Dan heeft hij dus 5 minuten om 6 Km te fietsen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:44 schreef bigore het volgende:
[..]
Laat het dan om 21.00 uur beginnen, dan kan je tenminste gewoon meedoen, is wel zo eerlijk
Idd. -10 minuten achteruit fietsen gaat veel beterquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef Heintje het volgende:
[..]
Dan heeft hij dus 5 minuten om 6 Km te fietsen.
Ik denk niet dat hij nog goed zal spelen na een fietstochtje van gemiddeld 72 Km/h
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:53 schreef buffelmaster het volgende:
je bent niet warm gespeeld, maar je hebt het vast wel warm van het harde fietsen
Ik zal er zijn rond 20.00 (als ik dat red), om vast in te gaan spelen.
We mogen kiezen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef Darow het volgende:
Ik zal er ook weer zijn, kijken of het weer zo lekker als gister gaat.
Maar waarom staan er 9 maps en maar 7 rondes? Heb ik ergens iets gemist?
Ik bepaal de maps in een bijna de zelfde excel sheet als de teams. Dus ze komen in groepjes van 3 te staan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:25 schreef Darow het volgende:
Ik zal er ook weer zijn, kijken of het weer zo lekker als gister gaat.
Maar waarom staan er 9 maps en maar 7 rondes? Heb ik ergens iets gemist?
Dat had ik WEL kunnen doen. Maar dat heb ik NIET gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:43 schreef buffelmaster het volgende:
had je niet de eerste kunnen verwijderen
Neequote:Op donderdag 10 mei 2007 15:05 schreef BMH het volgende:
Ik ben wel blij met de maps. Enige map die ik minder vind ik Mausuleum.
Mogen wij dit keer kiezen in welke maps we voor de individuele punten gaan scoren?
Nee, dat kan helaas niet. De host en ik zitten er namelijk ook al bij in. En er kunnen 'maar' 8 mensen in de game. Maar ik zal over de finale een iets uitgebreider verslag proberen typen dan dat ik bij de vorige heb gedaan. Goedquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:22 schreef linebear het volgende:
kunnen we eigenlijk mee kijken ?! vast niet...
Waar preciesquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef BMH het volgende:
Ijsmeis, je hebt mijn excuses nog niet aanvaard.
Oh datquote:
Ik heb een slecht geheugen!quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oh dat. Je biedt je excuses aan omdat je het in mijn bijzijn zegt
? Ik heb liever dat je het in mijn bijzijn zegt dan stiekem achter mijn rug om
.
Overigens deed je dat met opzet![]()
. Want je zei vantevoren nog "Hè, eindelijk bij ijsmeis."
Go get them tigerquote:Op donderdag 10 mei 2007 18:12 schreef BMH het volgende:
Oh.. Ik ben thuis... Ik kan dus gewoon op tijd spelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|