Het is de combinatie die mij dwarszit.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, de anderen zitten in die villa voor niet om veel geld te winnen bedoel je? Die zijn helemaal niet meterialistisch.
Vind ik ook viesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:17 schreef Disana het volgende:
De huishoudster hield haar duim op de rand van een glas dat ze aanbood. Ik hou daar niet van.
Ik dacht al dat ze nat waren van de thee die Natasia niet expres liet vallen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef kybe het volgende:
he he eindelijk antwoord...Herma heeft sop in Lieke haar schoenen gedaan.Lachen zeg![]()
Noem jij dat zingen?quote:
Ontslagquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef kybe het volgende:
he he eindelijk antwoord...Herma heeft sop in Lieke haar schoenen gedaan.Lachen zeg![]()
als ik Jaap zie zou ik ik ook bijna lesbisch wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:20 schreef scanman01 het volgende:
Jaap zit naar Huub te kijken onder de douche.
Jaap: "Nou snap ik waarom Eric homoseksueel is. Als ik dit zo zie.... "
Piwatesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Zingen?
Iets over piraten die voorbij varen.
Herma exit, je mag niet met privébezit van een ander kl*ten!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:18 schreef kybe het volgende:
We blijven hopen, maar het zal wel ijdele hoop zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef carpediem23 het volgende:
Zie even vlug een paar opmerkingen....Maar Natasia geen OW?????? Of gaat deze denken jullie vanavond komen>
Het is dat ik de tekst ken, andersquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Disana het volgende:
Oh, het is de Redemption Song. Zou je toch onmogelijk kunnen raden.
Klopt ook. Het is een soort randje. 'Vlies' is een behoorlijk verkeerde benaming. Veel mensen denken dat het de boel afsluit, wat dus niet zo is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef beequeen het volgende:
Volgens Lieke bestaat het maagdenvlies niet![]()
Whatever het is, hij ruikt er nog aan ook en laat het dan aan Lieke zien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Jaap zit nu met een tornmesje in zn oor te graven?
En smeert het op het kussen van Natasia.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Whatever het is, hij ruikt er nog aan ook en laat het dan aan Lieke zien.
Dat maakt veel goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:29 schreef mootie het volgende:
[..]
En smeert het op het kussen van Natasia.![]()
Wat een hypocriete lamlul.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
Lieke tegen Jaap: Wie zegt dat Cora nog intact is. Dit omdat Jaap puur natuur wil en geen slet.
Een slet is nog altijd natuurlijker dan een ongeneukte maagdelijke bruid, imhoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:26 schreef Disana het volgende:
Lieke tegen Jaap: Wie zegt dat Cora nog intact is. Dit omdat Jaap puur natuur wil en geen slet.
Vast welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
Gaat Chris zo weer zeggen dat het prima ging?![]()
tuurlijkkkkkkk,quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef mootie het volgende:
Gaat Chris zo weer zeggen dat het prima ging?![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef Marelle het volgende:
OMG gaat dit goed dat scheren van Jaap??
LEUGENAAR????????quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef mootie het volgende:
Chris vindt het allemaal verbazingwekkend makkelijk gaan allemaal........ LEUGENAAR!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |