Vond ik wel meevallen, Jensen bleef steeds vragen over : Maar wat heb je dan tegen je vrienden gezegd. Volgens mij hoefde die Joran het daar na 1x niet meer over te hebben, maar Jensen ging maar door. Verder was het wel ok.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 04:24 schreef Off-ShoRe het volgende:
Goed gesprek had ie met Joran. Ben geen fan of wat dan ook, maar dit was gewoon een verdomd goed interview, vooral dankzij Jensen.
Het verhaal rammelde dan ook. Zolang Jensen (en de kijker) niet het gevoel had dat de waarheid boven tafel is, en het verhaal vragen open laat, vind ik het logisch dat hij erop door gaat.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij hoefde die Joran het daar na 1x niet meer over te hebben, maar Jensen ging maar door.
Dat wordt weer gigantisch ass kissen dus @ Cameron Diazquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[afbeelding]
Cameron Diaz is niet verkeerd.
Dat verhaal rammelde niet zo. Hij zei gewoon: Ik heb ze daarna alleen nog 1x in de bus gesproken naar de gevangenis.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Het verhaal rammelde dan ook. Zolang Jensen (en de kijker) niet het gevoel had dat de waarheid boven tafel is, en het verhaal vragen open laat, vind ik het logisch dat hij erop door gaat.
Waarom ben je benieuwd? Het wordt een avond lang slijmen slijmen slijmen. Tenzij die iets roept in de trant van "In the movie The Mask you looked so much hotter!".quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:41 schreef Koningin het volgende:
Vanavond Cameron Diaz, ben benieuwd.
Fan-tas-ticquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Waarom ben je benieuwd? Het wordt een avond lang slijmen slijmen slijmen. Tenzij die iets roept in de trant van "In the movie The Mask you looked so much hotter!".
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:35 schreef Crappery het volgende:
Ze kwamen toch niet in de studio? Hij had ze geintervieuwd op een kamertje.
Inderdaad. Hij probeerde alles na te gaan, deed dat op een naar mijn mening goede manier, toen bleef hij daar (terecht) haken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:21 schreef BVO het volgende:
[..]
Het verhaal rammelde dan ook. Zolang Jensen (en de kijker) niet het gevoel had dat de waarheid boven tafel is, en het verhaal vragen open laat, vind ik het logisch dat hij erop door gaat.
Klopt, daardoor had ik zelf na DWDD heel erg dat die Joran erbij genaaid was enzo, en na Jensen dat ie toch wel fout was geweest. Ligt denk ik voornamelijk aan de manier van interviewen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:30 schreef Off-ShoRe het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij probeerde alles na te gaan, deed dat op een naar mijn mening goede manier, toen bleef hij daar (terecht) haken.
Ik ben helemaal geen fan van jensen, maar hij deed hier beter werk dan matthijs van nieuwkerk een tijdje terug (alhoewel die toen ws minder tijd voor hem had).
ik moet die aflevering nog een keer terugkijken, welke dag was het?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef ludi_n het volgende:
Ik zou eigenlijk Face en Murdock weer terugwillen op Jensen, eventueel als co-presentatoren.
10-15x gok ikquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vanavond noteren hoevaak hij het zegt![]()
Vaste prik met buitenlandse gasten.quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:48 schreef Blawh het volgende:
Het was inderdaad een aardige slijmsessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |