Een 3d projector als deze afgebeeld in de video is nog niet mogelijk. Het is wel mogelijk om een projectie op een glasplaat te krijgen. Alleen kom je dan alweer snel bij 3d tv uit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:59 schreef Slein83 het volgende:
3D Projector voor de Wii![]()
[..]
En bij navraag bij Ubisoft
[..]
Zie RRR2 topic. Je hebt het mis.quote:Op donderdag 24 mei 2007 23:47 schreef depax het volgende:
ik denk eerdere dat het laatste geheim een microfoon in de wiimote is.
luister en kijk hier maar eens naar hij zegt het echt.
http://www.youtube.com/watch?v=T-xn3r1jfJk
you will be talking in your wiimote.
Dat ding is toch voor internet?quote:
Als je een goede router gebruikt (linksys, apple etc) zul je nooit problemen ondervinden. Ik gebruik nu al jaren draadloze routers en ik wil niet meer terug naar enkel en alleen draad. Ik kan mijn consoles overal in huis gebruiken. Mijn DSjes kunnen overal online & dankzij de n prepared netwerkkaart & router verstuur en ontvangen we ook nog eens 9 MB/s met de macbookquote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:24 schreef De_Brandweer het volgende:
Draadloos werkt hier nooit goed. Al zoveel routers geprobeerd. Maar ik vertrouw zo'n kabel toch altijd meer dan draadloos.
Bij mij werkt het.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:37 schreef GoodGawd het volgende:
@
[afbeelding]
Dat is dat Wifi ding voor de Wii, ook bruikbaar met de DS?
linksys en verbinding wegvallen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:31 schreef De_Brandweer het volgende:
Ja hardstikke leuk. Ik heb verschillende linksys routers gehad en een apple router. Altijd problemen mee gehad. Slechte verbinding, verbindingen die steeds wegvallen. Met mijn DS valt internet steeds uit. Ik wil draadvol internet.
Wat loop je dan te zeiken over wiiconnectquote:Op vrijdag 25 mei 2007 01:00 schreef _GdR_ het volgende:
nooit never geen problemen hier iig
Ik denk ook dat de verbinding niet door de muren kan hier ofzo. Ik zou het anders ook niet weten.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 00:59 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
linksys en verbinding wegvallen?
jij ben niet eens dragonball waardig
linksys is de beste op de markt man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |