Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...quote:
Sorry hoor, maar ik vind dat ie gelijk heeft. Het moet op een goed moment, en als je ook echt van iemand houdt. Niks mis met het antwoord dus.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:
[..]
Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...![]()
ik zag deze optie nog niet in je OP. En het lijkt mij dat je dat zegt als je dat zo voelt. Niet omdat je nu al twee weken/maanden met iemand leuke dingen doet ofzoquote:Op maandag 7 mei 2007 21:46 schreef JeOma het volgende:
[..]
Bedankt voor het lezen van meer dan alleen de titel...![]()
Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenenquote:
Hij wilde dus gewoon nueckenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:02 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik kreeg het al eens te horen op de tweede date. Ik had een paar jaar ervoor al eens met 'm gezoend, 2 weekjes "verkering" gehad, kwamen elkaar weer eens tegen. Komt ie op het end van date nr. 2 met "ik hou van je" aan tijdens het zoenenDat was dus meteen ook de laatste date
![]()
Eerst hele verhalen vertellen dat ie net koud 3 weken bij zijn ex weg is enzo en dan zoiets zeggen. Uhuh.
Daden zeggen meer dan woorden.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Stali het volgende:
Ik hou van je zeg je wanneer je het echt niet meer anders dan met die woorden duidelijk kunt maken.
Dikke pech dusquote:
wat romantisch!quote:Op maandag 7 mei 2007 22:09 schreef Syrena het volgende:
En bij mijn vriend nu ging het heel beschamend![]()
We lagen in bed, half in slaap (ik), mompelt ie ineens iets zo half in mijn oor![]()
En ik me maar afvragen of ik het nou goed had verstaan, "Wat zeg je?" leek me ook een zeer lompe reactie. En ondertussen maar zweten want niks terugzeggen is ook lompals het van iemand komt waar je het WEL van wil horen.
Ik heb geloof ik maar "MMmmkookejououww" gemompeld
Hij: "Wat zei je?!"
Ik: Huuhhh? Ik sliep bijna! (ondertussen: GVD zei hij het nou niet of wel?!)
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:47 schreef bolletje_25 het volgende:
Op msn, voordat je haar gezien hebt. Hvjee enzo.
Vooral dat soppend van angstzweet jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |