Ik begrijp niet wat je bedoelt? Dat we hier veroordelen dat het een lust is?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:08 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dus hij hebt ook grote problemen met de meeste Cossers?
Ja, oordelen over andere vrouwen zie je hier nooit gebeuren....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je moet kijken naar de personen. Eric is erg makkelijk met die termen, ook tegenover zichzelf. En we kennen hem nou niet echt als een bevooroordeeld persoon. Lieke lijkt wel vol te zitten met oordelen (en dan met name over andere vrouwen).
Ik ben anti-Lieke maar probeer wel objectief te zijn. Lieke moest van achter zo doen, en was er zelf ook niet helemaal happy mee omdat ze niet wist hoe het (uit)werkte....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Misschien dat iemand het gesprek in de tuin tussen Lieke en Huub heeft?
Lieke was ontdaan omdat het zo was gelopen.
Als er filmpje van is dan begrijp je dat in die clash niet de echte Lieke tekeerging.
Natasia: is dus wat we al wisten een vrouwelijke PIMP als het moet...de goede moederquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:47 schreef TiNo_Flo het volgende:
Natasia: "Kan je Huub niet verliefd op je laten worden?"
Amanda: "Ik ga niet met gevoelens van een ander spelen".
Aiaiaiai, man oh manquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, oordelen over andere vrouwen zie je hier nooit gebeuren....
Absolute flauwekul. Niemand móet iets doen van achter. Iedereen bepaalt zelf hoe ze op iets reageren. Als ze echt dingen móeten dan had Sylvia ook wel vaker iets gemóeten en was ze minder saai geweest. Onzin dus.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben anti-Lieke maar probeer wel objectief te zijn. Lieke moest van achter zo doen, en was er zelf ook niet helemaal happy mee omdat ze niet wist hoe het (uit)werkte....
Kan Brian niet in de ban!!! Ik betaal gvd voor de streams ik wil hem er ook niet op hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Kan dat lachen van Brian ook niet in de ban ofzo.....
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben anti-Lieke maar probeer wel objectief te zijn. Lieke moest van achter zo doen, en was er zelf ook niet helemaal happy mee omdat ze niet wist hoe het (uit)werkte....
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ja, oordelen over andere vrouwen zie je hier nooit gebeuren....
En zo verplaatst de discussie zich van wat de miljonairs doen naar wat kennelijk vooral ik on-topic heb bijgedragen. Ik kan die veroordeling van vrouwen niet in mijn bijdragen ontwaren.quote:
Neem een lekkere borrel Scanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absolute flauwekul. Niemand móet iets doen van achter. Iedereen bepaalt zelf hoe ze op iets reageren. Als ze echt dingen móeten dan had Sylvia ook wel vaker iets gemóeten en was ze minder saai geweest. Onzin dus.
Dat zei ze gisteren zelf ook, ze moest er vol op ingaan!!!! Dan is het haar keus natuurlijk nog, ik denk dat Sil er dan niets mee deed en daarom de toneelhaak kreeg. Lieke ging er vol op in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:10 schreef Yollie het volgende:
[..]
Die mag echt zwaar in de BAN!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:11 schreef scanman01 het volgende:
Kan dat lachen van Brian ook niet in de ban ofzo.....
Oh wat zwak, spelen op de man, in dit geval vrouw. Ik ga maar even een tijdje wat anders doen, want de discussie verliest hiermee mijn interesse.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp niet wat je bedoelt? Dat we hier veroordelen dat het een lust is?
Voyeur schreef in het algemeen. Jij bent ons zonnetje in huis.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef Disana het volgende:
[..]
En zo verplaatst de discussie zich van wat de miljonairs doen naar wat kennelijk vooral ik on-topic heb bijgedragen. Ik kan die veroordeling van vrouwen niet in mijn bijdragen ontwaren.
Wil je Jaap wel dan? Zonder hun wordt het echt een stuk saaier hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:13 schreef petraa het volgende:
[..]
Kan Brian niet in de ban!!! Ik betaal gvd voor de streams ik wil hem er ook niet op hebben.![]()
Ja dan praat Lieke onzin, het waren haar woorden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Absolute flauwekul. Niemand móet iets doen van achter. Iedereen bepaalt zelf hoe ze op iets reageren. Als ze echt dingen móeten dan had Sylvia ook wel vaker iets gemóeten en was ze minder saai geweest. Onzin dus.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:16 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Wil je Jaap wel dan? Zonder hun wordt het echt een stuk saaier hoor.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren zelf ook, ze moest er vol op ingaan!!!! Dan is het haar keus natuurlijk nog, ik denk dat Sil er dan niets mee deed en daarom de toneelhaak kreeg. Lieke ging er vol op in.
Mensen die denken dat er ook maar één seconde gespeeld was van de ruzie van gisteravond moeten echt eens rustig nog een keer kijken en het vuur in de ogen van Lieke zien. En verder heb ik met mezelf afgesproken om nu echt niet meer op berichten over scripts enz enz te reageren. En die borrel neem ik 's nachts pas na 12 uur.quote:
Peetje, je bent goed...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat zei ze gisteren zelf ook, ze moest er vol op ingaan!!!! Dan is het haar keus natuurlijk nog, ik denk dat Sil er dan niets mee deed en daarom de toneelhaak kreeg. Lieke ging er vol op in.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
En verder heb ik met mezelf afgesproken om nu echt niet meer op berichten over scripts enz enz te reageren.
Ik denk niet dat er wat gespeeld was, maar ik denk dat ze er wel feller op ging dan ze waarschijnlijk zelf ooit zou doen. En als ze zo kwaad was als ze gisteravond overkwam, snap ik niet helemaal waarom ze nu weer zo close is met Huub.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er ook maar één seconde gespeeld was van de ruzie van gisteravond moeten echt eens rustig nog een keer kijken en het vuur in de ogen van Lieke zien. En verder heb ik met mezelf afgesproken om nu echt niet meer op berichten over scripts enz enz te reageren. En die borrel neem ik 's nachts pas na 12 uur.
Ik heb het niet over scripts, maar sturing is er overduidelijk te zien, en dat hoor je de miljonairs steeds vaker zeggen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mensen die denken dat er ook maar één seconde gespeeld was van de ruzie van gisteravond moeten echt eens rustig nog een keer kijken en het vuur in de ogen van Lieke zien. En verder heb ik met mezelf afgesproken om nu echt niet meer op berichten over scripts enz enz te reageren. En die borrel neem ik 's nachts pas na 12 uur.
Dat dacht ik ook,tuurlijk was hij met zijn tante niet zijn moeder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:20 schreef blomst het volgende:
Een foto van jairo met natasja haar zus zegt al genoeg.
kindjes van de kindjes van god he, een COS zal heten "waar wij Natasia en Brian aan het kruis nagelen".quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:19 schreef Gigageil het volgende:
Wow.....ook al een foto van JAAAAAAAIIIIRO.......de kids van Nasty gaan echt beroemd worden......ze zijn geboren voor de roem![]()
Ja, in plaats dat ze even dat andere bed in beeld brengen, maar nee hoor..quote:
precies en dan krijg je het andere bed, met het geluid van de kindjes van godquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, in plaats dat ze even dat andere bed in beeld brengen, maar nee hoor..
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:32 schreef Wopper1 het volgende:
Zojuist gepost door Jaap,
Beste mensen,
-knip-
Laat het maar eens flink horen Jaap![]()
Zo paart een (PC) eend altijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:39 schreef getl0st het volgende:
De ene eend verzuipt de ander?
Vijf op een rij en het is bingoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:46 schreef petraa het volgende:
Ik durf niet meer te posten, ik heb al 4 op een rij.
Gisteren vergeten ??? Vond het een smerige sletterige streek!!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef FdW het volgende:
Amanda is de laatste dagen goed te pruimen.
Ik zou hier iets op kunnen zeggen, maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:49 schreef FdW het volgende:
Amanda is de laatste dagen goed te pruimen.
Een paar met Huub tevoren afgesproken zoenen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Gisteren vergeten ??? Vond het een smerige sletterige streek!!!!
Niet met Huub afgesproken. Zelf verzonnen om Lieke te kwetsen en met Brian verder uitgewerkt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Een paar met Huub tevoren afgesproken zoenen?
Amanda wil wel meer graag met Brainlessquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil graag de sauna in met Brainless.
Grappig. Huub zegt, wat wij denken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Huub vindt dat ze streams moeten kunnen weggeven aan fans. Lieke zegt wat is nu 3,95 per maand. Huub zegt de één kan het wel betalen, de ander niet en voor hoop is het ook een principe kwestie.
War nichts los. Ze heeft het voor haar doen netjes en vlot goedgemaakt met onze prinses.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou hier iets op kunnen zeggen, maar![]()
Give the bitch time, baby. There's more to come.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef FdW het volgende:
[..]
War nichts los. Ze heeft het voor haar doen netjes en vlot goedgemaakt met onze prinses.
Heel verschil met de siliconensirene in haar beginperiode.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:53 schreef StephanL het volgende:
screenshot Amanda?
Ze deed hetzelfde wat Huub ook de hele tijd bij haar doet en dan gniffel je er om.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:50 schreef petraa het volgende:
[..]
Gisteren vergeten ??? Vond het een smerige sletterige streek!!!!
Een grote driewieler valt altijd op.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef product het volgende:
Als je Lieke lelijke kleren aan zou trekken en op een grote driewieler door de stad liet fietsen zou niemand er van opkijken
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef petraa het volgende:
Huub vindt dat ze streams moeten kunnen weggeven aan fans. Lieke zegt wat is nu 3,95 per maand. Huub zegt de één kan het wel betalen, de ander niet en voor hoop is het ook een principe kwestie.
IK gniffel er niet om, ik vind het achterbaks en laag als iemand dat doet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:55 schreef product het volgende:
[..]
Ze deed hetzelfde wat Huub ook de hele tijd bij haar doet en dan gniffel je er om.
Blijkbaar hebben ze een wat minder ontwikkeld evenwichtsgevoel maar meestal zijn ze wel liefquote:
Huub begon er mee, die is echt raar. Denk dat hij van hun allemaal het meest over zijn schouder moet kijken als ie straks weer over straat gaat. En dat heeft hij allemaal aan zichzelf te danken.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:58 schreef petraa het volgende:
[..]
IK gniffel er niet om, ik vind het achterbaks en laag als iemand dat doet.![]()
Huub ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda kan zeggen wat ze wil ze is en blijft een hoer ( ben het filmpje aan het kijken)
Wat een enge jaren vijftig mentaliteit trouwens zeg. Gewichtig gedoe over wat zoenen....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef carpediem23 het volgende:
Amanda kan zeggen wat ze wil ze is en blijft een hoer ( ben het filmpje aan het kijken)
Daarin verschillen wij dus van mening. IK denk dat de persoon die over zijn schouder moet kijken als ie eruit is Brian is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:00 schreef product het volgende:
[..]
Huub begon er mee, die is echt raar. Denk dat hij van hun allemaal het meest over zijn schouder moet kijken als ie straks weer over straat gaat. En dat heeft hij allemaal aan zichzelf te danken.
Dat heeft niet alleen met het zoenen te maken, aardige meid hoor maar ik blijf het wel een hoertje vinden. Gewoon in alles wat ze heeft gedaan en hoe ze doet. Mijn meningquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:03 schreef product het volgende:
[..]
Wat een enge jaren vijftig mentaliteit trouwens zeg. Gewichtig gedoe over wat zoenen....
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:06 schreef FdW het volgende:
De oermoeder in haar element
Ik hoop het nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:05 schreef beequeen het volgende:
Heeft Japio een anti- gluurverbod?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |