abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49218018
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Omdat het anders een theehuis zou heten
Wat ben je toch een grapsok. Kun jij mij nou vertellen waarom mensen koffie drinken?
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Als jij kapt met mij te volgen alsof ik honing aan mijn reet heb, dan kan ik dat wellicht overwegen.
Doe niet zo paranoïde joh. Jij bent de moeite niet waard om te volgen.
pi_49218998
Maarja, is het niet een kwestie van normen en waarden? En als je zwaardere straffen in zet voor drinken in het openbaar voor 15 jaar en jonger (ik noem maar een voorbeeld). Dat jongeren thuis of op prive feestjes helemaal los is een eigen zaak.

Maar als mensen elkaar opjutten met drinken (onder het mom van stoer doen) is dat wel kwalijk te nemen. De diehard drinkers blijven toch wel drinken maar kunnen niet anderen die op de grens zitten meetrekken.
(t00j)
  FOK!fotograaf donderdag 10 mei 2007 @ 13:57:56 #178
18921 freud
Who's John Galt?
pi_49224186
De leeftijdsgrens van 16 werkt nu ook al zo goed :. Laat ze dat eerst maar eens aanpakken!
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_49231067
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 11:10 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Wat ben je toch een grapsok. Kun jij mij nou vertellen waarom mensen koffie drinken?
[..]
Is het vogeltje gevlogen? KB?
  donderdag 10 mei 2007 @ 16:32:37 #180
3542 Gia
User under construction
pi_49231151
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:21 schreef Autodidact het volgende:

[..]

Ja, het hoeft niet eens veel te zijn. Koffie (vooral de Turkse variant ) verlechtert je geheugen en kan voor flinke stress zorgen....ik neem aan dat KB dit dus bij wet wil verbieden. Toch, KB?
Daar heeft hij toch een punt. Koffie is een drug en net als alcohol in grote hoeveelheden schadelijk voor de gezondheid.

Dus, KB? Wat doen we met koffie?
pi_49231467
Ik kan het je wel vertellen, maar dan moet je mij eerst plechtig beloven dat je niet meer mijn reet, waar blijkbaar een enorme hoeveelheid honing aan zit, zal volgen.
pi_49231500
Dat heb ik nooit gedaan, KB, dus vertel me je geheimpje nou maar.
pi_49231839
. Dat zou ik ook niet doen. I rest my case.
pi_49232517
Wat we moeten doen is gewoon alles verbieden wat maar verdacht is dat het je kan schaden. Dan kunnen we de rest van ons leven gewoon werken en leven op water en brood. Verbieden we alle sporten ook waarbij blessure gevaar is. Moet jij eens kijken wat een kostenbesparingen.

Tsssss.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:05:44 #186
139330 TNA
For the stars that shine
pi_49232727
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat we moeten doen is gewoon alles verbieden wat maar verdacht is dat het je kan schaden. Dan kunnen we de rest van ons leven gewoon werken en leven op water en brood. Verbieden we alle sporten ook waarbij blessure gevaar is. Moet jij eens kijken wat een kostenbesparingen.

Tsssss.
Ben jij wel goed bij je hoofd? Water is gevaarlijk!
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:06:28 #187
3542 Gia
User under construction
pi_49232764
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
Verbieden we alle sporten ook waarbij blessure gevaar is. Moet jij eens kijken wat een kostenbesparingen.
Verzekeringen kunnen verwondingen door bepaalde gevaarlijke sporten uitsluiten van de verzekering. Dan dien je je daar apart voor te verzekeren.
  donderdag 10 mei 2007 @ 17:42:47 #188
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_49234043
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 10:29 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Vermaak is voor jou dus het verslechteren van je geheugen Dan heb jij je blijkbaar erg vermaakt
Van alcohol wordt men losser (zo ervaren de meesten het), sommigen drinken koffie omdat het stimulerend werkt, je wordt alert.
joyridin' with police cars
pi_49234609
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:06 schreef Gia het volgende:

[..]

Verzekeringen kunnen verwondingen door bepaalde gevaarlijke sporten uitsluiten van de verzekering. Dan dien je je daar apart voor te verzekeren.
Hou toch op. Een mens hoort te leven, daar hoort een beetje risico bij. Elke dag dat je naar buiten gaat is een gok

We moeten mensen weer leren wat eigen verantwoordelijkheid is en het ook te nemen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_49235278
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik ga niet in op ontkenners
Maar ik denk wel te weten waarom jij de drug cafeine niet wil verbieden: je bent zelf een recreatief gebruiker. Je vindt het waarschijnlijk gezellig om met je vrienden of collega's een kop koffie te drinken (of je wordt er 's ochtends wakker van). Je kunt er normaal mee omgaan en zou het belachelijk vinden als dat recht je werd afgenomen.

Wel, zo denken anderen over een biertje. Wees wat toleranter tegen mensen die hun leven niet indelen volgens jouw regeltjes en vraag van anderen dat ze jouw manier van leven niet dwingen te veranderen, waar jij je morele kader ook vandaan haalt.

Zoals de grote Henk W ooit zei: "Een beetje tolerantie is altijd vakantie. " Neem eens een vakantie .

[ Bericht 2% gewijzigd door Autodidact op 10-05-2007 18:29:33 ]
pi_49236037
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 17:42 schreef InProduction het volgende:

[..]

Van alcohol wordt men losser (zo ervaren de meesten het), sommigen drinken koffie omdat het stimulerend werkt, je wordt alert.
Ok, young Einstein. Vertel mij dan eens waarom je zusje van 14 wel koffie mag kopen, overal en altijd, maar geen alcohol, sigaretten, cannabis, heroine of cocaine?

Ik heb wel een vermoeden, maar weet jij het ook? Je grote broer, die ene met honing en bruine stukjes op zijn mondhoek, wist het niet, maar misschien dat jij wat snuggerder bent. Doe maar een gooi.
  vrijdag 11 mei 2007 @ 05:59:09 #192
46960 StefanP
polemicist
pi_49256188
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 16:45 schreef KirmiziBeyaz het volgende:
Ik ga niet in op ontkenners
Kuch *Armeense genocide* kuch

Self-defeatism at its best.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
  vrijdag 11 mei 2007 @ 09:05:49 #193
166300 InProduction
zulks een groot ding!
pi_49257367
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 18:46 schreef KirmiziBeyaz het volgende:

[..]

Ok, young Einstein. Vertel mij dan eens waarom je zusje van 14 wel koffie mag kopen, overal en altijd, maar geen alcohol, sigaretten, cannabis, heroine of cocaine?

Ik heb wel een vermoeden, maar weet jij het ook? Je grote broer, die ene met honing en bruine stukjes op zijn mondhoek, wist het niet, maar misschien dat jij wat snuggerder bent. Doe maar een gooi.
Watz jij praat over mij zusje....:')
Koffie is niet zo actief schadelijk als alcohol etc. maar is maatschappelijk geaccepteerd omdat het al eeuwen oud is. Bier en wijn zijn ook geaccepteerd omdat het ook al eeuwen oud is. Cannabis, heroine en cocaine zijn 'moderne' producten die dus grotendeels niet geaccepteerd zijn. Laat mensen het af en toe lekker gebruiken, dat heet nou vrij, niet onderdrukt leven. Waar kunnen mensen moeilijk over doen. Mensen die daden begaan onder invloed van alcohol kan je oppakken, moet je ook oppakken maar ook nuchtere mensen begaan vreselijke misdaden, misschien nog wel meer.
joyridin' with police cars
pi_49257715
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 09:05 schreef InProduction het volgende:

[..]

Watz jij praat over mij zusje....:')
Tzzzz.
quote:
Koffie is niet zo actief schadelijk als alcohol etc. maar is maatschappelijk geaccepteerd omdat het al eeuwen oud is. Bier en wijn zijn ook geaccepteerd omdat het ook al eeuwen oud is.
Nee, het is geaccepteerd omdat het niet schadelijk is itt de overduideke schade die alcohol of andere hard drugs veroorzaakt. Niet omdat het eeuwenoud is.
quote:
Cannabis, heroine en cocaine zijn 'moderne' producten die dus grotendeels niet geaccepteerd zijn.
O, is dat de reden dat je kleine zusje geen alcohol mag kopen en wel koffie?
quote:
Laat mensen het af en toe lekker gebruiken, dat heet nou vrij, niet onderdrukt leven. Waar kunnen mensen moeilijk over doen. Mensen die daden begaan onder invloed van alcohol kan je oppakken, moet je ook oppakken maar ook nuchtere mensen begaan vreselijke misdaden, misschien nog wel meer.
Ik heb liever dat je die mensen preventief oppakt. Met oppakken na een dodelijke aanrijding begaan onder invloed van alcohol, krijg je die vermoorde personen niet meer terug. Het is alsof je iemand geblindoekt op pad stuurt, want he, ook nuchtere mensen begaan misdaden.

Accepteer gewoon dat ook jij een verslaafde aan alcohol bent en geef jezelf aan.
pi_49257921
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 00:20 schreef lionsguy18 het volgende:
Het iseen positief signaal van deze regering, of het helpt dat zal moeten blijken.
Persoonlijk zou ik de leeftijd verhogen naar 21 jaar en misbruikers een maandje in de bak stoppen.
Dat zal die zuipschuiten leren.
Hoeveel extra gevangenissen wil je bouwen om dat plan ten uitvoer te brengen? Wie gaat dat betalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')