Vaak hebben ze iets meer gepresteerd dan de Nederlandse gasten die komen. Zoals een Jim, die hoef ik echt niet te zien. Maar ach, doe mij maar een stel gekken uit de GK of zoals gezegd de zwakzinnigen van talentenshows.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Wat maakt die personen interessanter dan andere (Nederlandse) gasten.
Dat eeuwige ophemelen van de gasten.
Hij ging al hun films opnoemen, wat sufquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee. Wat maakt die personen interessanter dan andere (Nederlandse) gasten.
Dat eeuwige ophemelen van de gasten.
Ik heb liever dat die Jensen met z'n kutkop van de televisie verdwijnt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef J.Herrer het volgende:
Nou.. ten 1e hebben zij meer status, daar kun je veel meer mee dan met een Herman
En zij maken in 1 week meer mee dan jij in je hele leven
Maargoed, jij hebt dus liever 3x per maand Henkjan met zijn suffe Xfactor geblaat?
Nope, maar ik heb wel liever een Herman dan een Jim of een andere 'bekende' Nederlander.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:13 schreef J.Herrer het volgende:
Maargoed, jij hebt dus liever 3x per maand Henkjan met zijn suffe Xfactor geblaat?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:31 schreef J.Herrer het volgende:
Toen ik aan het reageren was stond je reactie er nog niet, was dus niet aan jou gericht
'Wegens een gebrek aan niveau zal de uitzending van de Gouden Kooi bewoners niet op de website komen te staan. We hopen op uw begrip voor deze beslissing.'quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ontopic:
Huub, Para en Lieke staat nog steeds niet op de site![]()
ahquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:50 schreef Nesle het volgende:
Nee die naam is niet echt
Norma Stitz komt van Enormous tits.
Ze heet in het echt Annie Hawkins-Turner.
http://en.wikipedia.org/wiki/Norma_Stitz
Jaap staat er wel opquote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
'Wegens een gebrek aan niveau zal de uitzending van de Gouden Kooi bewoners niet op de website komen te staan. We hopen op uw begrip voor deze beslissing.'
nu wel dusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ontopic:
Huub, Para en Lieke staat nog steeds niet op de site![]()
Aah, maar eens terugkijken dan.quote:
functionele tvpquote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef markisboer het volgende:
tvp jensen is t0p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |