quote:Op dinsdag 5 juni 2007 21:53 schreef ItaloDancer het volgende:
Min: 13,2
Max: 22,7
Neerslag: 7 mm
Zon: 3 uur
Wind: 3,6 m/s
Richting: 80
Druk: 1010
Ik verwacht nog zonquote:Op zondag 10 juni 2007 12:47 schreef ItaloDancer het volgende:
Waarom doe je je zonnebril dan op? Je hebt 27 graden voorspeld![]()
Ik heb als min: 15.0quote:Op zondag 10 juni 2007 12:44 schreef aloa het volgende:
De min temp was vannacht 14.8 graden
Momenteel zit de temp nog onder de 20 graden in de bilt![]()
Of nietquote:Op zondag 10 juni 2007 13:00 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja maar jullie hebben een zomerse dag voorspeld dus dat is hopeloos.
Wat wil je doen dan zonder min/max en neerslag? Als die helemaal niet komen dan hebben we gewoon geen uitslagquote:
Die gegevens komen wel online..... duurt alleen wat langer.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:35 schreef kepler het volgende:
[..]
Wat wil je doen dan zonder min/max en neerslag? Als die helemaal niet komen dan hebben we gewoon geen uitslag
ff invoeren een PM eruit knallen... en verder huilen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 09:16 schreef ItaloDancer het volgende:
De gegevens staan er....
Dramatisch gescoord deze keer.
Diegene met de laagste score is de beste weerman..quote:Toevoeging : Er zijn bonuspunten te verdienentemperatuur binnen een marge van 0,1 graad celcius verschil = strafpunt eraf neerslag binnen een marge van 0.1 mm verschil = strafpunt eraf. Zonduur binnen een marge van 0,1 uur verschil = strafpunt eraf Windsnelheid binnen een marge van 0,1 m/s verschil = strafpunt eraf Windrichting in graden binnen een marge van 3 graden verschil = strafpunt eraf. Luchtdruk binnen een marge van 2 Hpa verschil = strafpunt eraf
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff invoeren een PM eruit knallen... en verder huilen.
Nou eindelijk.... weer iemand anders op het podium. Zal ook wel een beetje tijd worden.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOOOOOOHOOOOOOOOOYAH I'M DID IT!!!!!!!!!!!!!!
5.6 als strafpunten, heel eind verderop NR 2 met 6.13ik had dit totaal niet zien aankomen
Iddquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou eindelijk.... weer iemand anders op het podium. Zal ook wel een beetje tijd worden.
Uhh, neequote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:25 schreef Drugshond het volgende:
Heeft iedereen zijn PM ontvangen. ?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
WOOOOOOHOOOOOOOOOYAH I'M DID IT!!!!!!!!!!!!!!
5.6 als strafpunten, heel eind verderop NR 2 met 6.13ik had dit totaal niet zien aankomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |