quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is een speciale oogarts voor dieren. Hondje had een paar maanden geleden ineens een heel raar oog. Hij is gewoon in 1 nacht aan 1 oog helemaal blind geworden. Vandaar dus al die moeite (en kosten).
Best jammer dan dat het geen terrasjes weer is. Niets zo lekker als dromen in de zon.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:37 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik moest iemand ophalen daar, maar die kwam een uur te laat![]()
Had ik mooi nog een uurtje heerlijk kunnen dromen van...
![]()
geef dat maar aan onze vrouwelijke medecosters...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
...!
Oh wacht, voor jou heb ik nog geen koosnaam.![]()
Hier was het vanochtend nog best aardig...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:40 schreef Veulen het volgende:
[..]
Best jammer dan dat het geen terrasjes weer is. Niets zo lekker als dromen in de zon.
Geen zorgen, hier in huis geen beesten en alles wat zich er wel bevindt, is ongewenstquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wat een dierenleed in de SC de laatste tijd![]()
En de visjes zelf?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef Leandra het volgende:
Ik zal eens heel lief zijn en dat aquarium ook eens helemaal leeghalen en helemaal schoonmaken, pomp van een vers filter voorzien en een voorraad nieuwe plantjes er in enzo
oh... da's niet leuk...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:38 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is een speciale oogarts voor dieren. Hondje had een paar maanden geleden ineens een heel raar oog. Hij is gewoon in 1 nacht aan 1 oog helemaal blind geworden. Vandaar dus al die moeite (en kosten).
Blind zal die wel blijven, dat is niet iets wat je even omkeert. We zijn nu druk bezig om te zorgen dat de beschadigingen in z'n oog er niet voor zorgen dat ie allerlei nare infectie's krijgt enzo. Voorlopig moet ik weer 2 maanden z'n oog druppelen... En daarna kijken we weer verder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:41 schreef mootie het volgende:
Kunnen ze nog wat doen aan dat oogje dan?
Arm ventje/meiske...... tis zo zielig als dieren zich niet lekker voelen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blind zal die wel blijven, dat is niet iets wat je even omkeert. We zijn nu druk bezig om te zorgen dat de beschadigingen in z'n oog er niet voor zorgen dat ie allerlei nare infectie's krijgt enzo. Voorlopig moet ik weer 2 maanden z'n oog druppelen... En daarna kijken we weer verder.
Daar zat ik ook net over na te denken... de vorige keer waren ze nog niet zo gigantisch groot dat ze niet ff in een oude vissenkom konden, maar ik ben bang dat dat nu ongeveer een kistkalf effect zou hebben...quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Blind zal die wel blijven, dat is niet iets wat je even omkeert. We zijn nu druk bezig om te zorgen dat de beschadigingen in z'n oog er niet voor zorgen dat ie allerlei nare infectie's krijgt enzo. Voorlopig moet ik weer 2 maanden z'n oog druppelen... En daarna kijken we weer verder.
Blijft zielig, maar als je de boel met druppelen kunt redden dan scheelt dat al een stukquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die legt ze even te drogen op het aanrecht.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef Veulen het volgende:
Echter de volgende ochtend ging ze brood toasten, toen rook ze een raar luchtje...
zo kwamen de eerste wezens ook aan land...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:47 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die legt ze even te drogen op het aairecht.
Wat me doet denken aan een heel naar verhaal:
Ik had bij mij op school (mbo dierenverzorging) een meisje dat het aquarium in de keuken had staan. Ze had er ook bijlzalmpjes in zitten. Dat zijn vissen die kunnen springen en dan stukje vliegen (zijn ongeveer 2 cm groot). Op een dag was ze vergeten de deksel op de bak te leggen. 's Avonds miste ze 1 vis. Ze dacht dat de kat die wel te pakken zou hebben.
Echter de volgende ochtend ging ze brood toasten, toen rook ze een raar luchtje...
Een schotse herder korthaar (kleur wit)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Da's echt niet koel. Wat voor hond is het?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een schotse herder korthaar (kleur wit)
[afbeelding]
Dit is Yeti toen ie wat jonger was. Knappertje he![]()
En nog eentje omdat het gewoon zo lief is![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |