quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef GateWayX het volgende:
Beide uitdrukkingen zijn wat mij betreft niet nodig.
En dat komt weer van het Duitse 'überhaupt'.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Mensen uberhaupt
Is dat niet krebs (spelling zal wel fout zijn)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef Frollo het volgende:
Komt van het Duitse 'das Känker'.
Dan moet je wel een heel erg spraakgebrek hebben, wil je krebs uitspreken als kenker.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:29 schreef wimmul het volgende:
[..]
Is dat niet krebs (spelling zal wel fout zijn)
Nee hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
wacht maar eens tot je een geval van kanker krijgt in je omgeving. praat je wel anders
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel erg spraakgebrek hebben, wil je krebs uitspreken als kenker.
http://de.wikipedia.org/wiki/Krebs_%28Medizin%29quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef Frollo het volgende:
[..]
Dan moet je wel een heel erg spraakgebrek hebben, wil je krebs uitspreken als kenker.
Je moet niet je persoonlijke emotionele kwesties koppelen aan het taalgebruik van een ander. Het gebruik van het woord kanker vervult een functie, net als elk scheldwoord overigens. Het moet iets vervelends uitdrukken, en dat is precies wat het doet als je het als een scheldwoord gebruikt. In letterlijke zin is het zelfs een van de meer geschikten, want 'het is een kankerzooi op mijn kamer' betekent iets als een zooi die als een gezwel je kamer overwoekert, en dat is precies wat je wilde zeggen. Net als kankerturk, etc.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
wacht maar eens tot je een geval van kanker krijgt in je omgeving. praat je wel anders
omdat je op fok geen kanker mag zeggen, want anders ga er wat zieltjes jankenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:20 schreef Stigma het volgende:
Dat vind ik toch zo zielig, mensen die "kenker" zeggen i.p.v. kanker![]()
"Kenker man, ...."![]()
Klinkt toch niet, waarom zou je kenker zeggen???
Moraalridder!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
idd, echte kenkerzooi is datquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:48 schreef wise het volgende:
[..]
omdat je op fok geen kanker mag zeggen, want anders ga er wat zieltjes janken![]()
dus kenker is een goed alternatief zodat er geen huilies meer zijn.
Zijn genoeg gevallen in mijn omgeving, maar denk je dat het mij iets kan schelen dat een of andere mocro bij de bus constant kanker dit, kanker dat loopt te roepen? Of dat ik ga huilen als iemand het woord malaria zegt (heb zelf namelijk deze dodelijke ziekte gehad...)?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
kenker 1 euro!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:09 schreef frank07 het volgende:
kčnker je staat te spacen
Serieus gek wat praat je met mij man keeeeenker
Je praat maar je weet niet eens watser met jou
Je weet niet eens watser met mij maar watser met jou ouwe
Kččnker kččnker
Jwt![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:23 schreef Frollo het volgende:
Komt van het Duitse 'das Känker'.
's bad fur day?quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:08 schreef Handschoen het volgende:
Wat dacht je van mensen die konker zeggen
Mn opa... Is er aan overleden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
Nee hoor. Moeder, Tante, naaste collega's.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
heb ik gehad, en heb er geen probleem mee als anderen het zeggen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
uit onderzoek is gebeleken dat het horen van het woord kanker niks doet, pas als mensen gaan denken: hee hij zei kanker! dat mag helemaal nie! dan gaan alle radertjes werken en na 3 minuten: ooh hij zei kanker wat fout!quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:35 schreef wise het volgende:
[..]
heb ik gehad, en heb er geen probleem mee als anderen het zeggen.
Aanstellerig gedoe van die mensen die de huilie uit gaan hangen zodra ze kanker horen.
Helemaal volgen kan ik dit niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit onderzoek is gebeleken dat het horenvan het woord kanker niks doet, pas als mensne gaan denken hee hij zei kanker dat kan helemaal niet gaan alle radertjes werken en na 3 minuten: ooh hij zei kanker
jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Helemaal volgen kan ik dit niet.
Kan iemand vertalen voor mij![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
uit onderzoek is gebeleken dat het horen van het woord kanker niks doet, pas als mensen gaan denken: hee hij zei kanker! dat mag helemaal nie! dan gaan alle radertjes werken en na 3 minuten heeft hij kanker
dan stapt met over op lepraquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
ER zijn er idd verdacht weinig.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:37 schreef Ventilator het volgende:
Kom op moraalriddertjes! Dit is jullie topic!
Hoi liefje, nog een beetje verdrietig?quote:
tjek mijn sigquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:41 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Hoi liefje, nog een beetje verdrietig?
*neemt topic over*
vieze moraalridderquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Renkerdekčččččččnker!
Kčččnker! Bemoei je met je eigen kčččnkerzaken, kčččnkerSoL.quote:
jummiequote:Op donderdag 10 mei 2007 01:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Kčččnker! Bemoei je met je eigen kčččnkerzaken, kčččnkerSoL.![]()
![]()
Jewel, keihard naar de kenkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 05:17 schreef kraakvandaal het volgende:
Dit is een beetje zielig topic wat nergens heegaat.![]()
Wat doe je dan in dit kčččnkertopic?quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:44 schreef D.Rose het volgende:
In principe zal het me een zorg zijn, maar ik gebruik beide woorden niet (tenzij het over de ziekte zelf gaat).
Weet niet of het toeval is, maar zij die de woorden wel gebruiken zijn bijna allemaal kneuzen, vaak ook in het bezit van een spraak-/typgebrek
mijn mening verkondigenquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:30 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Wat doe je dan in dit kčččnkertopic?
Later als je groot bent stel je je mening wel bijquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nou, ik vind het een kčččnkermening.![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Later als je kčččnkergroot bent stel je je kčččnkermening wel bij
Mensen vinden Gatverdamme anders minder erg als Godverdomme. Zelfde geldt voor Jezus --> Sjesus. Shit --> Chips (quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:13 schreef NoBody122 het volgende:
'kenker' is voor mietjes die wel graag iets grofs willen zeggen, maar het toch net niet helemaal aandurven en daarom de rest maar aan andermans fantasie overlaten...
Kansloos dus want -iedereen- weet wel wat je echt bedoelt.. Noem het beest dan ook gewoon bij de naam
Net zoiets kansloos als mensen die k*t of g*dverd*mme (of iets in die trent) typen...
Gatverdamme wordt meestal in andere contexten gebruikt, als iemand bijv. iets goors post in ONZquote:Op donderdag 10 mei 2007 20:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mensen vinden Gatverdamme anders minder erg als Godverdomme. Zelfde geldt voor Jezus --> Sjesus. Shit --> Chips ()
Kortom, verbasteringen worden gewoon gebruikt om 't wat softer te laten klinken.
Er sterven mensen, famillie leden door jouw verkeerde uitspraak en jou interesseert dat niet?quote:Op woensdag 29 april 2009 04:22 schreef Wieisdiegast het volgende:
ik zeg ook weleens kenker ipv kanker
en ook meerdere familieleden eraan doodgegaan boeiend het zijn maar woorden en het bekt lekker weg
Nee hij is gewoon een gangster!quote:Op woensdag 29 april 2009 05:00 schreef Rasher het volgende:
[..]
Er sterven mensen, famillie leden door jouw verkeerde uitspraak en jou interesseert dat niet?
Koud man, koud.
Engelsen zeggen dit ook vaker en hun bedoelen hier 'okay' mee.quote:
Over josti's gesproken, josti, regel ff lekker je eigen UI.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:44 schreef Monoxide het volgende:
[..]
Engelsen zeggen dit ook vaker en hun bedoelen hier 'okay' mee.
Wat ben jij een kutuser.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:28 schreef J.Herrer het volgende:
Kenker stroomt op wanker
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:25 schreef Yankee_One het volgende:
allebei
Linedance is kenker gaar!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |