Klopt.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Inderdaad.
En als ajax de play offs niet wint dit jaar doet Ten Cate het qua resultaat minder dan Blind vorig jaar.
2e plek garandeert nog niets, hebben we vorig jaar wel gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Lever de beker zo in als dat de 2e plek garandeert![]()
Laat ze er nu maar om spelen, nu al het vooruitzicht hebben van enkel de UEFA cup..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2e plek garandeert nog niets, hebben we vorig jaar wel gezien.
Als hij met team "collectief" wil zeggen heeft ie gelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:15 schreef Cyberia18 het volgende:
Cziommer: 'Wij hebben een beter team dan Ajax'!!
Ik vind het jammer, goeie speler, goeie mentaliteit, kostte destijds weinig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:23 schreef Ajaxfan het volgende:
Wat ben ik blij dat Cziommer niet bij Ajax speelt.
Alsof Leonardo het verschil gemaakt zou hebben, waarschijnlijk had hij niet eens een basisplaats gehad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef SoupNazi het volgende:
Wat ik me zojuist afvroeg: zou Ajax de titel behaald hebben als Leonardo niet geblesseerd was geraakt?
Nee, als die lamballen er op 2 beslissende momenten (RKC, laatste min W2) gewoon hadden gestaan welquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef SoupNazi het volgende:
Wat ik me zojuist afvroeg: zou Ajax de titel behaald hebben als Leonardo niet geblesseerd was geraakt?
Zo belangrijk is/ was Leonardo zeker niet en zal hij ook niet gaan worden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef SoupNazi het volgende:
Zou Ajax de titel behaald hebben als we Rosales nog hadden? Wie weet had die er ook wel per ongeluk nog 1 ingetraptquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:35 schreef SoupNazi het volgende:
Vond Ajax zondag ook echt als een team strijden hoor, vol erin etcquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als hij met team "collectief" wil zeggen heeft ie gelijk.
Ik ook, maar helaas dus heel vaak ook lamlendige wedstrijden gezien. Bij AZ alleen tegen Excelsior, al was dat hun belangrijkste wedstrijdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:40 schreef vogeItjesdans het volgende:
[..]
Vond Ajax zondag ook echt als een team strijden hoor, vol erin etc![]()
Nou Heracles uit ook bijvquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook, maar helaas dus heel vaak ook lamlendige wedstrijden gezien. Bij AZ alleen tegen Excelsior, al was dat hun belangrijkste wedstrijd.
Hij mag dan wel talent van het jaar geworden zijn, maar ik heb het nooit in hem zien zitten. Wat mij betreft bij een goed bod dus laten gaan.quote:'Arsenal wil Babel deze zomer halen'
dinsdag 08 mei, door ST, Londen, 12:50u, Mirror
Arsène Wenger zal zijn team komende zomer willen versterken met Ryan Babel, zo meldt de Engelse krant Mirror op hun website.
De Londenaren ontdekten dat Babel een ontsnappingsclausule in zijn contract heeft van slechts 6 miljoen pond (8,8 miljoen euro). Al sinds het debuut van de gelegenheids-linksbuiten volgt Wenger nauw de verrichtingen van Amsterdammer.
Na een seizoen zonder prijzen zal Wenger zijn team willen aanvullen met nieuwe spelers. Enkele maanden geleden verlengde Babel nog zijn contract tot 2011. Naar verwachting zal Arsenal snel met een bod gaan komen om het talent van het jaar te contracteren.
Ik doel er inderdaad op dat jij een grote smoel hebt over alles en iedereen, maar niemand persoonlijk verder kent. En die jongens die op Y2 vooraan staan, zijn over het algemeen jongens die overal zijn. Uit, thuis en ook vaak Europees. Dat wordt toch lastig als je bijstand trekt en een beetje bijklust niet?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:56 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Daar doelt hij wel op.
Vind je het raar dat ik weinig heb met dat stel neanderthalers die je daar vooraan zag staan?Tuurlijk zitten er vast wel een stel goede tussen maar wat je daar meestal ziet is hetgeen wat de hele week thuis zit, bijstand trekt en verder een beetje 'bijklust'.....
maar ik zal het wel weer verkeerd zien![]()
In 4-4-2 is het een goede spits, maar als er een goed bod komt kan je hem best laten gaan jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:47 schreef BoNi het volgende:
[..]
Hij mag dan wel talent van het jaar geworden zijn, maar ik heb het nooit in hem zien zitten. Wat mij betreft bij een goed bod dus laten gaan.
Kan meer.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Maar is 8,8miljoen een goed bod?
Voor een speler die nog weinig tot niks heeft laten zien wel lijkt me.....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
10+quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:53 schreef Damzkieee het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |