We willen buiten het gewoonlijke, zoals interviews, releases, forum en de hele mikmak, ook de onbekende, beginnende muzikant de kans geven zich te promoten, en ook dar interviewtjes mee houden. Maar ook tips geven, lessen geven zoals gitaarles etc. Zo de metal laten leven onder het jonge publiek. Introduceren bij mensen die het eigenlijk niks zegt, niet vercommercielen, maar wel weer wat boost geven zodat mensen zich weer breder gaan orienteren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waar willen jullie je mee onderscheiden van bijv. Metalfan.nl of Zwaremetalen?
Dat moet goed te doen zijn! Goeie tip!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:33 schreef Handschoen het volgende:
Duidelijke, simpele info over verschillende bands. (stijl, achtergrond ed )
Als het maar lekker overzichtelijk is en snel te vinden zonder eerst door 14 pagina's te moeten klikken
Interviews. Met bands? Wat voor interview? Wat voor info wil je weten van zo'n band? Of met muzikanten, onbekend, bekend?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:36 schreef Keito het volgende:
interviews.
Ok, geen probleem! Echter is de inhoud van deze website gebaseerd op de muziek! Dat is de essentie en ik denk dat ik meer respons krijg van de kenners van de muziek dan van digibeten, die uiteraard ook veel kunnen bijdragen!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef belsen het volgende:
Dit gaat meer over de website dan over muziek.
Ik schop hem naar DIG en laat het verder aan hen over.
In MUZ moet ik hem zeker op slot gooien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Ok, geen probleem! Echter is de inhoud van deze website gebaseerd op de muziek! Dat is de essentie en ik denk dat ik meer respons krijg van de kenners van de muziek dan van digibeten, die uiteraard ook veel kunnen bijdragen!![]()
eeeeh, nee, laat maar staan danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:44 schreef belsen het volgende:
[..]
In MUZ moet ik hem zeker op slot gooien.
Jullie mogen uiteraard mij interviewen. Zie link in sig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:05 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Interviews. Met bands? Wat voor interview? Wat voor info wil je weten van zo'n band? Of met muzikanten, onbekend, bekend?![]()
die geeks?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:39 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Ok, geen probleem! Echter is de inhoud van deze website gebaseerd op de muziek! Dat is de essentie en ik denk dat ik meer respons krijg van de kenners van de muziek dan van digibeten, die uiteraard ook veel kunnen bijdragen!![]()
Door Hiernonimus meteen een IP/Permban te geven zodat je je forum voor 80% van spam-post gezuiverd houdtquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waar willen jullie je mee onderscheiden van bijv. Metalfan.nl of Zwaremetalen?
Heel goed idee! Zal je op termijn wel een pm sturenquote:Op dinsdag 15 mei 2007 20:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Jullie mogen uiteraard mij interviewen. Zie link in sig..
Ik denk dat een goede 'local scene' feature wel vet is. Beetje onbekende bandjes een platform geven (zonder dat het meteen een spamhoek wordt. Ik ken van die bands![]()
.
Zoiets?.
Dan zou bijvoorbeeld een metalradio station een uitkomst zijn!quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:01 schreef grizegrijn het volgende:
Muziek zelf. Stream of download maakt dan niet zoveel uit.
Is goed.quote:Op woensdag 16 mei 2007 10:43 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Heel goed idee! Zal je op termijn wel een pm sturen
Dat is zeker een aspect dat we zullen uitvoeren. De vraag is alleen: hoe komen we aan die nieuwe bandjes?quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:54 schreef WyriHaximus het volgende:
Wat mij een goeie lijkt is om aandacht aan de wat nieuwere bandjes te besteden.
Beetje rond kijken, opletten. Me broertje speelt in een black metal bandje van nog geen jaar oud, om maar iets te noemen. Iets verzinnen dat ze zich kunnen melden als ze een nieuw bandje zijn (wel wat eisen natuurlijk want anders ga je van alles krijgen van een week oud wat nog helemaal niks kan bv.).quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:11 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Dat is zeker een aspect dat we zullen uitvoeren. De vraag is alleen: hoe komen we aan die nieuwe bandjes?
Precies! Dat willen we wel tegen gaan. Het moeten serieuze bandjes zijn die aan de weg aan het timmeren zijn binnen hun circuit zeg maar. Zo'n functie zou ingebouwd kunnen worden. Lijkt me overigens ook leuk dat er 1ns per maand een bandje wordt uitgelicht (of wel gepromoot) met een youtubje en een song(list) ofzo!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:24 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Beetje rond kijken, opletten. Me broertje speelt in een black metal bandje van nog geen jaar oud, om maar iets te noemen. Iets verzinnen dat ze zich kunnen melden als ze een nieuw bandje zijn (wel wat eisen natuurlijk want anders ga je van alles krijgen van een week oud wat nog helemaal niks kan bv.).
(Voorbeeldje van me broertje was meer bedoelt als dat je op zon soort manier aan bandjes kan komenquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Precies! Dat willen we wel tegen gaan. Het moeten serieuze bandjes zijn die aan de weg aan het timmeren zijn binnen hun circuit zeg maar. Zo'n functie zou ingebouwd kunnen worden. Lijkt me overigens ook leuk dat er 1ns per maand een bandje wordt uitgelicht (of wel gepromoot) met een youtubje en een song(list) ofzo!
Coverbandjes zijn er genoeg en moet ook zeker blijven! Maar er moet ook nog iets nieuws te coveren zijn en we zullen dat ook zeker gaan promoten! Dus vind beiden opties (coverbandjes en eigen produkties) zeker de moeite waard om te volgen!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
(Voorbeeldje van me broertje was meer bedoelt als dat je op zon soort manier aan bandjes kan komen.) Zelf denk ik dat ze een minstens een x aantal echte eigen nummers moeten hebben ipv bijna alleen maar covers. Een bandje een keer extra aandacht aan besteden is zeker een goeie denk ik zo
.
Niks tegen coverbandjes (je moet iets hebben om mee het mee te leren), maar persoonlijk vindt ik eigen nummers interessanterquote:Op woensdag 16 mei 2007 14:51 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Coverbandjes zijn er genoeg en moet ook zeker blijven! Maar er moet ook nog iets nieuws te coveren zijn en we zullen dat ook zeker gaan promoten! Dus vind beiden opties (coverbandjes en eigen produkties) zeker de moeite waard om te volgen!![]()
Als er maar variatie zit in de playlist, vindt ik alles best!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:58 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Niks tegen coverbandjes (je moet iets hebben om mee het mee te leren), maar persoonlijk vindt ik eigen nummers interessanter. Er moet wel iets zijn dat je een beetje kan zien wat voor soort stijl ze maken, maar ook wat voor soort nummers (ratio eigen vs. cover of rustig vs. wild). Dat vind ik altijd wel erg interesant om te weten
.
Dat is zeker waar. Zelf ben ik nog wel eens opzoek naar een bepaalde stijl en vind het vrij irritant als ik de indruk krijg dat het een lekker krachtige muziek is. Terwijl het 1 en al gezwijmel is en 1 krachtig nummer tussen zit. Aan gezien je vaak op een paar nummers af gaat. (beetje overdreven maar goed)quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:04 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Als er maar variatie zit in de playlist, vindt ik alles best!![]()
Dat lijkt me een goed idee!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:38 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Precies! Dat willen we wel tegen gaan. Het moeten serieuze bandjes zijn die aan de weg aan het timmeren zijn binnen hun circuit zeg maar. Zo'n functie zou ingebouwd kunnen worden. Lijkt me overigens ook leuk dat er 1ns per maand een bandje wordt uitgelicht (of wel gepromoot) met een youtubje en een song(list) ofzo!
Precies en een beetje band heeft tegenwoordig zo'n draagbare sporenrecorder waar ze meteen digitaal kunnen opnemen! Dus dat lijkt me geen probleem!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goed idee!
Voorwaarden voor aanmelden zouden kunnen zijn:
- minstens een half jaar actief zijn;
- opnames hebben die luisterbaar zijn (sans le blackmetalstofzuiger enzo);
- minstens een x aantal optredens gedaan hebben.
Als je een band in het licht zet, moeten mensen natuurlijk wel iets kunnen horen, zien en bezoeken..
Uh nou... Wij hebben 'gewoon' een Apple met Pro Tools er op.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:30 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Precies en een beetje band heeft tegenwoordig zo'n draagbare sporenrecorder waar ze meteen digitaal kunnen opnemen! Dus dat lijkt me geen probleem!
nog beter natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2007 16:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Uh nou... Wij hebben 'gewoon' een Apple met Pro Tools er op..
Scheelt als je 2 geluidstechnici in de band hebt..
Ik kan je tzt wel wat bandjes aanraden voor het begin. Heb de afgelopen maanden wel wat toffe ding in de 'scene' leren kennen..
Terug Vind Postquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:34 schreef Angelotus het volgende:
wat is tvp?
aha! WWG! (weer wat geleerd!)quote:
Prima! Stuur me maar een pm met wat je precies wilt gaan doen!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:06 schreef MASD het volgende:
tvp
het lijkt mij best interessant om mee te werken
Gaat goed, we zijn momenteel met het forum bezig deze geheel in een eigentijds jasje te steken!quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Anyway hoe staat het er mee ben eingelijk wel benieuwt.
"De inbox "roffelpantoffel" is niet beschikbaar"quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:59 schreef roffelpantoffel het volgende:
[..]
Prima! Stuur me maar een pm met wat je precies wilt gaan doen!![]()
Oeps, ik zal 'm zo wel even activeren!quote:Op donderdag 31 mei 2007 17:02 schreef MASD het volgende:
[..]
"De inbox "roffelpantoffel" is niet beschikbaar"
word moeilijkwelke vacatures heb je open staan?
ik wil best reviews schrijven of in de gaten houden welke nieuwe cd's/bands er binnenomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |