Ik ga er van uit dat hij ze nou wel heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:27 schreef Darow het volgende:
Op de maps:
Escalation Gridlock Old Bones Fuel Depot Raven Down Clocktower Canals
mwao dit wordt leuk.
Heeft sakeh nu wel Old bones en Raven Down, want afgelopen zondag had hij ze nog niet.
Oja en hoe zit het nu met de rondes.
1t/m4 = team
5t/m7 = invidueel?
Laat ijsmeis hier maar over beslissen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:46 schreef Darow het volgende:
Ik ben voor 1t/m4 team en de rest invidueel. Gewoon simpel houden.
Darow, je snapt natuurlijk wel dat ik je vanavond verschrikkelijk inmaak?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:19 schreef Darow het volgende:
Idd dat maakt helemaal niks uit.
Laten we het gewoon zo houden, zou minder zijn om een paar uur voor de halve finales nog van opzet te veranderen.
Je team beter leren kennen doe je toch ook vooral door je mic te gebruiken. Op een paar mensen na heb ik nog nooit met andere fokkers gespeeld. Ik sta uiteindelijk bovenaan in de voorrondes. Daaruit kun je dan toch wel concluderen dat het niet veel uitmaakt of je je team kent of niet.
Maar goed ik moet weg, ik zie het straks om 20.30 wel.
Nog steeds een grote bek.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:24 schreef bigore het volgende:
[..]
Darow, je snapt natuurlijk wel dat ik je vanavond verschrikkelijk inmaak?
Mezelf moed inpratenquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Heintje het volgende:
[..]
Nog steeds een grote bek.
Kijken of je die nog hebt als je vanavond maar 2 punten haald?
Ik gok dat jij niet hoger zal komen dan 3. Met boven je een ijsmeis en een bigore.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:01 schreef buffelmaster het volgende:
ik zie wel waar ik strand
Als het maar in de top 3 is
Als ik zo speel als gisteravond, dan damn, dan maakt niemand me in, had gewoon 5 matches achter elkaar minimaal 12 kills in 6 round matchesquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:07 schreef Heintje het volgende:
[..]
Ik gok dat jij niet hoger zal komen dan 3. Met boven je een ijsmeis en een bigore.
Dat is dan ongeveer een uitslag van 6 - 2, dus acht rondes.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef bigore het volgende:
[..]
Als ik zo speel als gisteravond, dan damn, dan maakt niemand me in, had gewoon 5 matches achter elkaar minimaal 12 kills in 6 round matches
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |