Dan neem ik een flesje water mee voor Alexquote:Op maandag 7 mei 2007 23:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben geheelonthouder, dus dat verandert mijn mening nog niet
Ik ben Coca Cola junkquote:Op maandag 7 mei 2007 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan neem ik een flesje water mee voor Alex![]()
Dit? Maar dat is toch geen vraag?quote:Op maandag 7 mei 2007 19:50 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Uiteraard, het is blijkbaar nodig
Nu ben ik even naar de bios![]()
Is slootwater ook goedquote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben Coca Cola junk
En als je al water meeneemt, zonder bubbels!
beste kerel, ik heb een eigen slootquote:Op maandag 7 mei 2007 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is slootwater ook goed![]()
Daar zitten geen bubbels in![]()
beste kerel, ik heb OOK een eigen regnton.quote:
Ik weet het, daarom moet je over sommige dingen niet te veel nadenkenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
En als je weet wat ik weet drink je NERGENS meer kranwater... of water uit een flesje.... Of überhaupt water....
Een hele halve paginaquote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:08 schreef Peterselieman het volgende:
@Dad: Ben je trouwens nog wat opgeschoten met je werk nadat ik weggegaan ben?
Dat niet, maar daarvoor welquote:Op maandag 7 mei 2007 23:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit? Maar dat is toch geen vraag?
Ja zeg, moet ik nog een keer dat topic doorspitten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dat niet, maar daarvoor wel
Jij beantwoordde mijn vraag met een vraag, dat schiet niet op he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |