Volgens mij heb ik dat ook een keer of twee gehad.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb ook vaak dat ik niet eens het nieuwe topic zie in de index van MEN. Raar hé??
Dat laatste is een bekend probleem en daar is men mee bezig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:28 schreef ElizabethR het volgende:
Godsamme, zo is er geen lol aan hoor. Ik heb het vaker bij deze quiz, dan kan ie ineens de server niet vinden als ik op 'reageer' klik. En dan moet ik 3 keer verversen enzo. En dan is het antwoord allang gegeven natuurlijk. Ik heb ook vaak dat ik niet eens het nieuwe topic zie in de index van MEN. Raar hé??
Misschien wel door de extreem lange, met veel linkjes gelardeerde OPquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:28 schreef Wickedangel het volgende:
Dat laatste heb ik ook, Elizabeth. Ik weet niet hoe dat komt.
Nee, het komt op meer plekken voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:31 schreef ElizabethR het volgende:
Misschien wel door de extreem lange, met veel linkjes gelardeerde OP
Michele Ferrari iddquote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:31 schreef ScottTracy het volgende:
Ferrari?
Nee, want het gebeurt alleen bij deze quiz. Ik heb momenteel 6 browsers open en de rest kan ik gewoon wel op terecht en die doet het goed.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat eerste zul je bij je provider moeten zoeken of je bekabeling. Ik denk je provider.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:39 schreef erkel het volgende:
regio Amsterdam (afgaande op buienradar.nl) ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |