ik was je tegengekomen in 1 van de 2 delen, dus heb je ook maar in het lijstje gezetquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik was je tegengekomen in 1 van de 2 delen, dus heb je ook maar in het lijstje gezettrouwens
Goei'ndag! Ie dag'n dak vot was moar bin dr nog waquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:27 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Goedemorgen!!!
gelukkig maar!! anders word ik ook zo eenzaam achter me laptopje......quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:56 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Goei'ndag! Ie dag'n dak vot was moar bin dr nog wa![]()
![]()
Wordt je ook niet veel vrolijker van he! Niet naar school vandaag?quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:10 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
gelukkig maar!! anders word ik ook zo eenzaam achter me laptopje......
Jawel, heb college van half 4 tot half 6........ heb genoeg dingen te doen voor het project, dus opzich niet zo erg...quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:29 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wordt je ook niet veel vrolijker van he! Niet naar school vandaag?
Hier in het Noorden schijnt de zon lekker wel!!!!!!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef Merson het volgende:
Waarom schijnt de zon niet volop in Twente?
Sjezus wat een tijden!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:34 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jawel, heb college van half 4 tot half 6........ heb genoeg dingen te doen voor het project, dus opzich niet zo erg...
[..]
Hier in het Noorden schijnt de zon lekker wel!!!!!!!
gebak'n eerdappel, schnitzel en wortel'nquote:
zo, dat he 'k ok wear doanquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:21 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Feli Remcore!!! *PROOST*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |