Waarom bestelt ze GVD niet een pretpakket bij Pabo. Zo'n pakket spuugt niet en slaat niet en kan haar ook van jeuk af helpen op bepaalde plekjes. Heeft ze Huub niet nodig, jij blij, en Braajen niet nodig, ik nog VEEL blijer.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:30 schreef scanman01 het volgende:
Amanda probeert het weer bij Brian. Ze heeft hoge nood blijkbaar.
Het zit Brian veel meer dwars dan dat het Huub ooit zal zittenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:33 schreef Marrije het volgende:
En Brian is nog onverminderd geinteresseerd in Huub![]()
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef Marelle het volgende:
Brian wil met Lieke slapen, daarom wil hij dat Amanda bij Huub gaat slapen, de rat!! Altijd alles met een omweg zodat hij 'schone' handjes houdt![]()
Eens Marelle ... Tis niet grappig ofzo beetje bahquote:Op maandag 7 mei 2007 22:32 schreef Marelle het volgende:
[..]
Met de dood spot je niet, tenminste ik niet!! Ik maak er trouwens een doodsverwensing uit op, dat vind ik niet normaal![]()
Exact.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het zit Brian veel meer dwars dan dat het Huub ooit zal zitten
Dat ze nu de baas is van Palma.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:38 schreef Ricard0j het volgende:
Sjonge jonge wat denkt Lieke wel niet van zichzelf
Tuurlijk.. wrom zou hij?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
Brian helpt Amanda niet
pciesquote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
Lieke denkt echt dat ze alles is
En Amanda is grappig
Die gaat zichzelf straks helpen onder de douche....Hoewel...quote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
Brian helpt Amanda niet
En niet alleen daarover. Lieke zegt dat als ze wat tegen haar heeft dat ze dan naar haar moet komen en niet Huub moet pakken, waarop Amanda zegt dat ze dat ook niet doet. Het was wél om haar jaloers te maken.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:39 schreef getl0st het volgende:
Amanda liegt nu over wat huub gezegd heeft..
zo'n klootzak is het, eerst het vuurtje opstoken en dan weglopenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Marrije het volgende:
Brian helpt Amanda niet
Ik kan bijna niet geloven dat Liekequote:Op maandag 7 mei 2007 22:40 schreef Liess het volgende:
Lieke denkt echt dat ze alles is
En Amanda is grappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |