Hoe lang duurt het voordat je de eerste verschijnselen gaat krijgen en wat zijn die eerste verschijnselen dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel mee om,
en je weet dat 't besmettelijk is.
geen idee, moet nu ineens aan de Metro van vorige week denken, daar stond een stukje in dat een homo stel eenden weer was terug gekeerd naar hun vaste stek te Zweden en dat hij bij vogels in 5 procent van de gevallen voor kwam.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:51 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het voordat je de eerste verschijnselen gaat krijgen en wat zijn die eerste verschijnselen dan?
Net als bij hetero's zitten er ongetwijfeld ook t ussen de homo's mensen die je minder aardig vindt. Dat je 1 interesse deelt wil niet zeggen dat je automatisch vriendjes bent hoor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Als je man bent wordt je vrouwelijk en als je vrouw bent dan wordt je vrouwelijk. Het is verwarring, dus moet er alles aan gedaan worden om je weer op het rechte pad te zetten. Maarja, je hebt dan ook weer mensen die dat normaal vinden en dan vinden dat wij er ook voor moeten kiezen. Maar wij moeten er ons tegen weren!
Het is toch niet normaal dat wij allemaal homovrienden moeten worden en ze allemaal tof moeten vinden enzo?
Ja maar, ja maarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:58 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Net als bij hetero's zitten er ongetwijfeld ook t ussen de homo's mensen die je minder aardig vindt. Dat je 1 interesse deelt wil niet zeggen dat je automatisch vriendjes bent hoor.
En de sexuele voorkeur heeft daar niks mee te maken.
Het vet zit op mijn heupen/buik, niet op mijn rugquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En vertel me dan nu maar eens waarom JIJ af zou moeten vallen?
Je kunt zien dat je traint, aardige schouderpartij
Ow. Ok, dan heb ik nog geen last van de eerste verschijnselen. Mijn antwoorden in de juiste volgorde:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar
wij houden toch allemaal van Gerard Joling en Gordon
en donderdag en zaterdag avond kunnen we toch niet Fokken in verband met het Eurovisie Song Festival ?
In die volgorde? Studentenhuis zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, mensen, ik moet een afwasje plegen en een hapje eten
NIet nodig hoor. Wil je uitleg, of heb je die al gehad van Ang3l?quote:
Dat dacht ik wel, dat je zoiets dacht..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:09 schreef wonderer het volgende:
Nee, ik wil uitleg. Wie is Tante V en waarom komt ie HIER melden dat ie zich daarmee lamzuipt"? Ik dacht dat het jullie tweede afscheid van Suna was of zo.
ga jij ook stevige stengels in je mond stoppen zoals ik ?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:05 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, mensen, ik moet een afwasje plegen en een hapje eten
quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ga jij ook stevige stengels in je mond stoppen zoals ik ?
Als jij eerst dat spreekwoordenboek nu eens weglegt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moest jij niet plotseling spijkers op laag water gaan zoeken of zo![]()
sorry dat is niet mogelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:25 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Als jij eerst dat spreekwoordenboek nu eens weglegt...
Is die ook zo erg? Dan heb je een lekker stel bij elkaar als je dat doetquote:Op dinsdag 8 mei 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
Klinkt bekend jaMisschien moet DennisM bij jou in de leer gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |