Ik wil Pussydeluxe wel eens ontmoetenquote:
[ONZmeet 25-05-07] Tequilla met PDL. :9~quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:43 schreef FredvZ het volgende:
Uitproberen?
Ik ben gewoon niet goed in het ontmoeten van mensen, laat me nou.quote:Op woensdag 9 mei 2007 01:55 schreef Duvel86 het volgende:
[..]
Waarom zou je in hemelsnaam verlegen moeten zijn...die mensen ken je na verloop van tijd toch wel aardig via Fok!?
Ik ben hier nog niet zo geweldig lang dus ken niemand (dus wtf doe ik hier) en hoef dus ook niemand te meeten...behalve Zonnebril, die lijkt me wel ok (en ze ziet er ok uit).
![]()
die gebruik ik nooitquote:
je onderschrift zegt toch heel wat andersquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:39 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ech niet! jullie krijgen een heel fout beeld van mij!!!
ik ben heel zuiver hoor![]()
Mijn hart, wat doe jequote:Op woensdag 9 mei 2007 23:19 schreef Godshand het volgende:
[..]
die gebruik ik nooit![]()
gewoon de term nick, of nickname...
tsja nu is de behoefte om jou te ontmoeten wel minder geworden met zo'n gezeur![]()
![]()
![]()
Maak je maar geen zorgen. Jij komt jezelf echt nog wel eens tegenquote:Op maandag 7 mei 2007 23:28 schreef immortalsean het volgende:
ik wilt mezelf wel eens ontmoeten!
quote:
Post eens een fotoquote:Op zondag 13 mei 2007 15:45 schreef Disorder het volgende:
Is er nog iemand die mij wil ontmoeten? Ik durf een mini-meet wel aan.
ik zat al op sugababes een keer maar dat vind ik heel anders dan hier, hier gaat het echt over onderwerpen enzo!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef RealZeus het volgende:
Viswijfje. Maar alleen omdat ik zeker wil weten dat het een kloon is en als het geen kloon is wil ik haar overtuigen van het feit dat ze beter op Sugababes kan gaan dan op FOK!.
Al is het alleen maar omdat daar die BrEeZaH-spelfouten niemand opvallen en ze daar qua IQ beter matcht.![]()
Ik snap niet dat er nog mensen zijn die twijfelen over het wel of niet kloon zijn van Viswijfjequote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef RealZeus het volgende:
Viswijfje. Maar alleen omdat ik zeker wil weten dat het een kloon is en als het geen kloon is wil ik haar overtuigen van het feit dat ze beter op Sugababes kan gaan dan op FOK!.
Al is het alleen maar omdat daar die BrEeZaH-spelfouten niemand opvallen en ze daar qua IQ beter matcht.![]()
Je bent wel heel wanhopig ehquote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef OldJeller het volgende:
Doe eens een lijstje met lekkere, (interessante) FOK!sters, misschien dat ik dan iets bij te dragen heb aan deze topic.
ik ben medium lekkerquote:Op zondag 13 mei 2007 16:00 schreef OldJeller het volgende:
Doe eens een lijstje met lekkere, (interessante) FOK!sters, misschien dat ik dan iets bij te dragen heb aan deze topic.
Ik ga even in een hoekje huilen.quote:Op zondag 13 mei 2007 16:06 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Nee, bestond mijn vorige post wel alleen hieruit.
Foto's!quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, jij bent BrEeZaH volgens je FoBo.
En waarschijnlijk een man van 45 in het echt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |