quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women fart just as much as men. It's just that most men take more pride in it than most women.
FART FAQ:
http://www.heptune.com/farts.html
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:56 schreef L.Denninger het volgende:
Ik weet een leuke (matige) grap voor als je op een rommelmarkt bent.
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n tapir spullen voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar die tapir en koopt een beeld voor dat geld.
Dan leg je het beeld op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Tapir helemaal flippen natuurlijk (mijn beeld wat doe je?)
jij zo van ja heb hem toch gekocht he! hehehehe
Ehh...Déjà vu??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:02 schreef L.Denninger het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur tapirs voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een tapir voor dat geld.
Dan leg je de tapir op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn tapir wat doe je?)
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:13 schreef Votz het volgende:
Lopen twee tapirs in de jungle te zoeken naar wat voer. Ergens op een doodlopend grindpad komen ze nog een tapir tegen.
Zegt de een tegen de ander:"Je moet niet op hem letten, hij is de weg kwijt. Dat gebeurt hem vaker"
Antwoordt de ene:"De weg kwijt raken op een doodlopend grindpad?????"
Kijken ze elkaar aan en zeggen in koor: "Typisch weer iets van Jos Verstapir"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rednuhT.rohT
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
Bovendien jiften de druimels me teveel in de luimtenissen van kwappipappi.
Had hij maar Tapirellibanden moeten pakken...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:13 schreef Votz het volgende:
Lopen twee tapirs in de jungle te zoeken naar wat voer. Ergens op een doodlopend grindpad komen ze nog een tapir tegen.
Zegt de een tegen de ander:"Je moet niet op hem letten, hij is de weg kwijt. Dat gebeurt hem vaker"
Antwoordt de ene:"De weg kwijt raken op een doodlopend grindpad?????"
Kijken ze elkaar aan en zeggen in koor: "Typisch weer iets van Jos Verstapir"
Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
quote:Op woensdag 13 juni 2007 21:08 schreef blonchi het volgende:
[..]
Had hij maar Tapirellibanden moeten pakken...![]()
Ohquote:Op donderdag 14 juni 2007 09:58 schreef dekilo het volgende:
Splashdamage na-apers.
In Maastricht worden die beesten ook wel eens gesignaleerd:quote:Op donderdag 14 juni 2007 09:58 schreef dekilo het volgende:
Splashdamage na-apers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 13:07 schreef blonchi het volgende:
[..]
In Maastricht worden die beesten ook wel eens gesignaleerd:gelukkig ben ik niet van Maastricht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik woon precies tussen de moffen van kerkrade en de pieren.Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef blonchi het volgende:
[[url=http://images.fok.nl/upload/070112_104871_modseal_ontopic.jpg]afbeelding][/url]
[afbeelding]
Tapir 1 tegen Tapir 2: "Je mag hier heul nie parkeren"
Tapir 2 tegen Tapir 1: "Wie bepaalt dat, jij?"
Tapir 1 tegen Tapir 2: "Ik zou maar effe dimmen, makker. Toevallig ben ik wel de regenwout. "
[afbeelding]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet helaas vernechten dat dit plochterig gerinf uiterst vlamelig en imprumptueel verjuind is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 13:02 schreef L.Denninger het volgende:
Het gaat zo.
Je loopt naar een kleedje waar zo'n kansloos figuur tapirs voor een halve euro zit te verkopen.
Je gooi 50 eurocent naar dat mannetje en koopt een tapir voor dat geld.
Dan leg je de tapir op de grond en begint er keihard op te stampen!!!!
hehehe. Gozer helemaal flippen natuurlijk (mijn tapir wat doe je?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |