De afkorting als officiele naam in het logo verdwijnt. In de praktijk blijft het gewoon.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 01:26 schreef Grulez het volgende:
[..]
De afkorting verandert toch, dan zullen de emailadressen ook wel meegaan.
3 Fokkers in 3 dagen (met Sebasser erbij vanavond 4 in 3 dagen)... Apart.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 07:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
GoedemorgenWat ik ga doen? Zo op de trein stappen om er een gezellig dagje met Alex van te maken
.
MaxMark, er staat nog iets open.
Alex peterselie sebasser en dan nog 1.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
3 Fokkers in 3 dagen (met Sebasser erbij vanavond 4 in 3 dagen)... Apart.
Plus De-oneven-2 afgelopen weekend.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
Alex peterselie sebasser en dan nog 1.
Oooh!! Je verbrast ze wel heel snel he!
Tisk tisk tiskquote:Op dinsdag 8 mei 2007 08:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Plus De-oneven-2 afgelopen weekend.
Man eater imago on the rise.
Nee.quote:
Wat is er dan gebeurd?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:25 schreef nietzman het volgende:
Jay! Brak en gedumpt! Prachtige dag!
Heel dikke, lieve, innige knuffel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:25 schreef nietzman het volgende:
Jay! Brak en gedumpt! Prachtige dag!
Gedumpt worden, eerder.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:58 schreef MaxMark het volgende:
Dat dumpen lijkt in de lucht te hangen lately
We waren al vanaf half 10 op pad hoor, en we hoefden alleen een bank. En geslaagdquote:
Ik zou me schuldig moeten voelen hè?quote:
Nouja, na twee jaar was de koek een beetje op geloof ik.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:49 schreef Peterselieman het volgende:
Wat is er dan gebeurd?
Hoeft niet. ik weet bijna wel zeker dat ie die kilometers met plezier maaktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou me schuldig moeten voelen hè?
Als je een vagina had dan had een collega van mij nog wel een hokje overquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, na twee jaar was de koek een beetje op geloof ik.. Iemand nog een kamer over?
.
Ik heb m een PMetje gestuurdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben ik ook weer
Ewaldus, KPN zoekt voornamelijk helpdesk voor IPB
Uren, minimaal 16, volledig vrij in te plannen
Ik had nog iets te melden, maar weet echt niet meer wat precies
Internet Plus Bellen? Daar waren toch al die rellen over?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ben ik ook weer
Ewaldus, KPN zoekt voornamelijk helpdesk voor IPB
Uren, minimaal 16, volledig vrij in te plannen
Ik had nog iets te melden, maar weet echt niet meer wat precies
Nope, ik vind autorijden leuk, maar nog veel leuker met een toffe bijrijdsterquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zou me schuldig moeten voelen hè?
Maar ik vond het alleen maar heel tof![]()
Sterktequote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:36 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nouja, na twee jaar was de koek een beetje op geloof ik.. Iemand nog een kamer over?
.
Ik ben al naar de lenzenboer geweest en heb een mailtje gestuurd over een AV-vak. Jeetje wat ben ik productiefquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:35 schreef S-Two het volgende:
Zo, ik heb vandaag wel weer genoeg aan opdrachten gedaan (iets van 4 kantjes). Straks nog even afwassen/kamer opruimen en dan hebben we wel weer genoeg gedaan voor vandaag.
Links FTWquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kan het dat ik ben vergeten in welke hand ik mijn appel het liefste houd tijdens het eten?
InternetPlusBellen inderdaad. Dat liep vorig jaar neit echt lekker nee. Nu loopt het echter op rolletjes. De druk is eraf, applicaties en mogelijkheden zijn verbeterd, geen lange wachtrijen meer. De werksfeer is beter geworden.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
Internet Plus Bellen? Daar waren toch al die rellen over?
Doe je dat bij KPN @ Station of daar bij het Boterdiep met zo'n callcenter?
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:58 schreef Alexxxxx het volgende:
In Oosterwolde hebben we samen een lekkere del genomen. Was heerlijk.
Jeuj, dan zeg je wel dat ik er misschien ook wat aan heb, maar mij een pm sturen gaat weer tever zeker?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb m een PMetje gestuurd![]()
Sebasser heeft hier misschien ook wel wat aan
Gewoon je hand pakken die het schoonste is op dat moment.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe kan het dat ik ben vergeten in welke hand ik mijn appel het liefste houd tijdens het eten?
Ik hoorde laatst nl. van een paar mensen die ook IBP deden, maar die zaten bij het Boterdiep. Vriend van mij werkte vorig jaar nog daar op het station bij KPN. Heeft toen nog mee gemaakt dat iemand ontslagen werd omdat hij zijn direct leidinggevende over het bureau had gegooidquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
InternetPlusBellen inderdaad. Dat liep vorig jaar neit echt lekker nee. Nu loopt het echter op rolletjes. De druk is eraf, applicaties en mogelijkheden zijn verbeterd, geen lange wachtrijen meer. De werksfeer is beter geworden.
Ik werk gewoon bij KPN zelf, naast het station
Je kan wel ff navraag doen bij Tempo Team, aan de andere kant van het station
Ik moet volgend jaar volgens mij ook AV-vakken volgen. Binnenkort maar ff naar zo'n voorlichtingsavond want ik snap er nog de ballen van.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ik ben al naar de lenzenboer geweest en heb een mailtje gestuurd over een AV-vak. Jeetje wat ben ik productief![]()
for the win..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah mooi. ik lees dat steeds, maar waar staat FTW voor?![]()
Fuck the what?![]()
For The Winquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:16 schreef Grulez het volgende:
[..]
ah mooi. ik lees dat steeds, maar waar staat FTW voor?![]()
Fuck the what?![]()
Achja die andere is ook kutquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:19 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik moet volgend jaar volgens mij ook AV-vakken volgen. Binnenkort maar ff naar zo'n voorlichtingsavond want ik snap er nog de ballen van.
Je houdt deze nickname trouwens Gollem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |