Niet grappig, nooit geweest ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef B-FliP het volgende:
Starwars Musquito Defense System (Tellsell spoof)
Vind jij...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:52 schreef TC03 het volgende:
Niet grappig, nooit geweest ook.
ja best wel. Vorige filmpje is gemaakt om grappig te zijn. Die starwars kid was gewoon bloedserieusquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:01 schreef _GdR_ het volgende:
nee starwars filmpje is wel grappig?
zoek op youtube naar N64 kid oid.
Niezende pandaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:27 schreef Zpottr het volgende:
Kan iemand die fokking niesende panda nog even posten? Zijn we weer klaar hier.
omg die gastenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ik heb echt dubbel gelegen om dit filmpje.
WHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Niezende panda
Ze zitten in een (openbare) bibliotheek... Niet echt een ruimte om luidruchtig in te zijn.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
omg die gasten![]()
mogen ze niet lachen ofzo?
Die neger is Hoost of ben ik nou gek?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ze zitten in een (openbare) bibliotheek... Niet echt een ruimte om luidruchtig in te zijn.
Geen idee...quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Verbal het volgende:
Van dit filmpje word ik altijd gelukkig...
V.
Kan wel...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef Abbadon het volgende:
briljanter dan dit wordt het toch echt niet!
de muziek, de kleuren, het dansje...het is alsof de zon gaat schijnen!![]()
ja die's echt geweldig! Ben ook vet jaloers op die gast, ik wil ook naar die plekken toe...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Verbal het volgende:
V.
flauw, die Angry Kid is echt MASTERLIJKquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:31 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Niezende panda
Inderdaad een mooi filmpe V.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Verbal het volgende:
V.
openbare bieb mn reet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ze zitten in een (openbare) bibliotheek... Niet echt een ruimte om luidruchtig in te zijn.
Je ziet dat ze in een bibliotheek zitten, of deze nu opgezet is voor de show of niet doet verder niet terzake... Iig een plek waar je niet zo luidruchtig kan lachen, het maakt het filmpje er niet minder leuk om imo.quote:
omg de tranen in me ogen. whehehequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:09 schreef SnowCockroach het volgende:
Een link naar dit filmpje stond in het profiel van een andere Fok!ker, ik weet niet meer wie, maar het filmpje is geweldig.
Do you have my reservation?
Volgens mij zitten ze gewoon in een studio die ingericht is alsof ze in de bieb zitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Ja! Da's van 'in de Gloria' die hebben wel meer meesterlijke filmpjes gemaakt...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:49 schreef Tim_G het volgende:
Dit blijft voor mij 1 van de toppers!
http://www.youtube.com/watch?v=Xx9-e0w0AFc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |