abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 21:29:58 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_49118482
Het houdt me wel bezig, die uitspraak. Je hoort tegenwoordig nog best wel 's van die kalverliefde-pubers die na 1 week "verkering" al tegen elkaar zeggen dat ze van elkaar houden.

Persoonlijk vind ik het wel een "beladen term" en zeg 'm zeker niet zo maar. Maar wat is het snelst in een (al dan niet hele serieuze) relatie gemeend tegen je vriend(in) "Ik hou van je!". En wat is de langste periode dat je hebt "gewacht" het te zeggen?

TS begint:
snelst: na een maand, meer omdat m'n ex dat bleef zeggen
langst: nooit (ik had er minder gevoel bij dan haar)
huidige vriendin: nog niet (vandaar deze vraag/stelling)
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  maandag 7 mei 2007 @ 21:36:27 #2
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_49118814
ik heb geen idee wanneer ik t voor t eerst heb gezegt bij me ex. Na een 3 maand ofzo. Denk dat je niet kan zeggen wat snel is of niet. Ligt er maar net aan hoe de relatie is.
Sommige mensen trouwen binnen een week en blijven hun hele leven bij elkaar (en lijkt me dat je in die week ook al paar keer die woorden ehbt gezegt).

Ik ben wel met je eens dat de term te vaak, te snel wordt gezegt. Maargoe, daar verschilt iedereen in. Sommige gebruiken de engelse term, love you, puur omdat t makkelijker de strot uit komt. En dat niet zo beladen is. Maar het is eigenlijk t zelfde.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 7 mei 2007 @ 21:42:21 #3
136780 Nosh
hurpdurp
pi_49119106
Ik vermijd uitspraken met zo'n lading zo veel mogelijk in het begin.
Het is verleidelijk om iemand in het begin de hele wereld toe te wensen, en dat nog eens te benadrukken door te smijten met 'ik hou van je''s, maar dat kan er voor zorgen dat je daarna ontzettend hard op je bek gaat.

Pas als ik de zekerheid heb dat ik me niet gewoon mee heb laten slepen, kan ik zoiets zeggen. Daar kan weken of maanden overheen gaan, zodra je het idee hebt dat die klik nog altijd voelbaar is.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_49119282
als je van iemand houdt
  maandag 7 mei 2007 @ 21:46:30 #5
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_49119327
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef osho het volgende:
als je van iemand houdt
Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_49119349
Tijdens de eerste date!!

.
Op vrijdag 12 januari 2007 03:39 schreef Xennia het volgende:
Mayo is de dochter die ik nooit had!
  maandag 7 mei 2007 @ 21:47:30 #7
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_49119379
Op msn, voordat je haar gezien hebt. Hvjee enzo.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  maandag 7 mei 2007 @ 21:47:52 #8
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_49119400
Legt al meteen een basis.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
  maandag 7 mei 2007 @ 21:56:55 #9
143609 sipper
Gambling is for fools!
pi_49119907
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar ik vind dat ie gelijk heeft. Het moet op een goed moment, en als je ook echt van iemand houdt. Niks mis met het antwoord dus.
- verwijderd door admin -
pi_49119932
ik denk bij een bepaald gevoel,.. als je niet echt meer verliefd bent,.. maar niet meer "zonder die persoon kan".
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  maandag 7 mei 2007 @ 21:58:51 #11
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49119997
Als je sex wilt
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_49120021
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:

[..]

ik zag deze optie nog niet in je OP. En het lijkt mij dat je dat zegt als je dat zo voelt. Niet omdat je nu al twee weken/maanden met iemand leuke dingen doet ofzo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:00:12 #13
138717 claudius013
- cogito ergo sum -
pi_49120063
Als je het echt meent

zo vaak mogelijk
De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /)
De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=)
De 3e regel...als iets doms doe (") _ (")
De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)
pi_49120193
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef ma_jojo het volgende:
Tijdens de eerste date!!

.
Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenen Dat was dus meteen ook de laatste date

Eerst hele verhalen vertellen dat ie net koud 3 weken bij zijn ex weg is enzo en dan zoiets zeggen. Uhuh.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  Redactie Frontpage maandag 7 mei 2007 @ 22:03:29 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_49120233
Als je de cavia hebt laten doodgaan
pi_49120245
Ik denk dat ik voor het eerst tegen mn vriend "Ik hou van je" heb gezegd na een 2 maandjes ofzo. Ik zat met hetzelfde als de TS, ook ik vind/vond dat verliefde pubers (en veel mensen in t algemeen) het veel te snel zeggen. Je kan het best zeggen in een dag, maar meen het dan ook.
In het begin van mn relatie was ik verliefd, maar ik ben pas dus 2 maanden later echt van hem gaan houden. Ik vind het zelf toch een ander gevoel.
En nu (2 jaar later) zeg ik echt niet elke dag dat ik van mn vriendje hou. Ik zeg het alleen als ik weer helemaal het gevoel heb dat ik van hem hou.

Zoiets
Ik ben een meisje =)
  maandag 7 mei 2007 @ 22:03:54 #17
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49120246
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenen Dat was dus meteen ook de laatste date

Eerst hele verhalen vertellen dat ie net koud 3 weken bij zijn ex weg is enzo en dan zoiets zeggen. Uhuh.
Hij wilde dus gewoon nuecken
PieAir
pi_49120269
Ik hou van je zeg je wanneer je het echt niet meer anders dan met die woorden duidelijk kunt maken.
pi_49120420
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Stali het volgende:
Ik hou van je zeg je wanneer je het echt niet meer anders dan met die woorden duidelijk kunt maken.
Daden zeggen meer dan woorden.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
We lagen in bed, half in slaap (ik), mompelt ie ineens iets zo half in mijn oor
En ik me maar afvragen of ik het nou goed had verstaan, "Wat zeg je?" leek me ook een zeer lompe reactie. En ondertussen maar zweten want niks terugzeggen is ook lomp als het van iemand komt waar je het WEL van wil horen.

Ik heb geloof ik maar "MMmmkookejououww" gemompeld

Hij: "Wat zei je?!"
Ik: Huuhhh? Ik sliep bijna! (ondertussen: GVD zei hij het nou niet of wel?!)
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_49120591
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Hij wilde dus gewoon nuecken
Dikke pech dus Tijdens de twee weekjes "verkering" had ie nooit aanstalten gemaakt, dus vond ik 't nu te laat
Zeker na die woorden. Huuuhhh.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:11:08 #22
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_49120630
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Syrena het volgende:
En bij mijn vriend nu ging het heel beschamend
We lagen in bed, half in slaap (ik), mompelt ie ineens iets zo half in mijn oor
En ik me maar afvragen of ik het nou goed had verstaan, "Wat zeg je?" leek me ook een zeer lompe reactie. En ondertussen maar zweten want niks terugzeggen is ook lomp als het van iemand komt waar je het WEL van wil horen.

Ik heb geloof ik maar "MMmmkookejououww" gemompeld

Hij: "Wat zei je?!"
Ik: Huuhhh? Ik sliep bijna! (ondertussen: GVD zei hij het nou niet of wel?!)
wat romantisch!
PieAir
pi_49120784
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef bolletje_25 het volgende:
Op msn, voordat je haar gezien hebt. Hvjee enzo.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:16:24 #24
34156 Mirage
Smile !!!
pi_49120897
Wanneer het gewoon in het moment opkomt.
Niet snel en zeker niet erg vaak,
als ik het zeg is het overigens wel gemeend. (net als excuses trouwens)

(ik zeg het trouwens vaker tegen een vriendin "ik hou van je meis !" of "maar ik hou wel van je" na een meningsverschil oid)

Als het geforceerd moet dan hoeft het van mij al niet meer en dat weiger ik ook.
Kom, zoiets gaat vanzelf. (jezelf over een drempeltje heentillen omdat je het moeilijk vind, is naar mijn idee iets anders dan geforceerd als in "verplicht" of ömdat het zo hoort".)
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_49120954
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef jpg97 het volgende:

[..]

wat romantisch!
Vooral dat soppend van angstzweet ja en de krijsende stemmetjes in mijn hoofd: AFGANG! AFGANG!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')