huis leek me beterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:48 schreef zainabber het volgende:
wtf!
dit is achter mijn huis!
WTF
ER ZAT EEN LIJK ACHTER MIJN HUIS!
http://www.youtube.com/watch?v=6LNRVmROm7E
Die huizen die je ziet op de achtergrond, daarachter is mijn huis!
WTF !
EEN LIJK
Pleonasmequote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
met mij wel![]()
wdf, dr loopt nu een kenkermooie halfbloedje bij ons op school rond![]()
ik wil dr hebben![]()
hoe zou ik er nou achtergekomen zijn?>quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:12 schreef zainabber het volgende:
iedereen hier weet waar ik woon volgens mijjullie kennen zelfs mn achternaam
Grappig hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Stond er een wijk of een stad?1
[..]
wat was het nou ook alweer?1
[..]
Ik wou een koeienkop in je bed leggen, maar een lijk achter je huis leek me beter1
[..]
Pleonasme
en hoi
ja ik snap ook niet waarom ze n mail stuurdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoe zou ik er nou achtergekomen zijn?>, gare msn
?quote:
met je achternaam erbijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:46 schreef zainabber het volgende:
[..]
ja ik snap ook niet waarom ze n mail stuurden
toen die gare msn chatrooms er nog waren?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:49 schreef zainabber het volgende:
[..]
dat had k jaren geleden eens ingevuld ofzo
nee gewoon, als je email verstuurd krijg je eerste keer een soort schermpje waarop je ken invullen wat mensen zien als afzender.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
toen die gare msn chatrooms er nog waren?
i see, nou, ik verstuur nauwelijks mailtjes, ik krijg toch alleen maar spam spam spam en raclames of ik mijn schwanz groter wil laten makenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:52 schreef zainabber het volgende:
[..]
nee gewoon, als je email verstuurd krijg je eerste keer een soort schermpje waarop je ken invullen wat mensen zien als afzender.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
i see, nou, ik verstuur nauwelijks mailtjes, ik krijg toch alleen maar spam spam spam en raclames of ik mijn schwanz groter wil laten maken
''ongewenst''bij mijquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:56 schreef zainabber het volgende:
[..]ik krijg constant: ... heeft een bericht in uw fotoboek achtergelaten!
Die krijgen negers ook, het ligt niet aan jouquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
i see, nou, ik verstuur nauwelijks mailtjes, ik krijg toch alleen maar spam spam spam en raclames of ik mijn schwanz groter wil laten maken
?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die krijgen negers ook, het ligt niet aan jou
die uitdrukking krijg ik altijd in me gezicht als ik zoeen spam mail lees inderdaadquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:45 schreef zainabber het volgende:die uitdrukking krijg ik altijd als iemand zo'n vage opmerking maakt zoals jij net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |