helaas ontbreekt u in mijnen lijstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:16 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg Stroek, ben je nog aangemeld op msn? Ik heb iedereen offline staan
Hè verdulle. Ik hou niet zo van dingen ondernemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar wil dat wel eens helpen om op zulke momenten een kaars in een kandelaar te laten branden![]()
Dat is toch ook zo, je bent toch seksueel gehadicapt..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:26 schreef Chowi het volgende:. Je zou bijna denken dat ik seksuele frustraties heb.
Wat heb jij gedronken / gesnoven / wat dan ook?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat is toch ook zo, je bent toch seksueel gehadicapt..
()
Ach, je kent me nog niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken / gesnoven / wat dan ook?
Heb ik het weebericht gemist vandaag?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Wat heb jij gedronken / gesnoven / wat dan ook?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, je kent me nog niet.
Ik mag graag tussen neus en lippen door zeer beledigende grapjes maken en dan zo brengen alsof het heel vanzelfsprekend is. (in dit geval homoseksualiteit als 'seksuele handicap')
Ik zette dat clownsmiley'tje er maar bij omdat sommigen dat nog niet goed weten te interpreteren.
En tegenover Dr34m3r hoef je jezelf niet te verontschuldigen hoor, die is ondertussen ook wel een en ander gewend hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik mag graag tussen neus en lippen door zeer beledigende grapjes maken en dan zo brengen alsof het heel vanzelfsprekend is. (in dit geval homoseksualiteit als 'seksuele handicap')
Ik zette dat clownsmiley'tje er maar bij omdat sommigen dat nog niet goed weten te interpreteren.
Oh, ik heb nog geen avondeten gehad. Taal is dan het eerste wat er faalt. (en motoriek als tweede)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ach lieverd, daar doelde ik helemaal niet op. Ik had het meer over al je spelfouten, die ben ik niet gewend van je
't onweert hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heb ik het weebericht gemist vandaag?
is de hittegolf in onze noordelijke provincies nog niet voorbij?
want normaal krijg je zulke reakties pas bij temperaturen boven de 30 graden Celcius![]()
Ik vergeef je hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:36 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh, ik heb nog geen avondeten gehad. Taal is dan het eerste wat er faalt. (en motoriek als tweede)
Is je moederdag cadeau al gearriveerd, een nieuw zeefje om te muggenziftenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:35 schreef DR34M3R het volgende:
[..]Ach lieverd, daar doelde ik helemaal niet op. Ik had het meer over al je spelfouten, die ben ik niet gewend van je
Puh, ik mag voor moederdag een dag gaan shoppen met Suna... Let op mijn woordkeuze...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Is je moederdag cadeau al gearriveerd, een nieuw zeefje om te muggenziften![]()
en ja ik gebruik bewust deze variant en niet die over de mieren![]()
Ben jij een mamma dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Puh, ik mag voor moederdag een dag gaan shoppen met Suna... Let op mijn woordkeuze...
Homoseksualiteit is in jouw woordenboek een seksuele handicap? Dan heb ik dus geen seksuele handicap.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:32 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Jah. De enige denk ik in dit topicquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ben jij een mamma dan?
Maar je gaat er wel mee om,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Homoseksualiteit is in jouw woordenboek een seksuele handicap? Dan heb ik dus geen seksuele handicap.
Besmettelijk? Zoals aids enzo? OMG, nee, dat wist ik niet!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:45 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Maar je gaat er wel mee om,
en je weet dat 't besmettelijk is.
Het is erger dan aids, want iedereen sterft er door uit. Voor aids kun je nog immuun zijn door je strikt te houden aan abstinentie. Bovendien is het godslasterend omdat het tegen de natuur ingaat.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Besmettelijk? Zoals aids enzo? OMG, nee, dat wist ik niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |