AH daarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Je had eerst Aairecht staan...
En nu Aarecht...![]()
Och, Leannemeis zei er niets van dus dan kost het je ook geen puntenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
AH daar
Beetje stom eigenlijk de i en de n zitten niet eens bij elkaar in de buurt op het toetsenbord.
he wat leuk, ik heb ook een schotse korthaar maar dan zwart, ik kom er eigenlijk nooit 1 tegen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een schotse herder korthaar (kleur wit)
[afbeelding]
Dit is Yeti toen ie wat jonger was. Knappertje he![]()
En nog eentje omdat het gewoon zo lief is![]()
[afbeelding]
Mootie, ik snap die afgehakte armen niet boven je vleugels ????quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Arm ventje/meiske...... tis zo zielig als dieren zich niet lekker voelen.
Een tri? Wat leuk, je ziet ze inderdad bijna nooit. Tenzij je er zoals ik af en toe bewust naar opzoek ga.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef 2live het volgende:
he wat leuk, ik heb ook een schotse korthaar maar dan zwart, ik kom er eigenlijk nooit 1 tegen.
de i had ik er voor de gein tussen gezet...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je had eerst Aairecht staan...
En nu Aarecht...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een tri? Wat leuk, je ziet ze inderdad bijna nooit. Tenzij je er zoals ik af en toe bewust naar opzoek ga.
mijn hond is mijn herder (variant op... )quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef 2live het volgende:
[..]
is mijn eerste hond, maar ik weet zeker dat ik alleen nog maar schotse herders wil, echt een geweldige hond.
Ik trek er ook altijd veel bekijks mee.
En ik maar denken dat het een edit-ietsje was!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
de i had ik er voor de gein tussen gezet...![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:08 schreef 2live het volgende:
is mijn eerste hond, maar ik weet zeker dat ik alleen nog maar schotse herders wil, echt een geweldige hond.
Ik trek er ook altijd veel bekijks mee.
Oohquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:07 schreef Polonium-120 het volgende:
de i had ik er voor de gein tussen gezet...![]()
Je zegt vleugeltjes........ SOGELTJE!!!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Mootie, ik snap die afgehakte armen niet boven je vleugels ????
Nein! Flashbacks!quote:
Soory, heb me nog niet ingelezen in de SC upatesquote:
ik heb er een perfecte waakhond aan, maar super met de kids.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zijn super. Heel lief en gezellig, maar ze kunnen ook behoorlijk waaks zijn.
Yeti (tja) is mijn 2de hond. Maar inderdaad schottie's zijn gewoon te leuk.
Ik nam Yeti vroeger vaak mee in de trein. Mensen moeten altijd kijken en aaien. Vind het zelf ook wel grappig als mensen dat doen.
Sogeltje is van ons heen gegaan.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Soory, heb me nog niet ingelezen in de SC upates![]()
![]()
... soms zijn honden wel handig...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:18 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb er een perfecte waakhond aan, maar super met de kids.
WTF is sogeltje ????quote:
Zit ik net ff teletekst te lezen... blijkt die zak vandaag te zijn beëdigd als premier van Noord-Ierland. Hadden ze daar nou niet een iets minder omstreden protestant voor kunnen nemen?!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Burberry kan dan moet een Paisley print ook geen probleem zijn... wel zo classy![]()
Alleen Ian Paisley was niet zo classy![]()
Was ook niet mn favo jurkjequote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
Okay, dit wordt fucking freaky.... 4½ dag geleden post ik dit, in de veronderstelling dat die hufter van een Ian Paisley eigenlijk al dood en begraven is, maar dat ik dat ff gemist heb.
[..]
Zit ik net ff teletekst te lezen... blijkt die zak vandaag te zijn beëdigd als premier van Ierland. Hadden ze daar nou niet een iets minder omstreden protestant voor kunnen nemen?!
http://www.nu.nl/news/107(...)rd-Iers_kabinet.html
Je begrijpt dat ik uit protest voorlopig weer mezelf moet zijn, een paisley print is nu ff not done
Mijn Leandracon, wat doe je?!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
Je begrijpt dat ik uit protest voorlopig weer mezelf moet zijn, een paisley print is nu ff not done
En ik was zo trots!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja sorry, ik wens niet per ongeluk aangezien te worden voor een Paisley sympathisant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |