Maar andersom wordt een groot probleem.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Misschien ziet R. Koeman wel wat in hem.
Nywuob was ook niet serieus natuurlijk. Lijkt me duidelijk dat De Jong niet terug hoeft te komen.quote:
Opvolgertje van Cocu.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Genoeg klappen gezien gisteren hoor, smeris vond het maar wat mooi.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef Gelderland het volgende:
Eigenlijk moeten de écht hoolies dit soort gasten ff wat tikken geven, zijn ze ’t gelijk afgeleerd
Ja wel even kijken denk ik, geen zin om zelf te rijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef PyTh het volgende:
Gezellie naar Fean woensdag Pizzaatje?
Dat zit er dik in.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef -Vaduz- het volgende:
"Ergens anders" zal het inderdaad misschien wel wat "gezelliger" zijn jaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Ja wel even kijken denk ik, geen zin om zelf te rijden, misschien ergens anders heen
.
Klopt, en dat ligt Heerenveen niet echt op de routequote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
"Ergens anders" zal het inderdaad misschien wel wat "gezelliger" zijn ja
Hij zeurde dat hij alleen op zijn favoriete plekje wou spelen (rechtsmidden dacht ik, of centraal op het middenveld) terwijl hij één van de weinige spelers was die iig elke week speelde. En nadat hij bij HSV zat riep die na een week dat het hem niets uitmaakte op welke positie hij speelde, als hij maar speelde.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef Zwansen het volgende:
Wat heeft De Jong toen precies gedaan dan?
Is ook wel gebeurt hoor. Dit soort provinciale kneuzen moeten gewoon duidelijk gemaakt worden dat dit niet kan, en een aantal is dat ook wel duidelijk nu. Maarja je zal het wel blijven houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:12 schreef Gelderland het volgende:
Eigenlijk moeten de écht hoolies dit soort gasten ff wat tikken geven, zijn ze ’t gelijk afgeleerd
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:45 schreef PyTh het volgende:
[..]
"Ergens anders" zal het inderdaad misschien wel wat "gezelliger" zijn ja
plus dat meneer wel klaar was voor een stap hoger.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hij zeurde dat hij alleen op zijn favoriete plekje wou spelen (rechtsmidden dacht ik, of centraal op het middenveld) terwijl hij één van de weinige spelers was die iig elke week speelde. En nadat hij bij HSV zat riep die na een week dat het hem niets uitmaakte op welke positie hij speelde, als hij maar speelde.
![]()
Zou dit niets zijn voor Ajax?quote:Wilhelmsson vertrekt bij AS Roma
Christian Wilhelmsson keert komende zomer terug naar FC Nantes. De Zweed speelde sinds januari op huurbasis bij AS Roma, maar die club bereikte geen akkoord over een definitieve overname.
De vastgestelde aankoopprijs in het huurcontract bedroeg drie miljoen euro. Roma was echter niet bereid dit bedrag op tafel te leggen. Wel wilden de Italianen onderhandelen met Nantes om er alsnog uit te komen, maar dit weigerden de Fransen.
De vleugelspits maakte afgelopen zomer de overstap van Anderlecht naar Nantes, maar wist in Frankrijk nooit te aarden. Bij Roma bracht hij bij vlagen wel wat er van hem verwacht werd. Dit bleek echter niet genoeg voor de club uit de Italiaanse hoofdstad om drie miljoen euro te betalen.
Vermoedelijk vertrekt Wilhelmsson komende zomer alsnog bij Nantes, waar hij geen toekomst voor zichzelf ziet. Daarnaast is de club nog altijd niet zeker van handhaving in de Ligue 1. Vanuit Engeland, Italië, België en Nederland zou er belangstelling zijn voor de international.
Als die naar AJAX zou komen heb je eindelijk een normale vleugelspits. Nog een goede vleugelspits erbij en je bent eruit.quote:
Ja, die naam zie ik al 3 jaar voorbij komen in dit topic, altijd rond deze tijdquote:
Er gaan al sinds 2002 geruchten dat ie komt, elke zomer weer....quote:
Scheringa zeker!quote:Vermoedelijk vertrekt Wilhelmsson komende zomer alsnog bij Nantes, waar hij geen toekomst voor zichzelf ziet. Daarnaast is de club nog altijd niet zeker van handhaving in de Ligue 1. Vanuit Engeland, Italië, België en Nederland zou er belangstelling zijn voor de international.
En weer over AZquote:KNVB gaat informeren bij Ajax en Excelsior
8/5/2007 15:06
Op verzoek van AZ gaat de KNVB bij Ajax en Excelsior informeren of het waar is dat de Amsterdamse club de Rotterdamse ploeg een winstpremie had beloofd voor het competitieduel met AZ.
Maandag veroorzaakte Robert Braber ongewenst ophef. Dagblad BN/De Stem had uit zijn mond opgetekend dat de spelers van Excelsior zich afvroegen wanneer Ajax de premie ging uitbetalen. Het zou om een bedrag van circa zevenduizend euro gaan.
Later liet Braber via VI.nl weten dat de journalist het verhaal uit zijn verband had gerukt. Het was een grap, aldus de spits. Ook Ajax en Excelsior zeiden officieel van niets te weten.
De voetbalbond is niet van plan een officieel onderzoek in te stellen. Het is immers niet verboden, omdat er geen geld is geboden om een duel te verliezen. 'Het is voor ons geen onderzoekspunt. Het is een storm in een glas water', reageerde woordvoerder Frank Huizinga tegenover Voetbal International.
Op de laatste speeldag van de Eredivisie verloor AZ met 3-2 bij Excelsior, waardoor PSV uiteindelijk de titel opeiste. Ajax kwam één doelpunt tekort om zich tot kampioen te kunnen laten kronen.
Indeed, en nu huilend terugkomen? Dag de Jong...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:09 schreef Ordinair het volgende:
En de Jong heeft zo vaak kut dingen over AJAX gezegd sinds dat hij bij HSV zit.
Goed plan!quote:'Ajax hoopt Sneijder langer te behouden'
Ajax wil Wesley Sneijder langer aan de club verbinden. De Amsterdamse ploeg is zelfs bereid het contract van de technisch vaardige middenvelder open te breken en te verbeteren.
Ajax-trainer Henk ten Cate ziet in 23-jarige Utrechter de spil van het team dat in opbouw is.
Sneijder maakt een uitstekend seizoen door in Amsterdam. Dit is de Europese topploegen ook niet ontgaan. Met name Valencia lijkt serieus werk te maken van de Nederlands international. Los Chés deed afgelopen week dan ook een bod van nabij de acht miljoen euro op Sneijder, echter werd dit door Ajax resoluut van de hand gewezen.
Ook de Spaanse grootmacht Barcelona toonde al interesse in de speler. Bij een mogelijk vertrek van spelmaker Deco in 2008 komt de tweebenige Sneijder in aanmerking voor zijn plaats. In dat geval blijft hij ook komend seizoen nog behouden voor de Godenzonen.
Wat een schijtclub is het toch geworden.quote:
Of stond dt er al?quote:'Ajax wil contract Sneijder openbreken'
Ajax gaat proberen Wesley Sneijder nog sowieso één jaar te behouden voor de club, dit meldt VI.tv. De kleine middenvelder maakt een sterk seizoen door en staat nadrukkelijk in de belangstelling van Valencia. Ajax ziet Sneijder als de spil in het team en wil hem daarom een verbeterd contract aanbieden om hem nog één jaar te behouden. Na dat jaar zou de international mogelijk naar Barcelona vertrekken, om Deco op te volgen
20 miljoen bedoel je?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:22 schreef S-Two het volgende:
Als Sneijder zijn contract verlengd en nog een jaar blijft is het echt een held. Dan mag hij van mij volgend jaar voor een redelijk bedrag weg.
Ik bedoel dat ie dan van mij niet voor de hoofdprijs weg hoeft. Van mijn part zet je er een gelimiteerde transfersom in die dan volgend jaar in de zomer ingaat. Kan hij nog mooi een jaar bij Ajax écht de ster zijn, kampioen worden, een goed ek spelen en dan lekker naar Barca.quote:
Ik hoop Manu of Mitea. Ik wil ze niet kwijt maar er is denk ik geen ruimte voor ze volgend seizoen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn er nog spelers die volgens jullie volgend seizoen verhuurd gaan worden?
Dat Vermeer wordt verhuurd is een goeie zaak. Verder mag Manucharyan van mij wel verhuurd worden (als die heel blijft). Verder mag Boakye weg dacht ik, weet niet hoe die het nu doet bij Heracles.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:27 schreef Damzkieee het volgende:
Zijn er nog spelers die volgens jullie volgend seizoen verhuurd gaan worden?
Zeer goed, Heracles probeert hem over te nemen. 'we' zijn ook nog bezig om toch Schilder nog een jaar te huren.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat Vermeer wordt verhuurd is een goeie zaak. Verder mag Manucharyan van mij wel verhuurd worden (als die heel blijft). Verder mag Boakye weg dacht ik, weet niet hoe die het nu doet bij Heracles.
Is het dan zo ondenkbaar dat ajax excelsior een premie beloofd heeft indien het zou winnen of gelijkspelen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een schijtclub is het toch geworden.
Je verliest ZELF hoor!
quote:Als er 1 ploeg is die onderzocht dient te worden is het vitesse...
Nee, maar iemand aansporen om te winnen al dan niet met beloning is niet verboden. Iemand aansporen om te verliezen wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:33 schreef PyTh het volgende:
[..]
Is het dan zo ondenkbaar dat ajax excelsior een premie beloofd heeft indien het zou winnen of gelijkspelen?
[..]
[afbeelding]
Dat weet ik, daarom denk ik ook dat het niet ondenkbaar is dat ajax excelsior een premie beloofd heeft indien het AZ van winst af zou houden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar iemand aansporen al dan niet met beloning is niet verboden. Iemand aansporen om te verliezen wel.
Mwah, ik beschuldig niemand perse, en ja, het is Ajax' eigen stomme schuld. Als je had opgelet zou je weten dat ik dat al topics lang boos verkondig hier.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom denk ik ook dat het niet ondenkbaar is dat ajax excelsior een premie beloofd heeft indien het AZ van winst af zou houden.
Maar jij denkt serieus dat PSV vitesse geld heeft betaald om zich naar de slachtbank te laten leiden?
Je moet je eigen falen niet verdedigen met dit soort gedachtes Heatwave, had jou dan ook wat hoger ingeschat maar dat terzijde.....
Nope, PSV speelde gewoon heel sterk en Vitesse had niks meer te verliezen dus tjah do the math.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom denk ik ook dat het niet ondenkbaar is dat ajax excelsior een premie beloofd heeft indien het AZ van winst af zou houden.
Maar jij denkt serieus dat PSV vitesse geld heeft betaald om zich naar de slachtbank te laten leiden?
Je moet je eigen falen niet verdedigen met dit soort gedachtes Heatwave, had jou dan ook wat hoger ingeschat maar dat terzijde.....
Ja, die toonden zo weinig inzet, hielden in de 93 minuut al op met tegengas geven, schandalig!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:20 schreef HeatWave het volgende:
Als er 1 ploeg is die onderzocht dient te worden is het vitesse...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |