Wat ben je toch een grapsok. Kun jij mij nou vertellen waarom mensen koffie drinken?quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Omdat het anders een theehuis zou heten
Doe niet zo paranoïde joh. Jij bent de moeite niet waard om te volgen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als jij kapt met mij te volgen alsof ik honing aan mijn reet heb, dan kan ik dat wellicht overwegen.
Is het vogeltje gevlogen? KB?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wat ben je toch een grapsok. Kun jij mij nou vertellen waarom mensen koffie drinken?
[..]
Daar heeft hij toch een punt. Koffie is een drug en net als alcohol in grote hoeveelheden schadelijk voor de gezondheid.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:21 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, het hoeft niet eens veel te zijn. Koffie (vooral de Turkse variant) verlechtert je geheugen en kan voor flinke stress zorgen....ik neem aan dat KB dit dus bij wet wil verbieden. Toch, KB?
Ben jij wel goed bij je hoofd? Water is gevaarlijk!quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat we moeten doen is gewoon alles verbieden wat maar verdacht is dat het je kan schaden. Dan kunnen we de rest van ons leven gewoon werken en leven op water en brood. Verbieden we alle sporten ook waarbij blessure gevaar is. Moet jij eens kijken wat een kostenbesparingen.
Tsssss.![]()
Verzekeringen kunnen verwondingen door bepaalde gevaarlijke sporten uitsluiten van de verzekering. Dan dien je je daar apart voor te verzekeren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
Verbieden we alle sporten ook waarbij blessure gevaar is. Moet jij eens kijken wat een kostenbesparingen.
Van alcohol wordt men losser (zo ervaren de meesten het), sommigen drinken koffie omdat het stimulerend werkt, je wordt alert.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Vermaak is voor jou dus het verslechteren van je geheugenDan heb jij je blijkbaar erg vermaakt
Hou toch op. Een mens hoort te leven, daar hoort een beetje risico bij. Elke dag dat je naar buiten gaat is een gokquote:Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Verzekeringen kunnen verwondingen door bepaalde gevaarlijke sporten uitsluiten van de verzekering. Dan dien je je daar apart voor te verzekeren.
Maar ik denk wel te weten waarom jij de drug cafeine niet wil verbieden: je bent zelf een recreatief gebruiker. Je vindt het waarschijnlijk gezellig om met je vrienden of collega's een kop koffie te drinken (of je wordt er 's ochtends wakker van). Je kunt er normaal mee omgaan en zou het belachelijk vinden als dat recht je werd afgenomen.quote:
Ok, young Einstein. Vertel mij dan eens waarom je zusje van 14 wel koffie mag kopen, overal en altijd, maar geen alcohol, sigaretten, cannabis, heroine of cocaine?quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef InProduction het volgende:
[..]
Van alcohol wordt men losser (zo ervaren de meesten het), sommigen drinken koffie omdat het stimulerend werkt, je wordt alert.
Kuch *Armeense genocide* kuchquote:
Watz jij praat over mij zusje....:')quote:Op donderdag 10 mei 2007 18:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
[..]
Ok, young Einstein. Vertel mij dan eens waarom je zusje van 14 wel koffie mag kopen, overal en altijd, maar geen alcohol, sigaretten, cannabis, heroine of cocaine?
Ik heb wel een vermoeden, maar weet jij het ook? Je grote broer, die ene met honing en bruine stukjes op zijn mondhoek, wist het niet, maar misschien dat jij wat snuggerder bent. Doe maar een gooi.
Tzzzz.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:05 schreef InProduction het volgende:
[..]
Watz jij praat over mij zusje....:')
Nee, het is geaccepteerd omdat het niet schadelijk is itt de overduideke schade die alcohol of andere hard drugs veroorzaakt. Niet omdat het eeuwenoud is.quote:Koffie is niet zo actief schadelijk als alcohol etc. maar is maatschappelijk geaccepteerd omdat het al eeuwen oud is. Bier en wijn zijn ook geaccepteerd omdat het ook al eeuwen oud is.
O, is dat de reden dat je kleine zusje geen alcohol mag kopen en wel koffie?quote:Cannabis, heroine en cocaine zijn 'moderne' producten die dus grotendeels niet geaccepteerd zijn.
Ik heb liever dat je die mensen preventief oppakt. Met oppakken na een dodelijke aanrijding begaan onder invloed van alcohol, krijg je die vermoorde personen niet meer terug. Het is alsof je iemand geblindoekt op pad stuurt, want he, ook nuchtere mensen begaan misdaden.quote:Laat mensen het af en toe lekker gebruiken, dat heet nou vrij, niet onderdrukt leven. Waar kunnen mensen moeilijk over doen. Mensen die daden begaan onder invloed van alcohol kan je oppakken, moet je ook oppakken maar ook nuchtere mensen begaan vreselijke misdaden, misschien nog wel meer.
Hoeveel extra gevangenissen wil je bouwen om dat plan ten uitvoer te brengen? Wie gaat dat betalen?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef lionsguy18 het volgende:
Het iseen positief signaal van deze regering, of het helpt dat zal moeten blijken.
Persoonlijk zou ik de leeftijd verhogen naar 21 jaar en misbruikers een maandje in de bak stoppen.
Dat zal die zuipschuiten leren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |