abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 8 mei 2007 @ 18:59:19 #76
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49154511
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:52 schreef An24 het volgende:

[..]

oei, das wel erg vervelend...vrij voor een pakketje...tja..volgende keer toch maar shoppen op de zaterdag
't Zijn visitekaartjes, dus die zijn wat lastig te shoppen ook
  Hoofdredactie Fotografie dinsdag 8 mei 2007 @ 18:59:54 #77
95752 crew  Chell
Kluns
pi_49154530
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef ..zapper het volgende:
Ik laat ze meestal gewoon bij mijn klanten/werk bezorgen, dat scheelt veel gedoe .
Heb ik ook wel aan zitten denken, maar dacht komt wel goed, er zitten ook gewoon huizen en winkels enzo in de buurt. Volgende keer maar wel doen
pi_49154688
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 18:59 schreef Yoni het volgende:

[..]

't Zijn visitekaartjes, dus die zijn wat lastig te shoppen ook
yep, dat wordt een probleem
  FOK!fotograaf dinsdag 8 mei 2007 @ 19:07:52 #79
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_49154857
Bij mij gaat 't toch altijd wel goed hoor! Met pakketjes!

snel even afklopt, er staan 2 dingen in bestelling momenteel!
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_49154896
Zo Eindelijk weer snel FOK-ken Onze netwerk-leverancier heeft een kabeltje kapot gemaakt waardoor we een klein netwerk-storinkje hadden
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_49157925
Nou ik ben eindelijk weer thuis. Heb er tot half acht gezeten. Naar blijkt is mijn hoornvlies in ieder geval te dun voor een herhalingsbehandeling maar ik kreeg ook wel heel erg de indruk dat ik in het verleden ontzettend aan het lijntje gehouden ben. De oogchirurg waarmee ik uiteindelijk heb zitten praten hield er gelukkig wel hetzelfde beeld op na als ik. Moet nu een half jaar druppelen weer om te kijken of dat het hoornvlies stabiler maakt ofzo. Word er niet vrolijk van in ieder geval .
pi_49158029
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:21 schreef ..zapper het volgende:
Word er niet vrolijk van in ieder geval .
Kan ik me wat bij voorstellen
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_49158030
quote:
Nou ik ben eindelijk weer thuis. Heb er tot half acht gezeten. Naar blijkt is mijn hoornvlies in ieder geval te dun voor een herhalingsbehandeling maar ik kreeg ook wel heel erg de indruk dat ik in het verleden ontzettend aan het lijntje gehouden ben. De oogchirurg waarmee ik uiteindelijk heb zitten praten hield er gelukkig wel hetzelfde beeld op na als ik. Moet nu een half jaar druppelen weer om te kijken of dat het hoornvlies stabiler maakt ofzo. Word er niet vrolijk van in ieder geval .
Vervelend zeg
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:26:31 #84
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_49158100
quote:
En na dat half jaar? Is er dan wel een mogelijkheid tot herhalingsbehandeling?
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_49158474
Ik denk het niet. Maar dit wilde ze nog proberen. Er zat op de scan nu ook een heel rood vlak dat instabiliteit aanduidt en ze wil kijken of ze dat stabiel kan krijgen of zoiets. Het zijn oogdrukverlagende druppeltjes, dus ze lijken mij sowieso wel fijn omdat ik nogal vaak last van hoofdpijn heb. Contactlenzen gaan waarschijnlijk ook niet lekker zitten, omdat mn ogen daar inmiddels te vlak voor zijn. Binnenkort een leuke bril uitzoeken, dan zie ik in ieder geval weer waar ik heenrijd . Ik had me er al zoiets bij voorgesteld, dus het komt niet helemaal onverwacht.
pi_49158592
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef ..zapper het volgende:
Ik denk het niet. Maar dit wilde ze nog proberen. Er zat op de scan nu ook een heel rood vlak dat instabiliteit aanduidt en ze wil kijken of ze dat stabiel kan krijgen of zoiets. Het zijn oogdrukverlagende druppeltjes, dus ze lijken mij sowieso wel fijn omdat ik nogal vaak last van hoofdpijn heb. Contactlenzen gaan waarschijnlijk ook niet lekker zitten, omdat mn ogen daar inmiddels te vlak voor zijn. Binnenkort een leuke bril uitzoeken, dan zie ik in ieder geval weer waar ik heenrijd . Ik had me er al zoiets bij voorgesteld, dus het komt niet helemaal onverwacht.
Vind je het vervelend? een bril dragen?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 20:39:55 #87
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_49158624
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:35 schreef ..zapper het volgende:
Nou ja, niet de meest gunstige uitkomst, maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Je ogen wil je niet te veel mee (laten) expirimenteren zeg maar...
pi_49159138
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:39 schreef An24 het volgende:

[..]

Vind je het vervelend? een bril dragen?
Ik vond het voor de behandeling vervelend dat ik me zonder gehandicapt voelde. Dat heb ik nu niet meer. Dus als ie beslaat als je een kroeg in loopt, kan ik hem nu gewoon afzetten en zie ik nog steeds voldoende. Het is met name voor in het verkeer en bioscoop enzo. Ik vind het natuurlijk wel erg jammer, maar dat is meer de telleurstelling, echt vervelend vind ik het niet.
pi_49159373
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 20:50 schreef ..zapper het volgende:

[..]

Ik vond het voor de behandeling vervelend dat ik me zonder gehandicapt voelde. Dat heb ik nu niet meer. Dus als ie beslaat als je een kroeg in loopt, kan ik hem nu gewoon afzetten en zie ik nog steeds voldoende. Het is met name voor in het verkeer en bioscoop enzo. Ik vind het natuurlijk wel erg jammer, maar dat is meer de telleurstelling, echt vervelend vind ik het niet.
gelukkig maar..dat compenseert en kan je er makkelijker mee leven
  dinsdag 8 mei 2007 @ 22:07:21 #90
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_49162640
@zapper.
Als ik je verhaal zo lees begrijp ik me zelf steeds beter waarom ik niets aan mijn ogen laat doen.
Zonder bril moet ik ook op de tast verder, maar de angst dat ik mijn ogen verknoei met laseren houden mij toch van deze behandeling af.
Hopelijk valt het voor je mee en komen je ogen straks weer in een stabiele rustige stand.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_49164023
avond allemaal
Thank Drunk I'm a Goddess!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 8 mei 2007 @ 23:16:20 #92
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_49166077
GVD mijn autoradiofrontje heeft inene rijen pixels horizontaal en vertikaal die t niet meer doen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 9 mei 2007 @ 06:27:34 #93
102190 robbedoeseos300d
Dit is geen kandelaar
pi_49171257
Goedemorgen allemaal.
2 blondjes maken in een cafe een puzzel. Opeens beginnen ze hard te juichen. Vraagt de barman: wat is er aan de hand dames??
nou...zegt een van die vrouwtjes..
we hebben een puzzel opgelost in 7 uur en op de doos staat 2 tot 4 jaar.
pi_49172298
Goeiemorgen. Ik ben gisteren nockout gegaan van vermoeidheid en heb als een blok geslapen .

@robbedoeseos300d laat je door mijn verhaal niet weerhouden hoor. Zoals je ziet wordt er nu duidelijk aangegeven dat een behandeling niet mogelijk is omdat dat te riskant is. Ik ben nog steeds blij met de behandeling, want mijn 'handicap' is niet meer. Bij mijn behandeling is als uitgangspunt ook genomen dat er zo min mogelijk hoornvlies gebruikt mocht worden, maar je kunt niet alles tot in de puntjes voorspellen he. Als de druk op het hoornvlies afneemt (waarvoor ik nu dus druppeltjes krijg) beredeneer ik nu zelf even dat die fysiek dus dikker kan worden. Ik vermoed dat ze willen weten ook hoe het kan dat na de operatie een veel dikkere waarde is gemeten dan nu.
  FOK!fotograaf woensdag 9 mei 2007 @ 08:50:02 #95
18921 freud
Who's John Galt?
pi_49172329
Mogge everybody...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:28:31 #96
24313 Gremen
Eindbaas
pi_49173131
Morguh
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_49173305
Goeiemorgen Ik ga misschien fotograferen bij de sportdag van kantoor
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:41:11 #98
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_49173448
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:36 schreef PdeHoog het volgende:
Goeiemorgen Ik ga misschien fotograferen bij de sportdag van kantoor
Goede manier om onder het sporten uit te komen!
pi_49173521
quote:
Op woensdag 9 mei 2007 09:41 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Goede manier om onder het sporten uit te komen!
Ik doe mijn best
  woensdag 9 mei 2007 @ 09:44:53 #100
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_49173572
Goed betaald (?) je collega's vastleggen als ze aan het ploeteren zijn terwijl jij zelf niet actief mee doet.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')