Die niet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik woon in Zeeland, dan doet het strand het vaak erg goed.
Oh? Vertel?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar ik begrijp dat Stanley en Bubba tegenwoordig langskomen als ik middagdienst heb ?![]()
Nee dat wist ik al.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben trouwens niet samenwonend ofzo, voordat je met huiselijke dingen aankomt.
Daar heb ik serieus geen hekel aanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef BeeDee het volgende:
We gaan vanmiddag lekker shoppen schat...(
)
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef BeeDee het volgende:
We gaan vanmiddag lekker shoppen schat...(
)
Als pa en ma weg zijn, ik ben geen 16 meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee dat wist ik al.
En dan is het 'vrouws' spreken nog aardig te doen. Af en toe een etentje, af en toe en klef avondje thuis als pa en ma wegzijn, een paar complimentjes laten vallen en klaar is klara. Maar wacht maar, tot je samen gaat wonen. Dan moet je echt het geheime handboek doorlezen hoor!
Ik ook niet....als het maar geen kleding isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar heb ik serieus geen hekel aan.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:14 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee...jij zegt dat ik er slecht voor sta!![]()
Met de vraag of ik "vrouws" spreek![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als pa en ma weg zijn, ik ben geen 16 meer.
Ook dan nog niet eens, kijk gewoon wat voor mezelf. Het "Hoe staat dit" gezeur kan ik ook nog wel meeleven opzich. Verder ga ik niets over pashokjes zeggen, dat lijkt me dan ook helemaal niets..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:15 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik ook niet....als het maar geen kleding is![]()
Het was geen aanval ofzoquote:
quote:
Nee. Ik ben solidair met mijn sekse.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:19 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja hoor, zit wel goed.
![]()
Maar ik had gehoopt dat je mij de vertaling van die vrouwse geheimcode zou geven..![]()
Ben ik zo'n open boek??quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:21 schreef BeeDee het volgende:
Boh...Tezz !!! Je hebt de volledige aandachtPrecies zoals je het wil !
![]()
Gossie, die kennis van jou haalt de grens Zeeland/Brabant zelfs!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:22 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Nee, maar m'n mensenkennis is grenzeloos![]()
zie je wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef BeeDee het volgende:
Daarnaast heb je ooit gezegd dat je graag aandacht hebt![]()
![]()
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gossie, die kennis van jou haalt de grens Zeeland/Brabant zelfs!
(maar ik zal het wel gewoon een keer gezegd hebben of zo)
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:23 schreef BeeDee het volgende:
Daarnaast heb je ooit gezegd dat je graag aandacht hebt![]()
![]()
Mag ik van jou van groen de circustent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:24 schreef BeeDee het volgende:
Kwartet ? Of niet ?
Als kind werd mij wijsgemaakt dat dat inktvissenbloed was..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:25 schreef LudoSanders het volgende:
Smerig trouwens, dat schuim op de stranden is het niet BeeDee?
Inktvissenbloedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als kind werd mij wijsgemaakt dat dat inktvissenbloed was..![]()
Als bioloog zijnde zal ik het je ff duidelijk uitleggen, let op hier komt het.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:28 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Maar wtf is het welDenk er ff over na (google mag ook), ik ga (buiten) roken
ach gut, je zou er een trauma van krijgen zeg!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:26 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als kind werd mij wijsgemaakt dat dat inktvissenbloed was..![]()
Damn, zoveel tekst heb ik nog nooit van jou gezien..quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als bioloog zijnde zal ik het je ff duidelijk uitleggen, let op hier komt het.
In de zee leven microscopische kleine plantjes(algen). Een moeilijke naam voor deze plantjes is fytoplankton. Phuthon betekent 'plant' in het Grieks en plankton komt van het Griekse 'plagktos' wat 'dwalend' betekent. Fytoplankton is dus het geheel van microscopische kleine plantjes die in de zee drijven. Eén van de vele algenfamilies is Phaeocystis of schuimalg. In het late voorjaar is er al veel zonlicht, voldoende voedsel en heeft het water al een zachte temperatuur. Dit zijn ideale omstandigheden voor deze plantjes om zich razendsnel te vermenigvuldigen. Het water kleurt dan letterlijk groen, rood of bruin afhankelijk van de algensoort. We zeggen dan: 'De bloei zit in het water.' Deze microscopische kleine plantjes vormen kolonies. Dit zijn grote hoeveelheden die bij elkaar samenklitten. Ze hechten zich in een laag gelatine. Wanneer deze kolonies afsterven, wordt de gelatine door de golven tot schuim opgeklopt. De wind en de stroming voeren dat schuim naar het strand.
Poe, blauwe vingers nu.
kutquote.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef Tezz het volgende:
[quote]Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Als bioloog zijnde zal ik het je ff duidelijk uitleggen, let op hier komt het.
knip
/quote]
Ben blij dat ik dat weet zeg, nu kan ik tenminste rustig naar bed.
BeeDee: het regent buiten, je wordt nat.
Don't patronize me !quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:31 schreef Tezz het volgende:
[..]
ach gut, je zou er een trauma van krijgen zeg!
Zoveel tekst valt er ook niet te posten in het rokersholquote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Damn, zoveel tekst heb ik nog nooit van jou gezien..![]()
Edoch leerzaam en best interessant![]()
Nou zo was het niet bedoeld! Ik vond het zielig voor je, dat men je als kind een trauma aan wilde praten.quote:
Nou, hier lijkt het wel alsof ik op de camping zit! We hebben een aanbouw achter (en daar zit ik zowat onder) met van die grote lichtkoepels. MIjn man heeft het geluid van de TV al half open moeten zetten want we horen alleen nog maar tiktiktiktiktik (en dan heel hard).quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zoveel tekst valt er ook niet te posten in het rokershol.
Althans zou niet weten waar ik een heel betoog over zou moeten neerplempen hier.
@Tezz in Zeeland is het droog.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:36 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou zo was het niet bedoeld! Ik vond het zielig voor je, dat men je als kind een trauma aan wilde praten.
Maar nu vind ik het niet meer zielig hoor.
Komt Broek ook weer eens snugger om de hoek kijken h ihiquote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Komt Broek ook weer eens snugger om de hoek kijken h ihi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |