Dat mag gerust, maar je praat de bedreigingen aan Johan's adres min of meer goed.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
En waarom zou Derksen wel op TV over mij mogen praten maar ik niet op het Internet over hem?
Prima... Maar vind je het ook nog prettig als je brievenbus wordt opgeblazen, omdat jij hier je mening geeft?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:58 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Aan die periode heb ik wel mijn haat, ja, haat, jegens meneer Derksen overgehouden... En waarom zou Derksen wel op TV over mij mogen praten maar ik niet op het Internet over hem?
Ja hoor. Je trekt het je heel erg persoonlijk aan wat er door iemand (die daarvoor betaald wordt) toevallig over je cluppie wordt gezegd.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef Tennessee het volgende:
Jaja, ik ben een huilebalk en een kansloze aap... heeft er ook nog iemand een reactie met inhoud of kunnen jullie alleen maar schelden?
Dat klopt, ik praat ze inderdaad min of meer goed... Ik vind dat Derksen zelf totaal respectloos over mensen praat en alleen om er zelf beter van te worden en dan lok je dat soort dingen zelf uit vind ik... Dat is mijn mening en die mag je hebben van meneer Derksen... Jij mag mij ook zwakbegaafd noemen, dat zie ik niet als een belediging, meer als een uiting van je eigen persoonlijkheid...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:01 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat mag gerust, maar je praat de bedreigingen aan Johan's adres min of meer goed.
Beetje schelden over het internet moet kunnen toch?
Nee, Derksen heeft het niet alleen over voetbal, hij valt mensen ook persoonlijk aan... Als hij het alleen over voetbal zou hebben had ik geen probleem met hem en ook geen haatgevoelens jegens hem...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:02 schreef knnth het volgende:
HaatWe hebben het hier over voetbal, een bijzaak, een hobby.
Tip: probeer dingen wat meer in perspectief te plaatsen, dat maakt het leven wat eenvoudiger.
Mijn woning is inderdaad ook wel eens "aangevallen" vanwege iets dat ik op het Internet heb gezegd en daar ben ik niet tegen een journalist over gaan huilen zoals Derksen nu doet....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:10 schreef groenen het volgende:
[..]
Prima... Maar vind je het ook nog prettig als je brievenbus wordt opgeblazen, omdat jij hier je mening geeft?
Mijn gevoelens tegen Derksen hebben helemaal niets met ADO Den Haag te maken... Dat andere ADO-fans ook een probleem met Derksen hebben gaat over iets heel anders en dat de jongens uit Derksen's dorp ook een probleem met Derksen hebben gaat vast wéér over iets anders... Wel opvallend, dat zoveel verschillende mensen om zoveel verschillende redenen een probleem met Derksen hebben...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja hoor. Je trekt het je heel erg persoonlijk aan wat er door iemand (die daarvoor betaald wordt) toevallig over je cluppie wordt gezegd.
Ok, dan ben ik simpel in mijn hoofd... en dan? Heb ik dan minder recht op een mening?quote:maar ik denk écht dat je behoorlijk simpel in je hoofd bent.
Waarom roep je dan de hele tijd ADO ADO ADO?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:36 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Mijn gevoelens tegen Derksen hebben helemaal niets met ADO Den Haag te maken... Dat andere ADO-fans ook een probleem met Derksen hebben gaat over iets heel anders en dat de jongens uit Derksen's dorp ook een probleem met Derksen hebben gaat vast wéér over iets anders... Wel opvallend, dat zoveel verschillende mensen om zoveel verschillende redenen een probleem met Derksen hebben...
[..]
Nee hoor. Zwakzinnige mensen mogen helaas ook stemmen. Je hebt best recht op een mening, dat die niet serieus wordt genomen is wel het risico.quote:Ok, dan ben ik simpel in mijn hoofd... en dan? Heb ik dan minder recht op een mening?
Dat was een steunbetuiging, al zeg ik daarbij dat ik tegen geweld ben... Waarom dan toch een steunbetuiging? Omdat ik niet denk dat ze Derksen écht iets hadden aangedaan, ik denk dat ze hem alleen een beetje bang hebben willen maken... Het zou kunnen dat ik dat mis heb en in dat geval trek ik mijn steunbetuiging in...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom roep je dan de hele tijd ADO ADO ADO?![]()
Even voor de duidelijkheid... Ik heb in mijn hele leven precies 1 keer iemand geslagen. Dat was in de 5de klas lagere school omdat hij iets lelijks zei over mijn moeder. Ik heb hem toen eerst gewaarschuwd en toen hij het daarna nog eens herhaalde heb ik hem met een hele mooi uppercut gevloerd (kan ook een rechtse directe zijn geweest, te lang geleden) ... Ik ga graag met mensen in discussie maar daarbij probeer ik toch altijd mijn tegenstanders te blijven respecteren... Soms maken mensen me inderdaad zo kwaad dat ik begin te schelden maar dat komt gelukkig niet erg vaak voor... Op Fok wel vaker dan gemiddeld maar dat ligt niet helemaal aan mij alleen denk ik...quote:Het is niet opvallend dat veel mensen een 'probleem' ... hebben, dat is het gevolg van hoe de maatschappij nu in elkaar steekt. Namelijk veel te veel van die heethoofden met een kort lontje zoals jij die bij elke sneer/kritiek er maar op los moeten slaan.
Ik vind dat iemand als Derksen zich beter zou moeten realiseren wat hij zélf aanricht door continu mensen persoonlijk aan te vallen op tv. Ik vind geweld gebruiken niet normaal, ik ben er zelfs tegen. Maar ik vind ook dat als je mensen uit blijft dagen, nadat je meerdere malen gewaarscshuwd bent, dat je dan niet bij een collega journalist moet gaan lopen huilen als iemand eieren naar je huis gooit of je brievenbus opblaast....quote:Of dat in ieder geval normaal vinden. Als Johan Derksen op tv zegt dat hij 'Silenus een poepnerd vindt', dan lig ik daar niet zo wakker van hoor. Je lijkt wel een marokkaan, doe niet zo aangebrand om iets wat die snor zegt.
Ik zie dat je mijn bericht heb gewijzigd... Mag ik vragen wat ik zei dat niet door de beugel kon?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef RayMania het volgende:
Vanaf nu graag op een manier discussieren zonder persoonlijk te worden.
Niks hoor, heb iets uit de quote van VoreG weggehaald waar jij op reageerde.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:19 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zie dat je mijn bericht heb gewijzigd... Mag ik vragen wat ik zei dat niet door de beugel kon?
cool, dankjewel!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niks hoor, heb iets uit de quote van VoreG weggehaald waar jij op reageerde.
En bedreigingen ontvangt. Nee vooral aan toegeven en je mond laten snoeren. Dat is de oplossing!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:16 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Maar ik vind ook dat als je mensen uit blijft dagen, nadat je meerdere malen gewaarscshuwd bent, dat je dan niet bij een collega journalist moet gaan lopen huilen als iemand eieren naar je huis gooit of je brievenbus opblaast....
Ik zal het nog een keer herhalen; Derksen heeft alle recht op zijn mening en die mag hij van mij uitten waar hij maar wil... Geen enkel probleem... Waar ik wél een probleem mee heb is de totaal respectloze manier waarop hij mensen PERSOONLIJK aanvalt, net zo als jij net bij mij deed... Op Fok hebben we dan Raymania die je tot de orde roept en bij Voetbal Insite hebben ze daarvoor meneer Genee... Misschien moet die meneer Genee maar eens op Fok stage gaan lopen of zo, Ray kan hem vast wel het een en ander leren over hoe je met dat soort gedrag om moet gaan...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:27 schreef VoreG het volgende:
[..]
En bedreigingen ontvangt. Nee vooral aan toegeven en je mond laten snoeren. Dat is de oplossing!
Maar je vroeg erom en dan mag ik dat soort opmerkingen toch maken? Dat is immers wat jij zelf beweert.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:37 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zal het nog een keer herhalen; Derksen heeft alle recht op zijn mening en die mag hij van mij uitten waar hij maar wil... Geen enkel probleem... Waar ik wél een probleem mee heb is de totaal respectloze manier waarop hij mensen PERSOONLIJK aanvalt, net zo als jij net bij mij deed... Op Fok hebben we dan Raymania die je tot de orde roept en bij Voetbal Insite hebben ze daarvoor meneer Genee... Misschien moet die meneer Genee maar eens op Fok stage gaan lopen of zo, Ray kan hem vast wel het een en ander leren over hoe je met dat soort gedrag om moet gaan...
Uhm, nee... Ik gaf mijn mening en heb tot nu toe in deze discussie nog niets gezegd waarvoor ik door de moderators ben teruggefloten... Jij wél... Get your facts straight please...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:39 schreef VoreG het volgende:
[..]
Maar je vroeg erom en dan mag ik dat soort opmerkingen toch maken? Dat is immers wat jij zelf beweert.
iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:58 schreef _Mike_ het volgende:
Derksen: Van der Sar was wel een redelijke keeper ja
Ok, nog maar een keer herhalen dan... Het gaat me niet om Derksen's MENING maar om de op de persoon gerichte aanvallen die hij gebruikt om zijn mening "kleur" te geven.... Dat is verbaal GEWELD... Geweld lokt geweld uit... Als Derksen alleen maar zijn mening zou verkondigen ZONDER mensen persoonlijk aan te vallen had hij vast niet met zoveel verschillende groepen problemen... In ieder geval niet met mij....quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Als je het niet met Derksen eens bent, heb je hier allerlei ruimte om je argumenten aan te geven. Je zou zelfs een brief kunnen sturen als het erg diep bij je zit. Maar vandalisme goedpraten gaat natuurlijk helemaal nergens over. Moet eerst nog maar eens zien of de uitspraken van hem ook maar iets daarmee te maken hebben. Vaak is bekend zijn al genoeg om lastig te worden gevallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |