das wel lief enzo.... maar hij MAG op slot hoor!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:46 schreef remlof het volgende:
Nou vooruit, maar normaal gaat een topic met zo'n TT en zo'n OP meteen op slot
beppen is ouwehoeren.... het ZIJN geen ouwehoeren hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:46 schreef Dibble het volgende:
beppen? * als ik een irritante kenkah puber zou zijn zou het als volgt luiden..Huh watte? euhh ik las BEFFEN HAHAHAHA ~!
maar terzake.. wat is beppen?![]()
bep·pen (onov.ww.)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:46 schreef Dibble het volgende:
beppen? * als ik een irritante kenkah puber zou zijn zou het als volgt luiden..Huh watte? euhh ik las BEFFEN HAHAHAHA ~!
maar terzake.. wat is beppen?![]()
Breng hem nou niet op ideeënquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:47 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
das wel lief enzo.... maar hij MAG op slot hoor!
hey ik ken jou en zie jou binnenkort .... op aanwijzing en vrijwillige basis!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:46 schreef Bravebart het volgende:
Hoi.
met een harde P ja ....quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:48 schreef doka het volgende:
[..]
bep·pen (onov.ww.)
1 [inf.] kletsen, ouwehoeren
verklaar je naderquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
tenzij het het verschrikkelijk vind?
Tof. Zoals altijd.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:51 schreef remlof het volgende:
Seal. Kostte een beetje moeite maar hij staat er nu
Nou, dat niet, maar best engquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:49 schreef dagwaarde het volgende:
[..]
hey ik ken jou en zie jou binnenkort .... op aanwijzing en vrijwillige basis!....
![]()
tenzij het het verschrikkelijk vind?
Heb je weer eens een biertje opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |