Nee, doe maar nietquote:
2 weken terug geweest op zondag, niet echt lang geweest, ook niet met grote groep... misschien dat het daarom niet echt supergezellig wasquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bruins is leuker dan een tentfeest!!
ik ben er denk ik al 2 jaar niet meer geweest.. dus opzich heb ik ook geen idee...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 weken terug geweest op zondag, niet echt lang geweest, ook niet met grote groep... misschien dat het daarom niet echt supergezellig was
komend weekend is het alweer Pinksterenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben er denk ik al 2 jaar niet meer geweest.. dus opzich heb ik ook geen idee...
Verdorie, weekend is alweer voorbij... gaat echt te snel...
Whehe, zondags mooi bier smijtenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:53 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend gaat naar de pinksterfeesten in Bornebroek, kan alleen niet mee omdat ik moet werken
machtig mooi werk manquote:
jij hebt een mooi weekend gehadquote:Op maandag 21 mei 2007 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Bier moet je opdrinken
gister nog mooi bij mooi wark op podium gestaan
ik heb vandaag tot 1600 uur in bed gelegen. was om half vier thuis vannacht.
en de inhoud van de glazen vloog door m'n keelquote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef 9christensen het volgende:
zaterdag ging het ook hard met het bier. de blaadjes vlogen door de tent
trillende handen enzo??quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef The_S het volgende:
* The_S heeft afkickverschijnselen van de grolsch![]()
was vandaag gewoon brak, maar wat wil je, vanaf donderdag tot en met gisteren hele dagen bierquote:
Goeie zaakquote:Op maandag 21 mei 2007 21:04 schreef The_S het volgende:
[..]
was vandaag gewoon brak, maar wat wil je, vanaf donderdag tot en met gisteren hele dagen bier![]()
donders lachen. nuchter zou ik het ook nooit doen, mja als je er zat van hebt gehadquote:
uhm ja dat wist ik wel, maar wat de lol er nou van is snap ik nog steeds niej.......quote:Op maandag 21 mei 2007 21:42 schreef The_S het volgende:
[..]
is vaak part of the party bij tentfeesten, zwarte cross anyone?![]()
Sure.quote:Op maandag 21 mei 2007 21:44 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
uhm ja dat wist ik wel, maar wat de lol er nou van is snap ik nog steeds niej.......
Iemand die bier over mij heenflikkert krijgt van mij een behoorlijke knal (behalve als het echt perongeluk is... hmpf)
ik denk dat zij gewoon niet naar tentfeesten gaatquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
Wat wil je doen, heel hard naar achterin/voorin de tent gaan rennen en dan iedereen woest aankijken en roepen "WIE GOOIDE DAT BIER?!", om vervolgens iedereen die in de lach schiet of toegeeft bier gegooid te hebben neer te hoeken?
quote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
Wat wil je doen, heel hard naar achterin/voorin de tent gaan rennen en dan iedereen woest aankijken en roepen "WIE GOOIDE DAT BIER?!", om vervolgens iedereen die in de lach schiet of toegeeft bier gegooid te hebben neer te hoeken?
Neer te hoeken? Nou nou... zo agressief ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
Uhhhh.... neequote:Op maandag 21 mei 2007 22:06 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik denk dat zij gewoon niet naar tentfeesten gaat
kijk daar heb je het alquote:Op maandag 21 mei 2007 22:31 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Neer te hoeken? Nou nou... zo agressief ben ik nou ook weer niet![]()
![]()
en opzich heb je een punt, bij zulke feesten is er geen beginnen aan
[..]
Uhhhh.... nee
Niksquote:
whahahahahahaquote:Op maandag 21 mei 2007 22:00 schreef Merson het volgende:
[..]
Sure.
denk dat weinig mensen weten waar Haaksbergen ligt, laat staat St. Isidorushoeve...quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:28 schreef rulerofdeath het volgende:
Vespa brommers en onderdelen
iemand nog brommers kopen?
voeg anders een Google Maps link toequote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:32 schreef rulerofdeath het volgende:
er bestaat nog zoiets als google en ze kunnen het ook vragen he
iddquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:38 schreef rulerofdeath het volgende:
ok zit wat in voor de lamme medemens onder ons
Ik doe niet mee aan die geintjes hoorquote:
oooohww... verkeerde interpetatie van de tekst... (te lang op school geweest, mijn taalgebruik doet eng!!)quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:58 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik doe niet mee aan die geintjes hoor! VInd t ook vreselijk!
Daarom postte ik ook zo deze erachter![]()
Maakt niet uitquote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:00 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
oooohww... verkeerde interpetatie van de tekst... (te lang op school geweest, mijn taalgebruik doet eng!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |