Of mijn borrelnootjesquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:13 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Voor als je paperclips of punaises op zijn![]()
Ik weet niet of ik nog achter het plan sta om jou voor een quiz te laten kokenquote:
Nu we het er toch over hebben: zijn teennagels kosher?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog achter het plan sta om jou voor een quiz te laten koken![]()
Het lied zegt me trouwens niks.
Hangt er vanaf of de eigenaar kosher is. Koeieteennagels wel. Nembrionicteennagels niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben: zijn teennagels kosher?
Noem je mij nou een varken?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de eigenaar kosher is. Koeieteennagels wel. Nembrionicteennagels niet.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:23 schreef Soempie het volgende:
... millionaires club
Nieuw-Zeeland inderdaadquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef U het volgende:
'twas een of andere plaatsnaam geloof ik vanuit Australië of Nieuw-Zeeland... Maar welke ga ik nooit van m'n leven achterhalen
Even heel erg offtopic maar hoe zit het met zuivelproducten? Melk, yoghurt, kaas, slagroom, mozzerella, mascarpone?quote:
Moet van een kosher beest komen: dus koeimelk, geitemelk enzo is goed. Kaasproducten is lastiger omdat daar vaak stremsel (is van een geslacht kalf) in zit, maar daar doen sommigen moeilijker over dan anderen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Even heel erg offtopic maar hoe zit het met zuivelproducten? Melk, yoghurt, kaas, slagroom, mozzerella, mascarpone?
Okay, bedankt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Moet van een kosher beest komen: dus koeimelk, geitemelk enzo is goed. Kaasproducten is lastiger omdat daar vaak stremsel (is van een geslacht kalf) in zit, maar daar doen sommigen moeilijker over dan anderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |