Die is het dan helemaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
Motorcycle Emptiness?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb ze eens in Ahoy gezien als voorprogramma voor Black Crowes, typisch gevalletje van voorprogramma beter dan hoofdact.![]()
ze hebben nog wel iets van een schoen teruggevonden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Enkele maanden na het uitbrengen van de CD The Holy Bible verdween de gitarist zonder enige spoor achter te laten. Hoe heette deze knakker?
dat moet dan Peleg Enosh, Mozes, Eliya of Jezus zijn geweestquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:33 schreef Nembrionic het volgende:
Enkele maanden na het uitbrengen van de CD The Holy Bible verdween de gitarist zonder enige spoor achter te laten. Hoe heette deze knakker?
Neenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:36 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
dat moet dan Peleg, Mozes, Eliya of Jezus zijn geweest![]()
Nee. Dit werkt waarschijnlijk heel verwarrend maar je zoekt het in de goeie hoekquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef VonHinten het volgende:
Richie Johnson?
Nee. Een andere, typische Engelse naam. Ook vaak als voornaamquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef VonHinten het volgende:
Richie Jones?
Neen, dat was Bottomquote:
Ik begreep de hint al niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:48 schreef Nembrionic het volgende:
-edit- ik zit gewoon in het verkeerde forum te posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |