Tegen de tijd dat ze terug is zitten we ergens aan het einde van SC 37 denk ik...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:12 schreef Chanty het volgende:
hey luitjes
eindelijk internet in t hostel. alleen toetsenbord is ruk. verder is t weer hier beter dan in nederland en is ook wel leuk, maar wel blij als ik weer naar huis kan
lief zijn daar
sport ook ff voor mijquote:
Als postbode/pakettenchauffeur mag je je IQ niet gebruiken, je mag alleen ISO volgen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:31 schreef Yoni het volgende:
Pff waarom hebben pakketbezorgers nou toch altijd het IQ van een pinda?? Ze hebben gewoon wéér een pakketje afgeleverd bij de buren.....wat een verloskundige is.
Leer eens 1 + 1 bij elkaar optellen zeg!Ontvanger overdag niet thuis = hoogstwaarschijnlijk aan het werk = dus ook niet aanwezig tijdens de openingstijden van de verloskundige. Echt fijn dit!
jah en pakketten bij de buren afgeven terwijl IK er persoonlijk voor moest tekenen omdat t om veel geld ging... stelletje imbicielen, moeilijk hoor het verschil tussen een man en vrouw zien, namen controlleren en 77 voor 75 aanzienquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:05 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Als postbode/pakettenchauffeur mag je je IQ niet gebruiken, je mag alleen ISO volgen.
quote:
kwestie van balans zoekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef ..zapper het volgende:
Leuk voor je. Er blijft zo niet veel tijd over voor te lopen nee.
De druppeltjes werken meteen, ik zie er in ieder geval beter van. Het spul jeukt alleen heel erg, maar dat went volgens de bijsluiterquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:39 schreef An24 het volgende:
[..]
kwestie van balans zoeken![]()
Hoe ist met jou en je oogies?
He bah...maar al fijn dat je beter ziet joh...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:52 schreef ..zapper het volgende:
[..]
De druppeltjes werken meteen, ik zie er in ieder geval beter van. Het spul jeukt alleen heel erg, maar dat went volgens de bijsluiter.
Oh geen drama's hoor. Maar ik wacht het wel heel eventjes af voordat ik voor niets een bril ga kopenquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:53 schreef An24 het volgende:
[..]
He bah...maar al fijn dat je beter ziet joh...
Pff zou wat zijn jah, die dingen zijn niet goedkoop..quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Oh geen drama's hoor. Maar ik wacht het wel heel eventjes af voordat ik voor niets een bril ga kopen.
Ja van die lenzen die ik heb gekocht zei de oogchirurg gisteren ook doodleuk dat lenzen nooit comfortabel zouden kunnen zitten omdat m'n ogen daar inmiddels te vlak voor zijn. Tsjeking, down the drain. Enfin, als ik met deze druppeltjes wel goed kan zien en minder last van hoofdpijn heb ben ik al een stuk gelukkigerquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef An24 het volgende:
[..]
Pff zou wat zijn jah, die dingen zijn niet goedkoop..
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Je ogen zijn best heilig....ik kan me niet voorstellen erg slecht te zien. Heb eventjes een bril gehad omdat ik -1 en +0,25 heb, maar na de pubertijd was ik "eroverheen gegroeid".quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:58 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Ja van die lenzen die ik heb gekocht zei de oogchirurg gisteren ook doodleuk dat lenzen nooit comfortabel zouden kunnen zitten omdat m'n ogen daar inmiddels te vlak voor zijn. Tsjeking, down the drain. Enfin, als ik met deze druppeltjes wel goed kan zien en minder last van hoofdpijn heb ben ik al een stuk gelukkiger.
Dus jij hebt hem nooit ontvangenquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
jah en pakketten bij de buren afgeven terwijl IK er persoonlijk voor moest tekenen omdat t om veel geld ging... stelletje imbicielen, moeilijk hoor het verschil tussen een man en vrouw zien, namen controlleren en 77 voor 75 aanzien
Jij met strenge brilquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:01 schreef An24 het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen. Je ogen zijn best heilig....ik kan me niet voorstellen erg slecht te zien. Heb eventjes een bril gehad omdat ik -1 en +0,25 heb, maar na de pubertijd was ik "eroverheen gegroeid".
Er zijn ook brillen met gewoon glas verkrijgbaar. Alleen voor de looks zeg maar...quote:
*rent gillend rondjes*quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn ook brillen met gewoon glas verkrijgbaar. Alleen voor de looks zeg maar...![]()
Tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:10 schreef An24 het volgende:
[..]
Veel plezier...
Ik ga ook best blij sporten. Collega schoot mij aan vandaag. Of ik over twee weekjes haar 25 jarig huwelijksfeestje wil fotograferen...betaald natuurlijk.![]()
Dat wordt lekker lopen straks![]()
*poogt op een rondrennede Freud te focusen met een sniperrifle... He aims, he shoots, he hits...... En Freud gaat langzaam plat van de hoge dosis Narcosevloeistof..quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
*rent gillend rondjes*
+++++++++++chick overload++++++++++++++
Je bedoelt: ik voel een idee voor een shoot opborrelen met lekkere strenge secretaresses / leraressen in de hoofdrol?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:53 schreef freud het volgende:
[..]
*rent gillend rondjes*
+++++++++++chick overload++++++++++++++
is al geweestquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik voel een idee voor een shoot opborrelen met lekkere strenge secretaresses / leraressen in de hoofdrol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |