ik ben in belgie, duitsland, frankrijk, wales, engeland, noorwegen en tsjechie geweest, dus ik heb absoluut niks te klagenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Maar Europa is ook heel leuk hoor!![]()
Ben de afgelopen jaren naar Oostenrijk, Hongarije, Griekenland en Malta geweest en me geen moment verveeld...![]()
Morgenochtend publiceer ik het KSC deel daarvan weer!!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef MPG het volgende:
Mijn postcount, wat doe je?
Ome MPG ziet met angst uit naar de stats over maandag 7 mei
Griekenlandquote:Op maandag 7 mei 2007 23:56 schreef OA het volgende:
[..]
Maar Europa is ook heel leuk hoor!![]()
Ben de afgelopen jaren naar Oostenrijk, Hongarije, Griekenland en Malta geweest en me geen moment verveeld...![]()
Wheheh... ik ben bang dat ik deze dag een aanzienlijk deel zal hebbenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:58 schreef OA het volgende:
[..]
Morgenochtend publiceer ik het KSC deel daarvan weer!!![]()
Zodat iedereen kan zien hoe jouw aantallen zich verhouden t.o.v. de rest...![]()
Noorwegen, daar wil ik ook nog weleens heen!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ben in belgie, duitsland, frankrijk, wales, engeland, noorwegen en tsjechie geweest, dus ik heb absoluut niks te klagen
Het neergooien op zich zal voor jou toch geen problemen met zich meebrengen?!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:49 schreef eer-ik het volgende:
dus, 't duurde echt lang voordat ik 'm afhad
Ben het verleerd
Zweden en Finland kan ik uit eigen ervaring zeer zeker aanradenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef OA het volgende:
[..]
Noorwegen, daar wil ik ook nog weleens heen!![]()
Evenals Engeland, Wales, Portugal, Zuid-Spanje, Zweden, Finland, etc...
noorwegen is echt een aanrader jaquote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef OA het volgende:
[..]
Noorwegen, daar wil ik ook nog weleens heen!![]()
Evenals Engeland, Wales, Portugal, Zuid-Spanje, Zweden, Finland, etc...
Een heel leuk land... ook voor de niet-dagelijkse stapper!quote:Op maandag 7 mei 2007 23:59 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Griekenland
Vorig jaar Kos, dit jaar Kreta
Neuh, an sich niet, maar ik heb 't sneller gekundquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:00 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het neergooien op zich zal voor jou toch geen problemen met zich meebrengen?!
Ik ga daar ook niet stappen hoor, lekker met de vrouw relaxen en cultuur snuiven! Heerlijk! Ik wil ook graag nog een keer naar de overige (grote) eilanden!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef OA het volgende:
[..]
Een heel leuk land... ook voor de niet-dagelijkse stapper!![]()
Ben nu op Zakynthos, Samos en Kreta geweest!
Ja jonge, het is voor jou ook al middernacht geweest!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Neuh, an sich niet, maar ik heb 't sneller gekund
Ga je echt nooit uit?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet stappen hoor, lekker met de vrouw relaxen en cultuur snuiven! Heerlijk! Ik wil ook graag nog een keer naar de overige (grote) eilanden!
Oh, kijk eens aan!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga daar ook niet stappen hoor, lekker met de vrouw relaxen en cultuur snuiven! Heerlijk! Ik wil ook graag nog een keer naar de overige (grote) eilanden!
ik wil ook nog naar griekenlandquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
ik wil ook wel graag een keertje naar griekenland
ben stiekem best jaloers op lars
Ik zou best een keer naar griekenland gaan, maar er zijn zoveel landen waar ik graag een keer heenwilquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:04 schreef Muck het volgende:
ik wil ook wel graag een keertje naar griekenland
ben stiekem best jaloers op lars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |