Maar daar val je soms bij in slaapquote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eigenlijk zijn ze alle 3 gewoon kut. Daarom kijk ik ook 1000000000000x liever naar Studio Voetbal.
Als ze alle 3 kut zijn, waarom kijk je dan?quote:Op donderdag 10 april 2008 14:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
Eigenlijk zijn ze alle 3 gewoon kut. Daarom kijk ik ook 1000000000000x liever naar Studio Voetbal.
Omdat er ook nog een gast zit die heel af en toe aan het woord komt?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:35 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ze alle 3 kut zijn, waarom kijk je dan?
De 'negatieve keerzijdes' overheersen natuurlijk wel zijn trainerscarriere. Bij Chelsea werd hij ontslagen omdat de spelers, onder aanvoering van Vialli, hem niet meer moesten. Bij Newcastle kostte hem een vete met Shearer de kop, en over zijn Feyenoord-periode zullen we het maar niet hebben.quote:Op donderdag 10 april 2008 15:42 schreef Blawh het volgende:
Ten eerste heeft hij als coach niet alleen maar slechte prestaties neergezet. Johan pikt alleen de negatieve keerzijdes eruit, zo kan ik ook iedere coach als een prutser neerzetten, zelfs de beste coaches in de wereld.
In eerste instantie valt Gullit natuurlijk het gehele korps van analisten aan, terwijl hij er zelf behoorlijk goed mee verdiende. Terecht dat dit door Derksen hypocriet wordt noemt. Over Van Gaal en Gullit over Koeman/Feyenoord: ik vind dat een analist zijn eigen verleden niet moet laten meewegen wanneer hij een analyse geeft.quote:Ten tweede valt hij Gullit aan als analyticus, als Gullit aangeeft dat het genant is dat van Gaal een aanval doet op Advocaat en van Basten vind ik dat ook terecht. Wat heeft van Gaal gepresteerd met Oranje? Het sierde Gullit juist dat hij nooit echt zwaar kritisch praatte over Koeman omdat hij het zelf bij Feyenoord ook niet echt goed heeft gedaan.
Dat ligt toch even anders. Toen Derksen en Kraaij sr. bij RTL nog op de bank zaten zagen ze wel alle wedstrijden waar ze over spraken. Dat programma was wel vergelijkbaar met het programma De Wedstrijden waar Gullit zat. Ik kan me overigens best voorstellen dat Gullit geen wedstrijden volgde. Dit deed hij als speler namelijk ook al niet. Zoals Gullit zelf al aangeeft: een echt voetbaldier dus.quote:Bovendien ziet Derksen zelf, zoals Ray al aangaf, waarschijnlijk ook niet alle wedstrijden waarover hij een oordeel geeft.
Volgens mij gaat het meer om de manier waarop Gullit in de media komt. Veelal negatief. Wel grappig overigens dat Van der Gijp Gullit belde met de mededeling dat Estelle ook met hem getrouwd is voor het geld.quote:Dan nog het stuk over Gullit als persoon buiten de voetballerij, dat vind ik ook weel heel erg goedkoop scoren. Hij zegt dat hij niet van zijn kinderen houdt omdat zijn ex-vrouwen zich negatief uitlaten in de roddelpers, erg simpel dat Derksen het dan direct als een feit neerzet. Hij kan er pas over oordelen als hij de persoon Gullit een jaar lang 24/7 op de voet volgt.
Die kut vragen voorgeschoteld krijgt...?quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat er ook nog een gast zit die heel af en toe aan het woord komt?
Dat vooral ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omdat er ook nog een gast zit die heel af en toe aan het woord komt?
De kijkersvragen zijn idd meestal een stuk interessanter.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:46 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die kut vragen voorgeschoteld krijgt...?
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op donderdag 10 april 2008 10:35 schreef RayMania het volgende:
Kan mij niet voorstellen dat Derksen wél alle wedstrijden kijkt. Misschien de vrijdagavondwedstrijd, maar als hij op zondag bij Voetbal Insite zit, dan heeft hij echt niet alle zondagwedstrijden volledig gezien. En toch geeft hij een analyse.
Omdat er vaak 4-5 wedstrijden op zondag zijn. Als je een redelijke analyse wil geven, moet je de hele wedstrijd kijken, in ieder geval een groot deel daarvan. Denk niet dat Johan Derksen dat na 16:20 nog eventjes allemaal doet.quote:
Het was zo inderdaad wel erg makkelijk, Derksen ging ook helemaal losquote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
´Het was natuurlijk niets anders als schandalig, ook als dat woord tegenwoordig niets meer betekend.
Karaktermoord live op de Buis, zonder dat de aangeklaagde zich kan verweren.
Goedkoop smakeloos en heel Nederlands.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
´Het was natuurlijk niets anders als schandalig, ook als dat woord tegenwoordig niets meer betekend.
Kan ik me in vinden. Al heeft Gullit het wel een beetje over zichzelf afgeroepen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:02 schreef CANARIS het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |