doodverveeld tijdens het 5e saaie filmpje ?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 21:20 schreef ryangozer het volgende:
Het houd op, Jefferd is er niet meer, sorry.
Probeer dit dan eens.quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:21 schreef MYM het volgende:
lekker ik verveel me nog steeds
quote:
Wat heeft-ie dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 12:51 schreef ryangozer het volgende:
Laat ik dit topic nog eens bumpen om nieuwe lollerreacties uit te lokken, misschien dat we over een half jaar verder gaan dan komt jefferd als het goed is vrij.
Ja hij is kinda emo, maar zo wil hij het zelf niet noemenquote:Op zondag 28 oktober 2007 14:47 schreef Ered het volgende:
Heeft die gast met die sjaal nou nagellak op?
Er komt geen deel 5 Jefferd zit vast.quote:Op zondag 28 oktober 2007 15:09 schreef Pinobot het volgende:
De eerste 3 delen kon ik nog wel waarderen, deel 4 was echte pauperverveling, deel 5 wordt zeker happy slapping?
Mag ik niet vertellen.quote:
Waarom verbaast dit mij niets?quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Er komt geen deel 5 Jefferd zit vast.
Ten eerste hij zit nog lang geen half jaar vast en ten 2e hij is al een paar keer op verlof geweest, ten 3e GVD wat gaat julie dit allemaal aan!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:15 schreef Pietklaaso het volgende:
Jefferd333
Last Login: 2 months ago
uhuh en dat terijl ie al een half jaar vast zit
Oh nee kloptquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:17 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ten eerste hij zit nog lang geen half jaar vast en ten 2e hij is al een paar keer op verlof geweest, ten 3e GVD wat gaat julie dit allemaal aan!
Nogmaals het gaat julie geen ruk aan!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:26 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Oh nee klopt
Van mei naar oktober is geen half jaar maar vijf maanden
je bent gewoon gestopt met filmen omdat iedereen het kut vind behalve het eerste filmpje die was nog wel ok
En anders wat heeft ie gedaan dan? want een minderjarige die een jaar celstraf krijgt is al aardig bezig geweest... heeft ie zijn piemOl ongevraagd in je kont gestopt>?
Maar waarom zei je eerst dit dan?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:30 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat julie geen ruk aan!
quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:17 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ten eerste hij zit nog lang geen half jaar vast
Om uit te leggen waarom er nooit een deel 5 is gekomen!!quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:36 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
Maar waarom zei je eerst dit dan?
[..]
o ja,quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Om uit te leggen waarom er nooit een deel 5 is gekomen!!
Als hij weereens op verlof is zal ik hem zelf het verhaal wel laten vertellen als hij daar behoefte aan heeft.quote:
je bedoelt volgende keer dat hij weer eens bij je thuis is / je het wachtwoord van je kloon weer weet?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:52 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als hij weereens op verlof is zal ik hem zelf het verhaal wel laten vertellen als hij daar behoefte aan heeft.
Je 2e persoonlijkheid in de bakquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:57 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
je bedoelt volgende keer dat hij weer eens bij je thuis is / je het wachtwoord van je kloon weer weet?
heej slimmerd ik weet niet hoor maar ik mag misschien 2 persoonlijkheden hebben, maar ik ben niet 2 personen (zoals je in de filmpjes kunt zien)quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:57 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
je bedoelt volgende keer dat hij weer eens bij je thuis is / je het wachtwoord van je kloon weer weet?
Misschien een idee voor deel 5quote:Op zondag 28 oktober 2007 16:07 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Er komt geen deel 5 Jefferd zit vast.
Je hebt gewoon een of andere pauper ingehuurt met een piepstem die jou is gaan filmenquote:Op zondag 28 oktober 2007 18:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
heej slimmerd ik weet niet hoor maar ik mag misschien 2 persoonlijkheden hebben, maar ik ben niet 2 personen (zoals je in de filmpjes kunt zien)
Schizofreen?quote:Op zondag 28 oktober 2007 18:59 schreef ryangozer het volgende:
[..]
heej slimmerd ik weet niet hoor maar ik mag misschien 2 persoonlijkheden hebben,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |