Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...quote:Op maandag 7 mei 2007 21:45 schreef osho het volgende:
als je van iemand houdtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Sorry hoor, maar ik vind dat ie gelijk heeft. Het moet op een goed moment, en als je ook echt van iemand houdt. Niks mis met het antwoord dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:
[..]
Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zag deze optie nog niet in je OP. En het lijkt mij dat je dat zegt als je dat zo voelt. Niet omdat je nu al twee weken/maanden met iemand leuke dingen doet ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:
[..]
Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef ma_jojo het volgende:
Tijdens de eerste date!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij wilde dus gewoon nueckenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Dat was dus meteen ook de laatste dateJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerst hele verhalen vertellen dat ie net koud 3 weken bij zijn ex weg is enzo en dan zoiets zeggen. Uhuh.
Daden zeggen meer dan woorden.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Stali het volgende:
Ik hou van je zeg je wanneer je het echt niet meer anders dan met die woorden duidelijk kunt maken.
Dikke pech dusquote:Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Hij wilde dus gewoon nueckenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat romantisch!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Syrena het volgende:
En bij mijn vriend nu ging het heel beschamendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
We lagen in bed, half in slaap (ik), mompelt ie ineens iets zo half in mijn oorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ik me maar afvragen of ik het nou goed had verstaan, "Wat zeg je?" leek me ook een zeer lompe reactie. En ondertussen maar zweten want niks terugzeggen is ook lompom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.als het van iemand komt waar je het WEL van wil horen.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb geloof ik maar "MMmmkookejououww" gemompeldom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij: "Wat zei je?!"
Ik: Huuhhh? Ik sliep bijna! (ondertussen: GVD zei hij het nou niet of wel?!)
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef bolletje_25 het volgende:
Op msn, voordat je haar gezien hebt. Hvjee enzo.
Vooral dat soppend van angstzweet jaquote:Op maandag 7 mei 2007 22:11 schreef jpg97 het volgende:
[..]
wat romantisch!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop