Hij blijft toch in Arnhemquote:Op maandag 14 mei 2007 23:37 schreef Max-Westerman het volgende:
Wie wilde die keeper van Vitesse?
Die beter Nederlands spreekt dan de gemiddelde Nederlander.quote:Op maandag 14 mei 2007 23:42 schreef borisz het volgende:
volgende week dus die Duitser
normaal gesproken is het een arrogante kwal. Heb wel eens tegen zijn team (liende) gevoetbal... nou nou nouquote:Op dinsdag 15 mei 2007 03:23 schreef ThaSandman het volgende:
Kraaij is een goeie gozer. Toen mijn neefje nog bij PSV speelde kwam hij in het spelershome naar een vriend en mij toe en gaf ons een hand. Ik vind hem trouwens ook een meerwaarde voor voetbal insite, dus misschien als Willem verkast Kraaij jr inhuren.
Dat dus, ik heb me wel vermaakt met Kraayquote:Op dinsdag 15 mei 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
Willem was inj topvorm. Kraaij mag er van mij elke week zitten. Ik heb schijt aan de programma's die hij presenteerd, maar als gast is ie altijd goed voor leuke uitspraken.
Ik heb me gister enorm lopen ergeren aan dat doordrammen van haar over die zogenaamde premie die Ajax aan Excelsior spelers zou hebben beloofd.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 11:32 schreef Zipportal het volgende:
Ik word zo verdomde moe, van die Barbara Barend he.
Staat in het script dat ze er zoveel minuten over moet lullen denk ikquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb me gister enorm lopen ergeren aan dat doordrammen van haar over die zogenaamde premie die Ajax aan Excelsior spelers zou hebben beloofd.
Niemand had er zin aan om het daarover te hebben, maar ze bleef maar doorgaan over dat onderwerp..![]()
Zelfde inderdaad, en hij vroeg ook: 'Herkennen jullie mij niet?' Nee sorry, ik volg de eerste divisie niet echt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 08:26 schreef Gelderland het volgende:
[..]
normaal gesproken is het een arrogante kwal. Heb wel eens tegen zijn team (liende) gevoetbal... nou nou nou![]()
wat een eikel
WHaha omgquote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:17 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zelfde inderdaad, en hij vroeg ook: 'Herkennen jullie mij niet?' Nee sorry, ik volg de eerste divisie niet echt.
Inderdaad, terwijl het gewoon legaal is en zovaak voorkomt.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik heb me gister enorm lopen ergeren aan dat doordrammen van haar over die zogenaamde premie die Ajax aan Excelsior spelers zou hebben beloofd.
Niemand had er zin aan om het daarover te hebben, maar ze bleef maar doorgaan over dat onderwerp..![]()
Eens.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 15:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |