Heel erg Snoop Dogg-achtig echt zo'n typische PIMP bude.quote:Op donderdag 17 mei 2007 20:58 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Dit is de KONING der huizen... De rest is POEP vergeleken met dit!!!!!!
Welcome to the house of Tiger Woods!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Meeer meeer meeer!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Facts
CURRENT OWNER: Ellen De Generes and Portia Di Rossi
PRICE: Listed at $16,900,000
Size: 4 bedrooms, 4 baths, 2 half baths, 4 acres
Ik begin nu eindelijk de sites te vinden met fatsoenlijke huizen.quote:YOUR MAMAS NOTES: Honeys, I finally found this place after hours of looking and looking. I knew this lady-couple had put up their Santa Ynez ranch for sale (price: $11,900,000) and had purchased a spectacular estate in the high-class Montecito for their weekend getaway. After much internet dead ends I hit pay dirt...the actual listing! And children, the listing agents put together an amazing marketing package for this property with pages of descriptions and flyers and brochures galore. So I'm going to have to condense for our little brains.
Hij wil toch naar Zuid-Afrika?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef Marloes het volgende:
Ik vraag me af waar Gordon nu dan gaat wonen.. Ik meen me te herinneren dat z'n huis nog niet zo heel lang echt ''af'' is, beetje zonde om dan gelijk alweer te gaan verhuizen
Nee, dat verkoopt hij ook.quote:
Hij voelt zich eenzaam in dat joekel.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:52 schreef Marloes het volgende:
Ik vraag me af waar Gordon nu dan gaat wonen.. Ik meen me te herinneren dat z'n huis nog niet zo heel lang echt ''af'' is, beetje zonde om dan gelijk alweer te gaan verhuizen
Wel verdorie. Ik vind al die huizen maar niks, en nou moet nét het snollendomein van Hugh Hefner me aanspreken...quote:
Dat huis van Maik de Boer staat in de Slatuinenweg. Het leukste straatje in De Baarsjes. Alleen jammer dat ze sommige van die oude huisjes in dit soort modernesque gedrochten hebben veranderd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:50 schreef Mr_Booze het volgende:
Ik heb ook het huis van Sven Kramer gevonden mischien post ik dat straks. Past eigelijk wel in dit rijtje.![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:49 schreef Lllaura het volgende:
Die van Oprah is mooi. Van John Travolta vind ik vreselijk...
Angus Young, gitarist van AC/DC. Hij woont ergens in de achterhoek.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:30 schreef liesell het volgende:
Angus? is dat een persoon?
En wow, een ozon zuiveringsinstallatie?! ik wist niet dat dat bestond, ik ga even googlen om te kijken hoe het werkt (huis van Gordon)
Het is ook wel HUUUUGE vergeleken met die rijtjeswoningen erachterquote:Op donderdag 17 mei 2007 20:45 schreef Mr_Booze het volgende:
[..]
Oja tegen dat huis was protest was omdat het te groot was zodat de andere huizen in de straat er niks bij leken.![]()
quote:Feiten:
- Verkoper: Terry O'Quinn (Bekend van de serie "Lost")
- Prijskaartje: $2,940,000
- Grootte: 4,335 square feet, 5 bedrooms, 6 bathrooms
quote:Beschrijving: Lovely celebrity 1.17. Ultimate private North Shore living, nicely manicured landscape, scenic ocean and mountain views. Gated with three private entrances for main home, guest cottage that has rental income and service entrance. Large master bedroom w/ office, large family room, fireplace, workout room and more. Enjoy the waves and picture postcard views of the ocean from your pool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |