Scan, beetje je jammer dat je niet meer reageert over onze weddenschap.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iemand die echt verliefd is en gekwetst wordt, die denkt niet meer zo rationeel en logisch na.
Vraag ff hulp aan een admin of mod. Ze kunnen je vast helpen. Het verband met een emailadres snap ik niet.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal niet meer posten, heb gisteren van alles geprobeerd, zelfs een ander emailadres, het lukt me niet om dat vierkant weg te krijgen(sorry)
kun je niet gewoon die foute avatar verwijderen??quote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Zal niet meer posten, heb gisteren van alles geprobeerd, zelfs een ander emailadres, het lukt me niet om dat vierkant weg te krijgen(sorry)
Dan ga er maar lekker mee door zoals het is, ik misgun jouw je plezier hier echt niet, dan wacht ik wel een paar seconden langer.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Je geeft licht Positief tochquote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Jullie wantrouwen hier alles en iedereen ja, dat weet ik. Alles is nep, alles is gelogen enz enz enz.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind een vrouw die een Huub zoals hij zich in DGK etaleert op zijn woord vertrouwt, enorm naief. Op het domme af. Geen woorden maar daden en als je Huub ook maar een beetje in de gaten houdt in de kooi weet je gewoon dat in het spel die twee zaken absoluut niet met elkaar in overeenstemming zijn.
In het echte leven niet netjes, is de kooi geoorloofd.
Hij wil niet weg!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Haal je avatar dan weg, of neem een andere, simpel toch?
Die vind ik nou juist wel leuk.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef webextreme.nl het volgende:
[..]
deze arabische bagger niet idd, maar electro/house is wel lekker,
Is Dark daar de dveroorzaker van..!!!!?quote:Op maandag 7 mei 2007 21:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Achter, een testimonial opnemen en praten over haar gevoelens.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef webextreme.nl het volgende:
Waar is lieke?
Bij de FEBO, haar instructies doorsprekenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef webextreme.nl het volgende:
Waar is lieke?
Inderdaad, Lieke speelt gewoon een spel, ze zit toch in de goudenkooi!quote:Op maandag 7 mei 2007 21:16 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar vergis je niet in vrouwen, die kunnen vaak gemener en genieperiger spelen dan mannen.En Lieke lijkt me er zo eentje waar je echt voor op moet passen
![]()
Achterquote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef webextreme.nl het volgende:
Waar is lieke?
bij de burenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef webextreme.nl het volgende:
Waar is lieke?
Je kunt hen toch veranderen?quote:
'k heb nog wel wat zoutzuur.....quote:
Pm me ff je emailadres, stuur ik een nieuwe voor je die er net zo uit zietquote:
Lieke zal absoluut nog steeds Huub;'s backup zijn, maar als Lieke niet toegeeft aan Huub's opdringerige woorden zal hij haar steeds beroerder gaan behandelen. En dan, na een tijdje, zal ze hem er idd uitstemmen. Wat me dan ook zeer terecht zou lijken. Hij heeft haar NU al voor hoer uitgescholden, dus dat gaat nog wat worden. Maar ach, hier wordt ook te pas en te onpas met 'hoer' gesmeten, dus ook dat zal hier niet zo erg worden gevonden.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jah, zeker hoor.. één keer een gerucht en Brian die bij haar komt en ze wil Huub al niet eens meer normaal te woord staan... OOK toen er door Amanda zelf werd gezegd dat ze het NIET had gedaan (aan tafel) bleef ze pissed op hem.. Wat een back-up heb je dan, die heb je dan zo over de zeik.. Ze is te dom om een goede back-up voor Huub te zijn, dat wilde hij misschien ook wel testen op deze manier, maar of hij daar slim genoeg voor is weet ik niet
In dit geval was het ernstig naief van Lieke mocht ze zich uit allesverblindende liefde voor Huub in de kooi hebben geworpen. We hebben het over een televisiespel, niet het echte leven, Scan.quote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
Jullie wantrouwen hier alles en iedereen ja, dat weet ik. Alles is nep, alles is gelogen enz enz enz.
Gelukkig zijn er nog mensen die nog wel van het goede uitgaan en als iemand zegt echt gek op je te zijn en voor je wil gan, dan geloven ze dat. Overigens is al heel erg vaak gebleken dat het wantrouwen van fokkers onterecht was, Véél vaker dan dat het terecht was.
quote:Op maandag 7 mei 2007 21:20 schreef farceman het volgende:
[..]
Is Dark daar de dveroorzaker van..!!!!?
Ik stel voor dat we hem unaniem uit de COS stemmen...Ik stem hem eruit !
Hahhahahahha, wat een lame-ass-opmerking..quote:Op maandag 7 mei 2007 21:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jullie wantrouwen hier alles en iedereen ja, dat weet ik. Alles is nep, alles is gelogen enz enz enz.
Gelukkig zijn er nog mensen die nog wel van het goede uitgaan en als iemand zegt echt gek op je te zijn en voor je wil gan, dan geloven ze dat. Overigens is al heel erg vaak gebleken dat het wantrouwen van fokkers onterecht was, Véél vaker dan dat het terecht was.
Fakkels? Fontein aan? Nieuwe miljonair??quote:Op maandag 7 mei 2007 21:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, de hele boel moest leeg en schoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |