Mij ook. CL voorronde halen twijfel ik niet aan trouwens.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk het niet eerlijk gezegd.
Sowieso zal Ajax CL moeten halen anders is hij sowieso vertrokken neem ik aan..
nu ook ME busje..quote:Op maandag 7 mei 2007 21:03 schreef Superheld het volgende:
[..]
Loopt net een groepje voorbij?
En 2 ME busjes, gezelliggggg
quote:Op maandag 7 mei 2007 20:58 schreef stefmans het volgende:
Dat Jorien een Ajaxtopic opend gaat me te ver.
Vroeg ik me ook af. Volgens mij cam.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Was een harde knal was dat nou die scanner of de cam
Even tussen de rellen doorquote:'Dat van een Ajax-premie was een grap'
7/5/2007 20:38
Een storm in een glas water. Dat is het bericht dat Excelsior nog in afwachting is van de premie die Ajax zou hebben toegezegd als het tegen AZ punten zou pakken op de slotdag van de competitie.
Excelsior-aanvaller Robert Braber, aan wie BN/De Stem het nieuws zou hebben ontfutseld, is stomverbaasd over het artikel in die krant. 'Dat verhaal is helemaal uit zijn verband gerukt. Ik heb tegen die journalist van die krant alleen bij wijze van grap gezegd dat het leuk zou zijn als we een winstpremie van Ajax zouden krijgen', legt Braber uit in de nieuwe Voetbal International.
'En toen las ik in de krant tot mijn stomme verbazing een serieus bericht daarover. Ik vind het allemaal erg vervelend, want zo was het totaal niet bedoeld.' Van de zevenduizend euro Amsterdamse bonus is dan ook geen sprake. 'Ik heb het niet eens over bedragen gehad.'
Excelsior zorgde er met de 3-2 overwinning voor dat de gedoodverfde favoriet AZ naast de landstitel greep. Ajax won wel van Willem II maar bleek één doelpunt tekort te komen om PSV achter zich te houden.
waar is cam van kerkplein danquote:Op maandag 7 mei 2007 21:06 schreef jorienvdherik het volgende:
En ze slopen bij kerkplein we hebben cam
Zal zeker geen makkie worden hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
CL voorronde halen twijfel ik niet aan trouwens.
Ze moeten gewoon normaal doen die trieste figuren. Het is nergens voor nodig!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef paultjuhhh het volgende:
Voglens mij valt het wel mee allemaal
ophef om niets
Sneijder moet een miljoen erbij krijgen en zijn contract met een jaar verlengen.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:01 schreef Messenga het volgende:
Nou, wie zegt het, blijft sneijder of niet?
Denk eerder Twente.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:08 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zal zeker geen makkie worden hoor.
Stel dat je heerenveen eruit wipt dan volgen er waarschijnlijk nog twee spannende wedstrijden tegen AZ. En we hebben gister allemaal kunnen zien dat dat geen appeltje eitje is..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |