Nee, doe maar nietquote:
2 weken terug geweest op zondag, niet echt lang geweest, ook niet met grote groep... misschien dat het daarom niet echt supergezellig wasquote:Op zondag 20 mei 2007 20:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Bruins is leuker dan een tentfeest!!
ik ben er denk ik al 2 jaar niet meer geweest.. dus opzich heb ik ook geen idee...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
2 weken terug geweest op zondag, niet echt lang geweest, ook niet met grote groep... misschien dat het daarom niet echt supergezellig was
komend weekend is het alweer Pinksterenquote:Op zondag 20 mei 2007 21:19 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
ik ben er denk ik al 2 jaar niet meer geweest.. dus opzich heb ik ook geen idee...
Verdorie, weekend is alweer voorbij... gaat echt te snel...
Whehe, zondags mooi bier smijtenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:53 schreef Sylvana het volgende:
mn vriend gaat naar de pinksterfeesten in Bornebroek, kan alleen niet mee omdat ik moet werken
machtig mooi werk manquote:
jij hebt een mooi weekend gehadquote:Op maandag 21 mei 2007 18:17 schreef rulerofdeath het volgende:
Bier moet je opdrinken
gister nog mooi bij mooi wark op podium gestaan
ik heb vandaag tot 1600 uur in bed gelegen. was om half vier thuis vannacht.
en de inhoud van de glazen vloog door m'n keelquote:Op maandag 21 mei 2007 18:23 schreef 9christensen het volgende:
zaterdag ging het ook hard met het bier. de blaadjes vlogen door de tent
trillende handen enzo??quote:Op maandag 21 mei 2007 20:28 schreef The_S het volgende:
* The_S heeft afkickverschijnselen van de grolsch![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |