Twee uur hoe bedoeld Uquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik zit al weer ff aan de streams maar heb toch echt niet de indruk dat het al twee uur is: stream 3 en 4![]()
In tegenstelling tot wat soms beweerd wordt, was de eerste vestiging niet in de Ferdinand Bolstraat, maar aan de Karperweg (zijstraat van de Amstelveense weg). De FEBO aan de Ferdinand Bolstraat kwam er pas in de jaren negentig.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:48 schreef daWeasel het volgende:
[..]
FEBO staat voor Ferdinand Bol (straat), straat in Amsterdam waar de eerste automatiek zat.
Het waren toch wel meer dan 3 kleine kusjes hoorquote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Op VOL, zijn maar 3 kleine kusjes.....hoop trammelant om niks dus......![]()
Een beetje zoals Jaap in DGK doetquote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Een stel britten met veel overgewicht, ergens bij een stam in Afrika...... beetje jagen, beetje afvallen, beetje zeuren.![]()
als je het een keer gezien hebt heb je het allemaal gezien...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Liess het volgende:
Is er een filmpje dat Amanda Huub zoende?
nee deze zijn verplicht veel actiever....moeten hun eigen kostje bij elkaar slachten en plukken hahahahaquote:
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Geen idee.![]()
OT, Kaleddis, volgens mij is het gelukt, hartelijk dank!
Hij kan ook niets zeggen zonder zijn penis erbij te halen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:54 schreef Disana het volgende:
Eric: Lieke is een gehaaide tante. Ik weet dat mijn gevoel hier in huis altijd klopt.
????quote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij kan ook niets zeggen zonder zijn penis erbij te halen.![]()
24 uur per dag kun je live de belevenissen in De Gouden Kooi volgen. Tussen 13.00 uur en 02.00 uur zelfs op alle streams! Tijdens de overige uren op stream 1 en 2.quote:
Een van de vele slecht gescripte klunsclashesquote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die staat op de site van 10, onder "stevige pakkerd".quote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef Liess het volgende:
Is er een filmpje dat Amanda Huub zoende?
Welk topci moet ik daar hebben?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
huh??quote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kleine toelichting zou op zijn plaats zijn.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kleine toelichting zou op zijn plaats zijn.
Tsja veel mensen vinden het moeilijk of zijn bang om te confronteren en uiten hun gevoelens liever op zo'n manier.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:58 schreef Marelle het volgende:
Amanda moet eerst eens zelf met Lieke gaan praten i.p.v. met iedereen over haar te roddelen. Ze weet helemaal niet of het waar is wat er op Internet staat. Zo gaat dat met heel veel dingen in de kooi, ga gewoon op de man af en zeik niet achter andermans rug!!
... en hij heeft een gespierde scheur...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:57 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... en hij heeft een gespierde scheur...
amanda ziet er nu goed uitquote:Op maandag 7 mei 2007 22:00 schreef PietjePuk63 het volgende:
Amanda geilt nog steeds op Brian, en doet dat niet op Huub, zo onthult ze aan Eric.
[afbeelding]
Waarom zien we dat niet?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef Liess het volgende:
Lieke staat voor Brian te dansen?
Heb jij een luxe abonnement. Ik zie aleen maar dat huis en kapsalonquote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef Liess het volgende:
Huub moet dit spelletje meespelen en Gaby bestellen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:06 schreef Liess het volgende:
Stream op zwartquote:
Laxeermiddel in zijn thee toch?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef Dark het volgende:
Huub tegen Jaap:" Rommelt je buik al een beetje?"
(hebben ze nog lijnzaadolie in de salade van Jaap gedaan?)
quote:Op maandag 7 mei 2007 22:10 schreef Villalux het volgende:
huub zweet al..net al adel die wil ook dansen.....................
... achter glas en op sterkwater ben ik het helemaal met je eens...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |