abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57697582
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 23:33 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Het vandalisme en de bedreigingen zijn volgens mij REacties op het verbale geweld van Derksen zelf... Als je wekelijks op de televisie zit en verbaal geweld de ether in slingert dan kan je daar een reactie op verwachten, dat vind ik niet vreemd... Niet iedereen heeft de mogelijkheid daar via de televisie op te reageren, erg weinig mensen hebben die mogelijkheid... Als mensen (zoals ik) zich daar lang genoeg aan ergeren gaan die mensen (zoals ik) daar uiteindelijk op reageren... Ik doe dat hier op Fok maar andere mensen maken andere keuzes... Daar heb ik alle begrip voor, ook al ben ik in principe tegen geweld... En ik vind van mezelf dat ik me redelijk goed kan beheersen, maar ik ga ook wel eens in de fout en reageer te heftig, dat is menselijk denk ik. Als hij of zijn familie gewond zou zijn geraakt had ik daar kritiek op gehad... Zolang het bij eieren naar zijn huis gooien, belletje trekken en brievenbussen opblazen blijft kan ik wel heel schijnheilig schande gaan roepen, maar als ik nu twaalf was geweest en bij Derksen in de straat had gewoond had ik vrolijk meegedaan, daar ben ik heel eerlijk over... Derksen moet gewoon zelf beginnen met het goede voorbeeld geven en niet voortdurend uit lopen dagen en als er dan een reactie komt bij een collega journalist gaan lopen janken...
Het zou ook te maken kunnen hebben met enkele columns, of uitlatingen in interviews die Derksen gemaakt heeft nav hangjongeren in zijn voormalige woonplaats Gouda, die voor hem en zijn gezin daar het woongenot aanzienlijk naar beneden wisten te halen.
Zou me iig niet verbazen als deze jongelui eenzelfde achtergrond delen met dat gajus uit Gouda.

Maar ms heb ik dat wel mis, het blijft hoe dan ook absurd, om iemand die in feite totaal geen invloed heeft op jouw dagelijks leven zo te willen aanpakken, alsof hij dat wel heeft.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_57698521
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 16:23 schreef milagro het volgende:

[..]

Het zou ook te maken kunnen hebben met enkele columns, of uitlatingen in interviews die Derksen gemaakt heeft nav hangjongeren in zijn voormalige woonplaats Gouda, die voor hem en zijn gezin daar het woongenot aanzienlijk naar beneden wisten te halen.
Zou me iig niet verbazen als deze jongelui eenzelfde achtergrond delen met dat gajus uit Gouda.

Maar ms heb ik dat wel mis, het blijft hoe dan ook absurd, om iemand die in feite totaal geen invloed heeft op jouw dagelijks leven zo te willen aanpakken, alsof hij dat wel heeft.
Ik heb geen idee waarom die jongeren boos zijn op Derksen... Wat ik opvallend vind is dat er zoveel verschillende groepen allemaal hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen... En zoals Derksen zelf zegt; hij beledigt opzettelijk de halve Nederlandse bevolking om kijkers te trekken en hij is helemaal niet geinteresseerd meer in prof-voetbal en houdt zich daar alleen nog maar mee bezig om de alimentatie aan zijn ex'en te kunnen betalen die vast ook allemaal weer hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen...

Derksen's invloed op mijn dagelijks leven is dat hij mijn plezier in het Nederlands Elftal flink heeft verziekt... En ja, dat doet mij pijn want ik ben best wel een grote fan van Oranje, ook al ga ik nooit naar wedstrijden, ik kijk wel bijna altijd op tv en dan werd ik steeds geconfronteerd met zijn beledigingen...

Als ik jou continu zou gaan lopen beledigen dan zou je uiteindelijk toch ook pissig worden, of niet?
pi_57698687
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:16 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik heb geen idee waarom die jongeren boos zijn op Derksen... Wat ik opvallend vind is dat er zoveel verschillende groepen allemaal hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen... En zoals Derksen zelf zegt; hij beledigt opzettelijk de halve Nederlandse bevolking om kijkers te trekken en hij is helemaal niet geinteresseerd meer in prof-voetbal en houdt zich daar alleen nog maar mee bezig om de alimentatie aan zijn ex'en te kunnen betalen die vast ook allemaal weer hun eigen reden hebben om boos te zijn op Derksen...

Derksen's invloed op mijn dagelijks leven is dat hij mijn plezier in het Nederlands Elftal flink heeft verziekt... En ja, dat doet mij pijn want ik ben best wel een grote fan van Oranje, ook al ga ik nooit naar wedstrijden, ik kijk wel bijna altijd op tv en dan werd ik steeds geconfronteerd met zijn beledigingen...

Als ik jou continu zou gaan lopen beledigen dan zou je uiteindelijk toch ook pissig worden, of niet?
Als jij dat op tv zou doen, schat, dan zet ik de tv uit of op een andere zender... of ik draai het geluid even uit zodra jij je giecheltje opentrekt

Als de opmerkingen van 1 vent tav voetbal tijdens een sportprogramma je zo hoog zitten, dat je richting zijn huis afreist om daar 's mans gezin te terroriseren, dan heb je een paar draadjes los in je bovenkamer en zou een bezoekje aan de hersenmonteur geen kwaad kunnen, denk ik zo
pi_57699375
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:24 schreef milagro het volgende:

Als jij dat op tv zou doen, schat, dan zet ik de tv uit of op een andere zender... of ik draai het geluid even uit zodra jij je giecheltje opentrekt
Ik zou nog liever mijn geld verdienen met wc's schoonmaken dan door op tv mensen te gaan lopen beledigen zoals Derksen doet, dus dit zal nooit gebeuren...
quote:
Als de opmerkingen van 1 vent tav voetbal tijdens een sportprogramma je zo hoog zitten, dat je richting zijn huis afreist om daar 's mans gezin te terroriseren, dan heb je een paar draadjes los in je bovenkamer en zou een bezoekje aan de hersenmonteur geen kwaad kunnen, denk ik zo
1. Zoals ik al zei vind ik dat ze zijn familie er buiten zouden moeten laten.
2. Zoals ik ook al zei zou ik vrolijk meedoen als ik twaalf jaar oud zou zijn en die tijd ligt helaas ook al heel ver achter me dus ook dit zal nooit gebeuren.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 18:04:54 #155
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_57699441
Tenessee opent hierna het topic: "Johan Derksen moet ontslagen worden! #1"
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_57699515
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:04 schreef M0NTANA het volgende:
Tenessee opent hierna het topic: "Johan Derksen moet ontslagen worden! #1"
lol
pi_57699556
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 17:59 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik zou nog liever mijn geld verdienen met wc's schoonmaken dan door op tv mensen te gaan lopen beledigen zoals Derksen doet, dus dit zal nooit gebeuren...
[..]

1. Zoals ik al zei vind ik dat ze zijn familie er buiten zouden moeten laten.
2. Zoals ik ook al zei zou ik vrolijk meedoen als ik twaalf jaar oud zou zijn en die tijd ligt helaas ook al heel ver achter me dus ook dit zal nooit gebeuren.
Jij maakt de vergelijking, ik niet, jij komt met jezelf aanzetten.

we hebben het hier over een TV persoonlijkheid, die op TV zou beledigen, iets wat een volkomen subjectief iets is, sowieso, ALLES kan immers als beledigend worden opgevat.

het mooie van tv is dat je het uit kan zetten, enkel dat hoeft te zien of te horen wat JIJ wil.
op het moment dat je helemaal gaat stuiteren als je iemand OP TV in jouw ogen poep hoort praten is het tijd om je zinnen te verzetten en een cursusje zennnnnnn , vooral als diegene totaal niet boeit in jouw leven,. en wat hij zegt totaal niet belangrijk is voor jouw dagelijks functioneren.

beledigd zijn en daar onder lijden is een keuze.
wie weet wat jouw mening te weeg brengt bij een ander, is dat reden om het maar niet meer te zeggen, ongeacht wat je zegt? jij laat de beledigde bepalen als die maar genoeg stampij maakt?
pi_57699815
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:11 schreef milagro het volgende:

[..]

Jij maakt de vergelijking, ik niet, jij komt met jezelf aanzetten.
Huh?
quote:
we hebben het hier over een TV persoonlijkheid, die op TV zou beledigen, iets wat een volkomen subjectief iets is, sowieso, ALLES kan immers als beledigend worden opgevat.
Nee, we hebben het hier over iemand die zelf zegt bewust half Nederland te beledigen omdat er anders niemand naar hem kijkt zodat hij al zijn ex-vrouwen kan betalen om dan vervolgens te gaan lopen janken bij een collega journalist omdat een stel jongens uit de buurt steeds zijn brievenbus opblazen en eieren naar zijn huis gooien...
quote:
het mooie van tv is dat je het uit kan zetten, enkel dat hoeft te zien of te horen wat JIJ wil.
Nee, ik wil graag het Nederlands elftal zien spelen en in de voorbespreking, tijdens de rust en in de nabespreking wil ik dan iemand over de wedstrijd horen praten die het niét nodig vind meteen ook half Nederland op de kast te jagen omdat hij anders nog meer ruzie met zijn ex'en krijgt...
quote:
op het moment dat je helemaal gaat stuiteren als je iemand OP TV in jouw ogen poep hoort praten is het tijd om je zinnen te verzetten en een cursusje zennnnnnn , vooral als diegene totaal niet boeit in jouw leven,. en wat hij zegt totaal niet belangrijk is voor jouw dagelijks functioneren.
Ik bepaal graag zelf wat ik wel of niet belangrijk vind...
quote:
beledigd zijn en daar onder lijden is een keuze.
wie weet wat jouw mening te weeg brengt bij een ander, is dat reden om het maar niet meer te zeggen, ongeacht wat je zegt? jij laat de beledigde bepalen als die maar genoeg stampij maakt?
Ik word betaald om vriendelijk en behulpzaam te zijn en te blijven tegen mensen die me regelmatig de huid vol schelden vanwege iets waar ik totaal geen invloed op heb... Als ik dan thuis in mijn vrije tijd even wil relaxen wil ik niet wéér geconfronteerd worden met een etterbak die er notabene voor betaald wordt om beledigend te zijn...
pi_57699937
neem jezelf niet zo serieus, ms lukt het je dan om Derksen ook niet zo serieus te nemen en dientengevolge hem niet zo belangrijk te maken
pi_57700242
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:31 schreef milagro het volgende:
neem jezelf niet zo serieus, ms lukt het je dan om Derksen ook niet zo serieus te nemen en dientengevolge hem niet zo belangrijk te maken
Ik bepaal ook graag zelf hoe serieus ik mezelf neem, maar bedankt voor de tip, ik zal zorgen dat hij bij de directie terecht komt... Oh, wacht, ik ben niet aan het werk... Waar bemoei je je eigenlijk mee? Heb ik je soms beledigd of zo?
pi_57700461
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:47 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Ik bepaal ook graag zelf hoe serieus ik mezelf neem, maar bedankt voor de tip, ik zal zorgen dat hij bij de directie terecht komt... Oh, wacht, ik ben niet aan het werk... Waar bemoei je je eigenlijk mee? Heb ik je soms beledigd of zo?

dit is een discussieforum, schetepoepie, dat bestaat bij de gratie van bemoeienis

en beledigd voel ik me niet zo snel, gelukkig niet, zeg, ik zie hier wat dat met je kan doen

je bent vermakelijk, da's alles
pi_57700551
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 18:58 schreef milagro het volgende:

[..]

dit is een discussieforum, schetepoepie, dat bestaat bij de gratie van bemoeienis

en beledigd voel ik me niet zo snel, gelukkig niet, zeg, ik zie hier wat dat met je kan doen

je bent vermakelijk, da's alles
Met vleierij kom je bij mij nergens maar ga gerust door!
pi_57700591
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:02 schreef Tennessee het volgende:

[..]

Met vleierij kom je bij mij nergens maar ga gerust door!
je bent dus alweer gekalmeerd, goed zo.
fijne avond verder, en denk eraan, TV kan uit.
pi_57700630
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef milagro het volgende:

[..]

je bent dus alweer gekalmeerd, goed zo.
fijne avond verder, en denk eraan, TV kan uit.
Ik begin nu juist opgewonden te raken... kan je niet wat meer over jezelf vertellen?
pi_57705255

"PSV moet wel geacht worden om NEC te verslaan ja. En ik denk dat Ajax wel eens een pak slaag zou kunnen krijgen in Heerenveen"

De voorspellingen van Johan komen bijna altijd omgekeerd uit. super
pi_57705784
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 21:59 schreef DJ_Ryow het volgende:
[ afbeelding ]

"PSV moet wel geacht worden om NEC te verslaan ja. En ik denk dat Ajax wel eens een pak slaag zou kunnen krijgen in Heerenveen"

De voorspellingen van Johan komen bijna altijd omgekeerd uit. super
Tsja, die man heeft nou eenmaal een heleboel verstand van voetbal... Moet ook wel want iets anders kan hij niet zegt hij zelf...
pi_57729963
Johan was weer geweldig vanavond.
pi_57732007
Die stemverheffing
pi_57732051
Dat er mensen zijn die gewoon geweld goedpraten in welke vorm dan ook
  maandag 31 maart 2008 @ 10:23:54 #170
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57732353
DAT IS SUBJECTIEF

en hij had gewoon gelijk, prachtig.
  maandag 31 maart 2008 @ 10:35:52 #171
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57732567
Wat een ongekend zielige kutvent is het ook.
-
pi_57732613
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
Wat een ongekend zielige kutvent is het ook.
Ik vond hem juist wel goed bezig met zijn Louis van Gaal kritiek gister. Die man maakt zich onsterfelijk belachelijk met zulke monologen.
  maandag 31 maart 2008 @ 10:44:04 #173
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_57732704
quote:
Op maandag 31 maart 2008 10:38 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik vond hem juist wel goed bezig met zijn Louis van Gaal kritiek gister. Die man maakt zich onsterfelijk belachelijk met zulke monologen.
Daar ging het niet alleen om.. Was dat het maar..
Het is gewoon z'n gehele oeuvre. Z'n voorspellingen die nooit kloppen over wedstrijden en aangekochte spelers, dat zielige gejammer aan tafel altijd en z'n ongekend slechte "grappen".
Kritiek die vaak nergens op slaap. Door dik en dun z'n standpunten verdedigen over mensen in de voetballerij, hoe lang hij er ook naast zit. (De Mos . ) en die bijna orgastische blik van zelfvoldoening als ie een keer wel gelijk heeft.
-
  maandag 31 maart 2008 @ 13:27:05 #174
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_57735813
jammer dat laatste stuk van VI weeer niet goed was opgenomen
pi_57736965
Ik mis toch wel "Johan, je nieuws graag" .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')