echt een prut game. Ik speel sports golf helemaal blauw, maar toen ik tw07 probeerde vond ik het echt 3x niks.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:54 schreef Young_David het volgende:
Iemand ervaringen met Tiger Woods. Ik heb geen enkele golf game, maar wii golf is best leuk, al vindt ik de besturing niet optimaal. Dus Tiger Woods ... top of flop voor een niet golfer?
quote:Of course, like most sports games, Mario Strikers is best played against friends - up to four, with decent Wi-Fi options. The single player game is strong enough to warrant a purchase too, especially as Mario Strikers finally breaks the recent drought of Wii releases. As the most original, admittedly surreal, take on the sport for years, Mario Strikers is a gem of a game and manages to flawlessly meet Nintendo's brief of appealing to absolutely everybody.
8/10
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Je kunt het ook doen met 2 lichtbronnen die feller/opvallender zijn dan het licht in je kamer. Infrarood werkt uiteraard het beste.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:14 schreef mschol het volgende:
heeft iemand hier ooit het voorelkaar gekregen om de wii te besturen zonder sensor balk???
ik heb het zojuist geprobeerd met 2 waxine lichtjes (scheen te werken) maar deed hier niks...
moet je sensor balk perse zijn aangesloten ofzo?
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Uhm. okay.. Vreemde contructie.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:46 schreef Neverstop het volgende:
[..]
Andersom, de sensorbalk zendt uit. Pak je webcam maar en richt 'm op je sensorbalk.
1up heeft een filmpje online staan waarin ze de Wii om een hoekje besturen met 2 alternatieve lichtbronnen.
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Euhm.. Volgens mij is de sensor balk de ontvanger, de wiimotes zijn verzenders.. Ik denk dat je de waxine lichtjes kan gebruiken i.p.v. wii mote, deze zenden nml ook licht uit.. Maar de balk kan je niet vervangen door waxinelichtjes lijkt mij.. Hoe wil je waxinelichtjes aansluiten op je Wii?
Hmm, interesse + 3quote:
ja hij zend uit en nee, de sensorbar is niet de ontvanger,quote:Op zondag 20 mei 2007 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe denk je dat alle bewegingen zo precies worden geregistreerd?
juist door het mechanisme in de wii mote.. die zendt dus...
Wel als het Eurogamer is.quote:
* King_of_cubes hoopt op Konami.quote:Nintendo voorzitter Satoru Iwata heeft bekend gemaakt dat Nintendo in de toekomst meer bedrijven zal gaan overnemen. Recentelijk nam het al Monolith (Xenosaga-serie) over. Een fusie wordt ook niet uitgesloten, maar dit zou in dat geval alleen ten behoeve van de naam Nintendo zijn. Als voorbeeld noemde Iwata de productie van een nieuwe console waarbij de technologie en de kennis van Nintendo helpzaam kan zijn. In dat geval worden overnames en fusies niet uitgesloten.
Woensdag, op z'n vroegs.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef Pronk het volgende:
Ik verwacht wel dat Mario Strikers (net als Excite Truck) een paar dagen voor de officiele release al in de winkels ligt.
Ik hoop wel dat er genoeg exemplaren in de winkels liggen, ik heb geen zin om half Nederland af te reizen omdat ie bijna nergens te koop is.
nope. Wij krijgen het spel als eerste.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:44 schreef _GdR_ het volgende:
wordt strikers dan wel wereldwijd gelaunched? itt pauper mario?
Europese developers >>> Amerikaanse.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:49 schreef disjfa het volgende:
Wij zijn ook het voetbalcontinent. Jammer dat we niet het leuke spellen continent zijnzouden we SPM eerder hebben gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |